Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Perton

Tsja dat  dat stoeltje aan de hoogste bieder zou worden gegeven was van de winter met het aantrekken van Canamasas wel duidelijk. Gelukkig dat ze met Rowland en latifi dan wel mensen hebben die ook wat kunnen, dat maakt het acceptabel.

gloudiesaurus

Jep Latifi is geen koekebakker.
Sloeg Rowland wel hoger aan...

Denk dat De Jong het met Latifi weer heel lastig gaat krijgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Zowaar een punt voor De Jong in race 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_hongarije_dams_pakt_een_1-2_in_de_main_race/

Toch apart dat wéér Latifi een rol in een incident heeft, maar dan nu aan de andere kant. Die aanvaring tussen Sirotkin en Haryanto was ook niet al te fraai
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

-Nino-

Adam Cooper ‏@adamcooperF1  · 19m19 minutes ago 
Extra GP2 and GP3 races have been added to the 2015 calendar alongside the Bahrain 5 Hours on November 19-21


Perton

Geen schokkend nieuws, wel logische beslissing. In die regio racen is commercieel altijd wel interessant, en aangezien ze een week later toch al in die regio racen, is het ook nog eens logischer om Bahrein toe te voegen dan een Europese baan. Het stoort me wel dat vanwege Abu Dhabi altijd een gigantisch gat voor de seizoensfinale zit, nu scheelt het dan dat er tenminste nog twee evenementen na dat gat zijn. Ik vind het wel een prima oplossing zo.

Pancake Shield

Dat enorme gat verbaast mij ook nog steeds, ik snap dat niet. Ja, ik begrijp dat het een dure grap wordt als alle GP2-teams het F1-circus achterna moeten reizen. Maar ze hebben hier in Europa toch meer dan genoeg circuits om nog even een raceje of twee op te organiseren. Of zijn ze echt zo strak dat ze alleen rijden als ze de F1 er rijdt?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Midden-Oosten = geld / Bernie tevreden houden en meer in het verlengde daarvan. Dat is het gewoon. Er zit verder geen sportieve beslissing achter ofzo. Puur logisch gezien zou GP2 niet te duur moeten zijn en gewoon in Europa moeten blijven, maar het draait daar niet om de sport of om het opleiden van coureurs voor F1. Als GP2 niet in het voorprogramma van F1 zat, waren ze allang kapot geconcurreerd door andere klassen.

Sphinx

Ik dacht zelfs dat Bahrein hem alleen maar heeft gekregen omdat Qatar eerder voorstelde dit extra raceweekend te organiseren. Koud kunstje dus om het vetorecht te gebruiken bij Bernie en zelf de wedstrijden nog eens binnen te halen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Vind Bahrein altijd zo'n sfeerloze baan, terwijl het circuit aan zich niet slecht is  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Yay - Rowland weer terug bij Mp Motorsport. Straks even posten
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Rowland is een echt talent. Ben benieuwd hoe hij het zal doen op Spa.

De 2e MP Motorsport bolide wordt zowel een soort van verhuurbedrijf  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

#687
Haha, dat is een idee. Even wachten

edit: http://www.gppits.net/nieuws/gp2_rowland_weer_terug_bij_mp_motorsport_voor_spa/  (met dank aan Peter  ;))
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

Rode vlag bij de GP2 na een gigaklapper van Daniel de Jong in Blanchimont. Race wordt achter de safetycar hervat:

! No longer available
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Wat wilde hij ook? Buitenom in Blanchimont? Gekke jongen.