Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Perton

Ik vraag me af of dat nog een beetje doorgaat. Begint al.over een maan,  en nog maar twee coureurs bekend.

Sphinx

En temet dat we het er over hebben, gaat het al mis, de seizoensopener in Marrakech is afgelast, gaat niet met de AutoGP
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Zat er ook wel een beetje aan te komen, toch? Klein startveld grotendeels gevuld door uitgerangeerde Italianen.

Perton

Geen Hilmer meer (tenminste, tijdelijk zeggen ze) en MP is nu echt het lachertje van de sport geworden met de bekendmaking van Canamasas als tweede coureur. Het wordt in ieder geval een spannend gevecht tussen Lazarus en MP om de laatste plaats. Dat ze het zoontje van de baas jaar in jaar uit inzetten ondanks dat het een talentloos jong is, nou vooruit, maar als je Pepe van de racerij daarnaast gaat zetten, dan is het duidelijk dat resultaten je in 2015 echt geen ene reet gaan interesseren.

Edwin90

Zonde inderdaad. Want een jongen als Sorensen liet gewoon mooie dingen zien in die wagen. Financien zullen ongetwijfeld meespelen hier.

Perton

Vind ik een bullshit-excuus. Prima dat ze Canamasas ondanks al zijn crashes en gevaarlijk rijgedrag voor zijn geld nemen. Dat kan ik nog begrijpen. Maar zet dan verdomme een talentvolle jongen van het type Sørensen in plaats van De Jong. Dat is waarom ik ze niet serieus kan nemen. De voorgaande jaren was het dan nog een talentvolle coureur naast De Jong, vandaar dat ik (ondanks dat ik het belachelijk vond) nog wel kon leven met het idee dat hij GP2 reed. Maar nu is het De Jong én een nietszeggende paydriver. Dan neem je jezelf als team gewoon niet serieus.

Edwin90

Citaat van: Perton op 15 april 2015 - 16:10:54
Vind ik een bullshit-excuus. Prima dat ze Canamasas ondanks al zijn crashes en gevaarlijk rijgedrag voor zijn geld nemen. Dat kan ik nog begrijpen. Maar zet dan verdomme een talentvolle jongen van het type Sørensen in plaats van De Jong. Dat is waarom ik ze niet serieus kan nemen. De voorgaande jaren was het dan nog een talentvolle coureur naast De Jong, vandaar dat ik (ondanks dat ik het belachelijk vond) nog wel kon leven met het idee dat hij GP2 reed. Maar nu is het De Jong én een nietszeggende paydriver. Dan neem je jezelf als team gewoon niet serieus.

Mee eens. De keuze voor De Jong is (buiten het feit dat hij het zoontje van is) lastig te verantwoorden gezien zijn prestaties.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 02 april 2015 - 15:17:08
Zat er ook wel een beetje aan te komen, toch? Klein startveld grotendeels gevuld door uitgerangeerde Italianen.


Ooit bestond de F1-grid voor de helft uit Italianen en/of Italiaanse teams... :P
;)

Jehoentelaar

Dus daar zijn alle Andrea Moda's en consorten gebleven.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 15 april 2015 - 16:10:54
Vind ik een bullshit-excuus. Prima dat ze Canamasas ondanks al zijn crashes en gevaarlijk rijgedrag voor zijn geld nemen. Dat kan ik nog begrijpen. Maar zet dan verdomme een talentvolle jongen van het type Sørensen in plaats van De Jong. Dat is waarom ik ze niet serieus kan nemen. De voorgaande jaren was het dan nog een talentvolle coureur naast De Jong, vandaar dat ik (ondanks dat ik het belachelijk vond) nog wel kon leven met het idee dat hij GP2 reed. Maar nu is het De Jong én een nietszeggende paydriver. Dan neem je jezelf als team gewoon niet serieus.

Het gaat duidelijk om geld. Jammer... Sorensen liet nog wel eens wat zien.

Sowieso wil De Jong volgend jaar naar de indycars.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Vandoorne gaat nog even door met zijn pole-records

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_bahrein_1-2_voor_art_gp_in_de_kwalificatie

Carlin valt tegen, Marciello mooi hersteld, De Jong helaas zoals verwacht. Let op 16 17 en 18 morgen!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

De Jong... tsjah dit is zijn 3e jaar en alweer P17... zelfs achter zijn teamgenoot.
Canamasas keus voor MP Motorsport heeft er ook indirect voor gezorgd dat Hilmer nu niet rijdt, ze hebben nl. geen budget...

Kan een mooi jaar worden voor Vandoorne zo  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Stel KNEUZEN.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Goeie race van stoffel, had niet verwacht dat ie op de zachte banden nog zo snel naar p1 kon rijden. Volgend jaar een Belg en Nederlander in de F1? ;)