Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Perton

Ik ook niet, vooral omdat ik na zijn pitstop eigenlijk maar met een half oog keek en die balk met posities onderin het beeld hartstikke raar deed. Die gaf Vandoorne op P13 weer (waar zijn teamgenoot lag). Ik dacht al: zo, die hebben het verkloot. Maar dat bleek gelukkig niet het geval :P

Sphinx

Ik werd idd ook een beetje dol van die transponderbalk, livetiming trok dat weer recht (vond het al gek dat Canamasas ineens op vijf stond)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

#632
Ik moest werken, dus heb de sprintrace niet gezien. Was het wat, en wat voor domme crash heeft Canamasas gehad dat ie is uitgevallen? Of kon ie er dit maal zowaar niks aan doen?

-edit- haha ik vroeg het eigenlijk als grapje, maar Twitter heeft me het antwoord al gegeven ;D Maldonado is echt een koorknaapje vergeleken met die vent.

Perton

#633


Allejezus wat een achterlijke idioot.

Edit gloudiesaurus: de s uit http:// gehaald en het filmpje schijnt meteen hier  ;)

Sphinx

Het was idd vrij vroeg klaar met Maldo 2.0

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_bahrein_haryanto_pakt_de_overwinning_in_de_sprintrace/

Heerlijk hoe droog ook Alex Jakes opmerkt : Making ever more friends in the paddock. Zelfs Jolyon Palmer vond het een slap excuus "that status car" de schuld te geven van blocking.

De Jong kan in ieder geval zeggen dat hij als 13e vele aspiranten achter zich heeft gehouden die zich meer van hun weekend hadden voorgesteld  :P
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Maldo 2.0 was anders wel sneller dan De Jong  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Dat zal. Maldonado is ook snel op zijn dagen, net als dat ik vanaf het begin een stiekeme fan van de snelheid van Cecotto ben geweest. Maar daar waar Maldonado en Cecotto gewoon dom zijn op de baan, is Canamasas oprecht gevaarlijk. En dat heb ik slechts één keer eerder gezegd over een van de honderden coureurs die ik heb zien racen.

gloudiesaurus

Vandoorne blijft indruk maken! Als hij zo doorgaat kan McLaren volgend jaar niet meer om hem heen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Aan het einde liepen Rossi en Evans hard in, maar hij verdedigde goed en werd beloond met een verdiende eerste plek. Mooi hoor dat Sport1 Racing. Zit de hele middag er naar te kijken. Mijn vrouw niet thuis dus lekker relaxen met een mooie quali F1 en prima GP2/3 races. Jammer dat ze de Porsche Super Cup niet laten zien, maar je kunt niet alles hebben.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Ik kon vanmiddag helaas niet kijken maar ga dat morgenvroeg doen.

En GP2 volgen we sinds dit jaar ook op de Pits  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik had een stream van totalsportek opstaan, normaal volg ik daarmee altijd de MotoGP, maar dit zonden ze dus ook uit.

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_barcelona_vandoorne_wint_een_ouderwetse_featurerace/
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

En Vandoorne doet weer goede zaken in het kampioenschap  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Some things are too important to be left in the past.

Sphinx

Lynn is test en ontwikkelingscoureur bij Williams, opgepikt door Sir Frank nadat RBR hem weggestuurd had.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!