Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Breaktest

Da's een lekkere een binnenkomer van die Doohan: nu al op de eerste startrij terwijl het pas zijn 2e race is. Bij een team (MP Motorsport) dat in handen van Verschoor slechts een middenmoter is. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Van Amersfoort Racing rijdt volgend jaar ook Formule 2.
Ze nemen het plekje voor HWA Racelab over.

Volgend jaar dus 2 Nederlandse Formule 2 teams!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

En dan wint Verschoor met Trident afgelopen weekend een sprintrace. Die Italianen wisten ook niet wat hen overkwam haha!
Jammer van het gebakkelein met Nissany die wat mij betreft een wedstrijd schorsing had mogen hebben, zo gevaarlijk terugkomen op het circuit levert in Gran Turismo al vijf strafseconden op
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

Verschoor weer geweldig gereden, mooie en zeer verdiende tweede plek.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Verschoor doet het goed! Zeker als je kijkt hoe Trident het de afgelopen jaren deed. Als hij zo doorgaat kan hij nog wel eens echte kampioenschap kandidaat worden.
Wel knap als je bedenkt dat Verschoor vorig jaar bij MP Motorsport moest stoppen omdat er niet genoeg geld was, hij heeft zelf sponsoren geregeld en een zitje gevonden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik vind het wel redelijk maf dat bijna alle topteams dit jaar een beetje lopen te slabakken met mislukte talenten of paydrivers. DAMS met NIssany, Art met Vesti die tegenvalt, Prema met een onzekere Hauger en Daruvala die volstrekt onberekenbaar is. MP, VAR en Trident verrassen heel positief
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!