Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Kootje op 22 juli 2012 - 11:31:03
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 11:05:51
Wat heb ik een hekel aan kalffs commentaar zeg.

Dan valt Olaf Mol ineens weer mee hé ?? ;)
Heheeheee. Olav Mol is mijn held. Wacht maar totdat je weer een mailtje krijgt dat ik een blog heb geschreven Kootje. Dan kun je mijn ode aan Olav lezen!

Persoonlijk vind ik het heerlijk om naar Olav te luisteren, alleen heb ik alles iets helderder op een rijtje en weet ik vaak sneller wie wie is...

Kootje

Citaat van: Fabian op 22 juli 2012 - 13:12:15
Citaat van: Kootje op 22 juli 2012 - 11:31:03
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 11:05:51
Wat heb ik een hekel aan kalffs commentaar zeg.

Dan valt Olaf Mol ineens weer mee hé ?? ;)
Heheeheee. Olav Mol is mijn held. Wacht maar totdat je weer een mailtje krijgt dat ik een blog heb geschreven Kootje. Dan kun je mijn ode aan Olav lezen!

Persoonlijk vind ik het heerlijk om naar Olav te luisteren, alleen heb ik alles iets helderder op een rijtje en weet ik vaak sneller wie wie is...

Kan niet wachten Fabian.
Persoonlijk wordt ik namelijk doodmoe van die gasten die Olaf altijd maar afkraken, vandaar m'n opmerking. (weet niet of Sanderalonso er één van is, dus niet persoonlijk bedoeld)
Oke .... hij is idd de helderste niet meer, maar zijn enthousiasme maakt voor mij 'n hoop goed.

Franky R.

Nou ja, afkraken...Murray Walker maakte dezelfde fouten c.q foutjes en was zo mogelijk NOG enthousiaster, maar daar werd om gelachen... Ook ik kon met een glimlach naar zijn versprekingen luisteren. Maar waarom Olav irriteert weet ik niet precies.


Walker heeft charisma, met zijn 'unless I am mistaken'...Walker bekritiseerde ook geen rijders, waar Olav dat soms wel doet.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:22:13
Walker heeft charisma, met zijn 'unless I am mistaken'...Walker bekritiseerde ook geen rijders, waar Olav dat soms wel doet.

Net als wij soms doen. ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 22 juli 2012 - 14:59:44
Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:22:13
Walker heeft charisma, met zijn 'unless I am mistaken'...Walker bekritiseerde ook geen rijders, waar Olav dat soms wel doet.

Net als wij soms doen. ;)


Hahahaha,


Dat is zeker waar. Ook ik kan het soms niet laten om kritiek te verstoppen in mijn artikels.

Fabian

Citaat van: Kootje op 22 juli 2012 - 13:52:46
Kan niet wachten Fabian.
Persoonlijk wordt ik namelijk doodmoe van die gasten die Olaf altijd maar afkraken, vandaar m'n opmerking. (weet niet of Sanderalonso er één van is, dus niet persoonlijk bedoeld)
Oke .... hij is idd de helderste niet meer, maar zijn enthousiasme maakt voor mij 'n hoop goed.
Als het goed is heb je een mailtje gekregen, want mij ode aan Olav staat online!

Kootje

Yup, heb 'm.  :)

Fabian

Citaat van: Kootje op 22 juli 2012 - 17:00:40
Yup, heb 'm.  :)
Mooi zo. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

SanderD

Citaat van: Fabian op 22 juli 2012 - 17:04:57
Citaat van: Kootje op 22 juli 2012 - 17:00:40
Yup, heb 'm.  :)
Mooi zo. Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Waar staat 'ie?


Wizard

Ik dacht dat het sarcasme was. Olav Mol is voor mij een reden geweest om niet te kijken. En RTL7 vind ik verschrikkelijk.

SDG

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 17:00:51
Ik dacht dat het sarcasme was. Olav Mol is voor mij een reden geweest om niet te kijken. En RTL7 vind ik verschrikkelijk.

RTL7 kun je hier sowieso niet ontvangen, maar ik heb ooit eens een race van het internet geplukt omdat ik de dag van de race niet thuis was en er is mis gelopen was met de programmering van mijn recorder. Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt van onder de indruk was, maar dat is misschien ook omdat ik de Britse commentatoren (Brundle, Coulthard, Croft, Edwards...) ondertussen zo gewoon ben.

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 17:00:51
Ik dacht dat het sarcasme was. Olav Mol is voor mij een reden geweest om niet te kijken. En RTL7 vind ik verschrikkelijk.
Wat mij betreft geen sarcasme. Ik vind Olav geweldig!

Wizard

Nja, ieder het zijne. ;)

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 22:10:42
Nja, ieder het zijne. ;)
Idd. En gelukkig mag en kan dat ook. Als we allemaal hetzelfde zouden vinden zou het ook saai worden.