Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Perton

Hé, Luciano Burti doet GP2 tegenwoordig?

Franky R.

Citaat van: Perton op 22 augustus 2015 - 18:26:48
Hé, Luciano Burti doet GP2 tegenwoordig?


Ja, eerst met Irvine zat hij aan de binnenkant...en anno 2015 dacht hij "Laat ik eens buitenom gaan"... ;)

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_belgie_vandoorne_wint_incidentrijke_mainrace_nachtmerrie_voor_mp/

Dure race voor MP dit keer: twee auto's in puin, een coureur in de lappemand. Vandoorne als vanouds goed en het is opvallend hoe goed de concurrentie hem weer helpt, de top 5 van het klassement blijft.. maar.. punten.. morsen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings

Ik zag gisteren de crash van De Jong in Blanchimont voorbij komen maar die heeft een klap gemaakt zeg! Sow.

Sphinx

#694
De Jong heeft naar nu blijft zijn zesde ruggewervel gebroken. Hij is inmiddels geopereerd en zal een week in het ziekenhuis blijven. Pierre Gasly heeft 10 seconden tijdstraf bij zijn eindklassering opgeteld gekregen en start op dit moment als 19e in de sprintrace.

edit: http://www.gppits.net/nieuws/gp2_belgie_1-2_voor_racing_engineering_in_de_sprintrace/
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 23 augustus 2015 - 21:58:45
Wat een klap van De Jong zeg!

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_de_jong_breekt_ruggenwervel/


Had makkelijk erger kunnen zijn...Daniel heeft nog geluk gehad, vind ik.

gloudiesaurus

Klopt Franky. Maar we weten nog niet hoe Daniel hier uit komt. In het persbericht staat alleen dat zijn situatie stabiel is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Citaat van: Jehoentelaar op 22 augustus 2015 - 16:24:07
Wat wilde hij ook? Buitenom in Blanchimont? Gekke jongen.

Er zijn blijkbaar nog meer gekke jongens  ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

#702
Meindert van Buuren zal komend weekend in Monza ipv De Jong starten. Oliver Rowland zal vervangen worden door René Binder. Ik zal straks nog iets over de stoelendans posten.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Citaat van: Sphinx op 04 september 2015 - 10:07:42
Meindert van Buuren zal komend weekend in Monza ipv De Jong starten. Oliver Rowland zal vervangen worden door René Binder. Ik zal straks nog iets over de stoelendans posten.
Ik vraag me af of MP Motorsport zichzelf nog wel serieus neemt. De GP2 is een serieus dure en competitieve klasse, wat zijn ze in hemelsnaam aan het hobbyen in dat team? Ik snap dat de wissel van De Jong noodgedwongen was, maar voor het andere stoeltje probeer je het seizoen toch te starten met een rijder waar je het hele seizoen mee wil/kan uitrijden?

Sphinx

#704
Perton? jij of ik?  ;D

Dat Rowland nu niet kan rijden lijkt me ook logisch (aan de leiding in de WSR en je thuisrace voor de boeg). En helaas is het ook logisch dat dan de hoogste bieder instapt.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!