Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Eindelijk weer een redelijk weekend voor Stoffel Vandoorne.

Laatste gerucht: MP Motorsport stopt aan het einde dit jaar met GP2 en start een Indycar-team.
Overigens een goede zet om Sorensen in de auto te zetten. Die scoort tenminste punten.

De Jong staat nog steeds op 0 punten en stelde opnieuw teleur in Duitsland.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Vandoorne wint race 2 op de Hungaroring.

Maikel0230

Citaat van: SDG op 27 juli 2014 - 11:23:27
Vandoorne wint race 2 op de Hungaroring.

Yes wist het wel, hij keek uit naar die tweedes startplek.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Puike wedstrijd hoor, geen wiel verkeerd geplaatst.  :)

NielsD

Goede overwinning, verder wel een saaie race, als je het vergelijkt met gisteren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Nasr heeft net gewonnen, maar moet hij niet bestraft worden vanwege zijn valse start of let de wedstrijdleiding gewoon niet op?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Ik heb het niet gezien, maar als hij idd 'n valse start heeft gemaakt, dan zou hij bestraft moeten worden ja. Maar normaliter gebeurd dit dan wel al gedurende de race zelf en niet pas achteraf. Dus ik ben bang dat de wedstrijdleiding zat te slapen.

Edwin90

Het was een 'sprongetje' die hij maakte. Wellicht net binnen de marges die het gridslot heeft?

Perton

Ik heb het ook niet gezien, maar er zit natuurlijk ergens een registratiepunt en als hij zijn auto al een stuk achter dat punt had geplaatst en niet voorbij de lijn kwam met zijn sprongetje, dan is er toch niet veel aan de hand, of heb ik het nu mis?

Jehoentelaar

Ja dat klopt wel, volgens mij zijn de registratiepunten die gele strepen bij de startplekken.

NielsD

Aah oke! Maar dan nog vind ik het gek, ik dacht dat een coureur volledig stil moest staan bij de start... net als bij het schaatsen. Eén kleine beweging en het is een valse start..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Naja ik heb het gebeuren niet gezien, maar als het zicht op Nasr met de camera's niet goed was, de stewards uit hun neus zaten te eten en hij blijkbaar net ver genoeg achter het registratiepunt stond, dan kon 'ie er dus wel mee wegkomen.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Hmm lijkt mij inderdaad een valse start, maar goed, misschien omdat hij inderdaad niet voorbij de lijn komt, dat het toch mag. Ik ken de regels niet goed genoeg daarvoor.

Jehoentelaar

Er bestaat wel weer zoiets dat je goed in je startvak moet staan bij aanvang van de race, maar wellicht dat dat geen betrekking heeft op het te ver naar achteren staan.