Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2011 - 06:41:38
Zo zie je maar. De kans is dus groot dat we over een tijdje Max Verstappen hebben die het opneemt tegen Mick Schumacher. ;)
Ik hoop het niet, dan zal er eerder strijdzijn tussen de twee meest verschrikkelijke namen uit de f1 geschiedenis  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Vieze baas

Williams ziet dit zelf ook wel in en is dit jaar goed bezig om alles te reorganiseren. Zal ook wel met oog zijn op afscheid van Head en Williams die er zelf ook een keer mee op houdt

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 05 juli 2011 - 22:24:06
Snap sowiezo niet dat ze Barrichello hielden ipv Hulkenberg...

En dat technisch team van Williams, ik heb er nog steeds niet zo'n hoge pet van op. Head is al op leeftijd en heeft zich terug getrokken, Sam Michael vertrekt, en de opvolgers moeten zich nog maar bewijzen...

Barrichello zorgt allicht voor sponsoring etc. Ik denk dat dát de enige reden is. Ik hoop dat Williams met Renault wat sprongen voorwaarts zal maken, dus meer sponsoring aantrekt en de coureur daar naar kan inlijven. Williams is een team dat bij de top thuishoort.

Kootje

Citaat van: Wizard op 08 juli 2011 - 17:32:34
Citaat van: gloudiesaurus op 05 juli 2011 - 22:24:06
Snap sowiezo niet dat ze Barrichello hielden ipv Hulkenberg...

En dat technisch team van Williams, ik heb er nog steeds niet zo'n hoge pet van op. Head is al op leeftijd en heeft zich terug getrokken, Sam Michael vertrekt, en de opvolgers moeten zich nog maar bewijzen...

Barrichello zorgt allicht voor sponsoring etc. Ik denk dat dát de enige reden is. Ik hoop dat Williams met Renault wat sprongen voorwaarts zal maken, dus meer sponsoring aantrekt en de coureur daar naar kan inlijven. Williams is een team dat bij de top thuishoort.
Maldonado zorgt voor de sponsoring.
Barrichello zorgt voor de know-how om het team verder te helpen.
Helaas komt dit er (nog) niet uit.

Vieze baas

Tijd om deze omhoog te schoppen

Williams is AT&T kwijt als titelsponsor http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/273185/vertrek-at-t-maakt-rampjaar-williams-compleet/

Wat nu voor Williams??

Kootje

Er staat 'n grote bank uit Qatar ofzo op het punt van instappen.
Daarnaast gaat ook Rubinho of Sutil betalen voor z'n zitje.
En ook de prijs voor Maldonado's stoeltje is gestegen.

Alleen de inkomsten uit de tv-gelden vallen zwaar tegen.
Qua sponsorinkomsten gaan ze er (mits die bank/financieringsmij.) instapt zelfs op vooruit.
Neemt natuurlijk niet weg dat ze ook AT&T er graag bij hadden gehouden.

rafael25


Enzo

Citaat van: rafael25 op 04 januari 2012 - 17:29:40
McGregor blijft??? ::)

Is ook sponsor van Giedo is het niet? ::)

rafael25



Kootje

Citaat van: Enzo op 04 januari 2012 - 17:59:18
Is ook sponsor van Giedo is het niet? ::)

Inderdaad ja.
Dat zou eventueel ook nog 'n optie kunnen zijn.
Al denk ik dat ze bij Williams liever 'n ervaren coureur met geld hebben, dan 'n onervaren met iets meer.  ::)

Enzo

Nou, met het vertrek van AT&T is geld waarschijnlijk een bepalende factor geworden in deze.
Ik schat Giedo's kansen hoger in die van Barrichello momenteel.

Duurt wel lang voordat er duidelijkheid is zeg, het zal een lastige beslissing voor ze zijn.

Kootje

Kan er alleen maar op hopen.  ;)

Lijkt mij iig wel leuk om Giedo bij Williams te zien.
Nog niet eerder gebeurd, 'n Nederlander bij m'n favoriete team.
En laten we wel wezen, veel slechter als Barrichello of Maldonado dit jaar kan hij 't toch niet doen.

Fabian

Zou mooi zijn als Giedo voor Williams zou kunnen rijden. Die Karthikeyan zegt nog steeds in onderhandeling te zijn met HRT, dus daar zal ook niet snel een beslissing vallen. En volgens mij heeft Giedo wel baat bij een snelle beslissing, want dan kan hij altijd nog iets anders zoeken om zich voor volgend jaar in de schijnwerpers te rijden.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/williams_verliest_titelsponsor/
http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_back_in_business/

Misschien is toch Barrichello het antwoord?

Van 2,2 miljoen salaris naar 5 miljoen sponsorgeld is toch + 7 miljoen voor Williams. Precies wat AT&T betaalde ;)
Als ze dan de Qatar National Bank instapt en de sponsoren van Maldonado betalen wat meer, dan gaan ze zelfs in budget omhoog...
Dat heeft Williams trouwens ook wel nodig. Wel jammer dat het team afhankelijk is geworden van sponsoren.

Overigens blijft ook Randstad sponsor, ze zijn belangrijker dan McGregor. McGregor is een van de kleinere sponsoren van het team...
McGregor is deels eigendom van Marcel Boekhoorn, de schoonpa van Vd Garde ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is