Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Melker rijdt in Abu Dhabi GP2 voor Dams, goed nieuws!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 02 november 2011 - 20:05:39
Melker rijdt in Abu Dhabi GP2 voor Dams, goed nieuws!


Ik wens hem veel succes en geluk...Het zou mooi zijn als hij daardoor een zitje verdient voor 2012.

janke

Citaat van: Franky R. op 02 november 2011 - 22:45:45
Citaat van: gloudiesaurus op 02 november 2011 - 20:05:39
Melker rijdt in Abu Dhabi GP2 voor Dams, goed nieuws!


Ik wens hem veel succes en geluk...Het zou mooi zijn als hij daardoor een zitje verdient voor 2012.

Hij heeft onlangs nog voor wat andere GP2 teams getest oa Arden volgens mij. Zou mooi zijn dat hij in het nieuwe race-seizoen van de partij is. Zekers het volgen waard. Ik vind het een waardig opvolger van v/d Garde. Want die wil toch niet meer in de GP2, maar hoger op?? En dan blijft F1 over. Vraag me af of hem dat lukt. Rijke schoonvader of niet.
Some things are too important to be left in the past.


JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

DAMS het team van Grosjean, dat is niet mis...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Dit is zekers fantastisch nieuws. Bij DAMS nog wel. Al zeg dat nog niets over 2012. Er zijn nog meer teams die interesse tonen. Iig weer een reden om naar de GP2 te kijken volgend jaar.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Als hij het in Abu Dhabi goed doet dan heeft hij wel een goede kans op het DAMS - stoeltje denk ik... zou voor Melker een hele goede carrière stap zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Hij kan in Abu Dhadi net zo goed op zijn bek gaan natuurlijk. Af en toe zijn het net botsauto's van de kermis. Crashes en tikkies zijn daar de normaalste zaken. Vooral laten zien dat hij snel is, de rest komt vanzelf. Maar iig minder shit maken als vd Garde. Die was nog wel eens in een opstootje betrokken.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Jep Van der Garde maakte wel eens brokken...
Maar dat een team je nu al neemt voor Abu Dhabi bied natuurlijk wel perspectief voor 2012...
En zijn manager zegt zelf dat Melker gaat rijden.

Melker wordt trouwens gemanaged door Gr8 Industries, het management dat ook Albers deed...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

We zullen het volgende week zien daar op het circuit van Abu Dhabi. Ik wens hem iig veel succes.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 03 november 2011 - 22:45:36
Jep Van der Garde maakte wel eens brokken...
Maar dat een team je nu al neemt voor Abu Dhabi bied natuurlijk wel perspectief voor 2012...
En zijn manager zegt zelf dat Melker gaat rijden.

Melker wordt trouwens gemanaged door Gr8 Industries, het management dat ook Albers deed...

En niet alleen in Abu Dhabi hé ??
Volgens dat artikel rijdt hij volgend jaar sowieso GP2

Franky R.

Citaat van: janke op 03 november 2011 - 22:02:32
Hij kan in Abu Dhadi net zo goed op zijn bek gaan natuurlijk. Af en toe zijn het net botsauto's van de kermis. Crashes en tikkies zijn daar de normaalste zaken. Vooral laten zien dat hij snel is, de rest komt vanzelf. Maar iig minder shit maken als vd Garde. Die was nog wel eens in een opstootje betrokken.


Vaak ook buiten zijn schuld...Dat kan ik GvdG niet aanrekenen!

janke

Citaat van: Franky R. op 04 november 2011 - 19:56:15
Citaat van: janke op 03 november 2011 - 22:02:32
Hij kan in Abu Dhadi net zo goed op zijn bek gaan natuurlijk. Af en toe zijn het net botsauto's van de kermis. Crashes en tikkies zijn daar de normaalste zaken. Vooral laten zien dat hij snel is, de rest komt vanzelf. Maar iig minder shit maken als vd Garde. Die was nog wel eens in een opstootje betrokken.


Vaak ook buiten zijn schuld...Dat kan ik GvdG niet aanrekenen!

Ik zeg ook nergens dat hij altijd aanstichter is Franky. Maar vaak (schuld of niet) betrokken is bij een crash.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 04 november 2011 - 21:55:05
Citaat van: Franky R. op 04 november 2011 - 19:56:15
Citaat van: janke op 03 november 2011 - 22:02:32
Hij kan in Abu Dhadi net zo goed op zijn bek gaan natuurlijk. Af en toe zijn het net botsauto's van de kermis. Crashes en tikkies zijn daar de normaalste zaken. Vooral laten zien dat hij snel is, de rest komt vanzelf. Maar iig minder shit maken als vd Garde. Die was nog wel eens in een opstootje betrokken.


Vaak ook buiten zijn schuld...Dat kan ik GvdG niet aanrekenen!

Ik zeg ook nergens dat hij altijd aanstichter is Franky. Maar vaak (schuld of niet) betrokken is bij een crash.
Ok dan!