Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Grootste deel van het veld wel in lijn der verwachting. Had Quaife-Hobbs problemen of was de Rapax niet vooruit te branden vanavond?

Perton

Ai quaife hobbs, jammer. Afwachten of palmer nu met de nieuwe reglementen ook races kan winnen. Denk het wel en dan kan ie zomaar titelkandidaat zijn.

gloudiesaurus

Vandoorne netjes. De Jong gespind in zijn snelle ronde...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Lekker bezig Johnny

Perton

Zowaar een keer een terechte stop-and-go-penalty voor een botsing tijdens een Formule 1-weekend. Dat ik dat nog mee mag maken.

Kootje

Vandoorne met 2 vingers in z'n neus naar de overwinning? Of ben ik nu te voorbarig? ???

NielsD

Straf Cecotto niet terecht vind ik, gewoon vechten om een plek.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Ik moet het nog even goed terugzien, maar naar mijn idee duwde hij Nasr gewoon vol van de baan. Geen ruimte geven = straf.
Maar nogmaals, ik moet het nog even terugzien.

NielsD

Even snel teruggekeken:

Ik dacht dat Cecotto naar buiten werd gedrukt, maar ging gewoon met een veel te hoge snelheid die bocht in, daardoor moest hij zijn voorganger ontwijken. Wel terechte straf..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 05 april 2014 - 13:01:51
Even snel teruggekeken:

Ik dacht dat Cecotto naar buiten werd gedrukt, maar ging gewoon met een veel te hoge snelheid die bocht in, daardoor moest hij zijn voorganger ontwijken. Wel terechte straf..


Waar hebben jullie de GP2 gekeken? Stream?


NielsD

Citaat van: Franky R. op 05 april 2014 - 13:10:59
Citaat van: NielsD op 05 april 2014 - 13:01:51
Even snel teruggekeken:

Ik dacht dat Cecotto naar buiten werd gedrukt, maar ging gewoon met een veel te hoge snelheid die bocht in, daardoor moest hij zijn voorganger ontwijken. Wel terechte straf..


Waar hebben jullie de GP2 gekeken? Stream?

Ik heb Sport1GO..

Wtf, wat een mooie overwinning van van Doorne.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Gewoon ... Sport1 HD Select



Citaat van: Kootje op 05 april 2014 - 12:40:14
Vandoorne met 2 vingers in z'n neus naar de overwinning? Of ben ik nu te voorbarig? ???

2 vingers bleek 'n pinkje, maar toch .... knap hoor  8)

Perton

Izawa 6e? Wtf is daar gebeurd? Wat supervet!!

Palmer niet gewonnen, naja als jullie me de afgelopen maanden over hem hebben gehoord, dan weten jullie dat ik er niet verbaasd over ben ;D Derde plek is zelfs boven verwachting voor mij, al zal die dit jaar vast nog wel wat overwinningen pakken/

Maikel0230

Fantastisch! Leuke race met een goede winnaar!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Palmer met een poepstart, Sato lekker in de fout (rugpijn voor Jefferies, denk ik), maar wat een superfraaie zege van Vandoorne! Leal ook wel netjes op P2. De Jong zoals verwacht niet een keer gezien.

Izawa kwam wel ineens uit de lucht vallen daar. Hoorde ze op Sky zeggen dat hij als een raket ging op de harde band.