Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Geweldige kwalificatie van Adrian Quaife-Hobbs  :D
22e tijd...........

Daniel de Jong 10e, netjes! Ver voor Clos op P23. Zou mooi zijn als hij morgen eindelijk eens punten kan halen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Hilmer is nu de gebeten hond op de Nederlandse fora. Gemakshalve vergeten we even dat Hilmer als enige Frijns liet rijden zonder dat hij 1 cent hoefde te betalen. Nu hoeven we mijnheer Hilmer niet op handen te dragen, maar Frijns is Hilmer meer dank dan haat verschuldigd.

Kootje

Goeie ruil die Quaife-Hobbs ipv Frijns. Ligt er in de eerste bocht al uit. Weliswaar niet zijn fout, maar toch ....  ;D

Edwin90

Tot zover de Nederlandse inbreng. De jong er ook uit bij die crash.

Kootje

Klopt ja, die werd door (als ik het goed heb) teamgenoot Clos in de rondte getikt waarna oa Q-H erop reed.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 27 juli 2013 - 12:36:36
Hilmer is nu de gebeten hond op de Nederlandse fora. Gemakshalve vergeten we even dat Hilmer als enige Frijns liet rijden zonder dat hij 1 cent hoefde te betalen. Nu hoeven we mijnheer Hilmer niet op handen te dragen, maar Frijns is Hilmer meer dank dan haat verschuldigd.
Tja, ik heb het ook gelezen....sommige "fans" hebben het geheugen van een goudvis, terwijl Frijns zich er niet al te druk om kon maken, toen ik hem sprak... ::)  ...Idd. heeft Hilmer Frijns gratis laten rijden. Frijns was er die man dankbaar voor.

Maikel0230

Laten we eerlijk zijn als je talent wil zien dan kijk je naar de WSR 3.5, het zou me niet verbazen als binnen twee jaar de GP2 er niet meer is, of er moeten grote veranderingen worden doorgevoerd in het format.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Ben ik niet met je eens. Oke ... dit jaar is het qua talenten niet veel soeps, maar het gros vd huidige lichting F1 coureurs, ook de rookys, komen uit de GP2.

Fabian

De Jong wijst Canamasas aan als schuldige:

Could be a good race!! Because the car was good, but didn't happend! @canamasas who is next??? #GP2 #Sorry #MP


Dit tweette de Jong!

Kootje

Dat zag hij volgens mij dan echt verkeerd. Degene die hem in de rondte tikte kon gewoon door en had geen schade, terwijl Canamasses zowel vóór als achter flinke schade had. Die was imo ook gewoon slachtoffer vd situatie, net als De Jong zelf.

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 11:37:30
Ben ik niet met je eens. Oke ... dit jaar is het qua talenten niet veel soeps, maar het gros vd huidige lichting F1 coureurs, ook de rookys, komen uit de GP2.

Klopt, maar je ziet wel dat het talent tanende is........
Als je ziet hoeveel cowboys en pay drivers er nu in GP2 rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Dat wel ja, maar om nu te zeggen dat het WSR wel overloopt van het talent. Daar rijden er ook maar 'n paar rond die mogelijk F1 potentie hebben. Ik denk niet dat de ene klasse beter is dan de andere om eerlijk te zijn, maar toch is GP2 tot dusver nog steeds de belangrijkste kweekvijver voor de F1.

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 21:38:09
Dat wel ja, maar om nu te zeggen dat het WSR wel overloopt van het talent. Daar rijden er ook maar 'n paar rond die mogelijk F1 potentie hebben. Ik denk niet dat de ene klasse beter is dan de andere om eerlijk te zijn, maar toch is GP2 tot dusver nog steeds de belangrijkste kweekvijver voor de F1.

Heb ik ook niet zo bedoelt kootje maar het format van de GP2 zorgt er gewoon door dat het er stilaan begint te stikken van de pay drivers. Op den duur zal de WSR 3.5 meer talent bevatten. De GP2 mag dan wel de belangrijkste kweekvijver van de F1 zijn het is maar een vies moeras aan het worden. Akkoord of niet?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Mwah :-\ .... hmmmm ??? .... nou vooruit, daar heb je idd wel 'n punt

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 21:38:09
Dat wel ja, maar om nu te zeggen dat het WSR wel overloopt van het talent. Daar rijden er ook maar 'n paar rond die mogelijk F1 potentie hebben. Ik denk niet dat de ene klasse beter is dan de andere om eerlijk te zijn, maar toch is GP2 tot dusver nog steeds de belangrijkste kweekvijver voor de F1.
Niet mee eens....Maikel heeft gelijk. Het stikt van de paydrivers en veel coureurs rijden al meerdere jaren in de klasse. Heb ik ook in mijn artikel uit de doeken gedaan.


De GP2 wordt belangrijk gemaakt...Dat is iets heel anders.