Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Wizard

Dat is waar. En het is wat je gewend bent. ;) :P

Fabian

Citaat van: Wizard op 25 juli 2012 - 20:03:08
Dat is waar. En het is wat je gewend bent. ;) :P
Inderdaad. Ik ben Olav gewend. Ik weet niet wie eens wie het commentaar voor Olav leverde.

SanderD

Wat een drama met Giedo

Wizard

Inderdaad zeg! Sowieso niet slim om op de supersofts te starten. Nasr toffe race op de laatste ronde na. Daar had hij was minder gretig moeten zijn.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 25 juli 2012 - 20:05:49
Citaat van: Wizard op 25 juli 2012 - 20:03:08
Dat is waar. En het is wat je gewend bent. ;) :P
Inderdaad. Ik ben Olav gewend. Ik weet niet wie eens wie het commentaar voor Olav leverde.


Ik zou het ook niet weten. Wel keek ik toen via Eurosport [tot 1990], dat alles uitzond. Dus ook de VT's! Maar volgens mij was het commentaar toen Engelstalig. RTL is begonnen in 1991 met Olav Mol.

Folkert

Mochten ze geen banden meer wisselen? Was inderdaad leuk, tot zijn banden weg gingen.  Verdedigde wel leuk. Guido is zo slecht nog niet, maar geen topper. Frijns en Max zijn hopelijk onze hopen voor de F1.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

In Hongarije zakte Vd Garde wel door het ijs zeg, hij wijst weer naar zijn team dat niet goed genoegvzou zijn. Hij moet ook eens naar zichzelf kijken!

Melker zou trouwens in de belangstelling staan van top GP2-teams voor volgend jaar...

En met de Jongvzijn er zelfs drie NL coureurs in het GP2!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 30 juli 2012 - 23:03:49
Melker zou trouwens in de belangstelling staan van top GP2-teams voor volgend jaar...
[]/quote
Zou voor Melker een mooie stap voorwaarts zijn. Hij presteert nu al aardig met een matige auto, maar ik ben benieuwd naar wat hij kan met een topauto. Giedo maakt het zichzelf wel moeilijk met het oog op een stoeltje in de F1. Presteert wat mij betreft niet constant genoeg.

gloudiesaurus

Nee precies, en Melker deed het leuk in GP3 maar ook niet meer dan dat. Maar ik wil hem wel eens zien in een topwagen, bij Ocean heeft hij toch enkele leuke races gereden. Al moet hij wel een stuk professioneler worden in zijn media - optredens...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Nigel heeft vanmiddag een nare klapper meegemakt in Eau Rouge... naar verluid gaat het goed met hem,maar is hij wel aar het ziekenhuis gebracht
http://www.youtube.com/watch?v=3OqCOWBYjx8&feature=youtube_gdata_player

Fabian

Citaat van: Gerard op 01 september 2012 - 17:56:57
Nigel heeft vanmiddag een nare klapper meegemakt in Eau Rouge... naar verluid gaat het goed met hem,maar is hij wel aar het ziekenhuis gebracht
http://www.youtube.com/watch?v=3OqCOWBYjx8&feature=youtube_gdata_player
Zoooo. Hij komt wel op een ongelukkige manier hard in aanraking met de bandenstapels...

gloudiesaurus

Hij schijnt in Monza weer mee te kunnen doen, gelukkig maar.

Moeilijk weekend opnieuw voor Giedo, in de race 2 een 0 -score...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Sow de juu, mis ik ook eens een race... Maar wat een klapper zeg! Pfoe hey.

gloudiesaurus

En pech voor Vd Garde! Jammer wat de titelkandidaten scoorden dit weekend ook slecht...

Melker zegt dat de auto extreem "bottomde" en dat hij dit voor de race zou hebben aangegeven, zijn engineer schrok hiervan... er was echter geen tijd meer om de auto aan te passen. Valt me op hoe kritisch Melker steed is op zijn team. Ook niet proffesioneel. Tussen Ocean & Melker ziet het niet goed...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 04 september 2012 - 13:18:55
En pech voor Vd Garde! Jammer wat de titelkandidaten scoorden dit weekend ook slecht...

Melker zegt dat de auto extreem "bottomde" en dat hij dit voor de race zou hebben aangegeven, zijn engineer schrok hiervan... er was echter geen tijd meer om de auto aan te passen. Valt me op hoe kritisch Melker steed is op zijn team. Ook niet proffesioneel. Tussen Ocean & Melker ziet het niet goed...


Dat was mij al veel eerder opgevallen, maar dat komt grotendeels door het luie gedrag van het team. Ze zouden dingen maar half doen of helemaal niet. Toen is Melker met zijn vuist op de tafel gaan slaan. Terecht, IMHO!