Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: rafael25 op 28 maart 2013 - 14:40:25
Citaat van: Jehoentelaar op 27 maart 2013 - 17:49:50
Wat vrouwen betreft is het in lagere series niet al te best qua snelheid. Alleen Alice Powell deed vorig jaar heel aardig mee in de GP3-middenmoot.
(foto's)
Wat wil je daarmee zeggen? :)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 28 maart 2013 - 16:48:23
Citaat van: rafael25 op 28 maart 2013 - 14:40:25
Citaat van: Jehoentelaar op 27 maart 2013 - 17:49:50
Wat vrouwen betreft is het in lagere series niet al te best qua snelheid. Alleen Alice Powell deed vorig jaar heel aardig mee in de GP3-middenmoot.
(foto's)
Wat wil je daarmee zeggen? :)
Dat we ook naar dames in raceauto's kunnen kijken en niet alleen naar Vettel en Maldonado bijvoorbeeld....  ;) ;) ;)

Jehoentelaar


Wings


Fabian

Citaat van: Wings op 28 maart 2013 - 19:09:52
Ai.

*kwijlt*
Ik heb zo'n gevoel dat we gaan afdwalen...

Dussss ontopic: Het gaat nog niet zo lekker bij Williams....

Kootje

Heb 't toch liever over die lekkere wijven hoor. ;)


Gelukkig vindt ik Claire ook niet onaardig om te zien, dus .....
Mijn hoop op verbetering van het team is nu iig op haar gevestigd. Ik heb namelijk het idee dat met het wegvallen van Wolff, ook de teamstructuur weer in elkaar gedonderd is.

Wings

Ik dacht net het zelfde (over Clair). Maar om Fabian niet tegen de haren in te strijken vond ik het plaatsen van een foto van Clair in bikini ongepast. ;) Ontopic; gaat inderdaad niet zo best met Williams. Het team maakte afgelopen seizoen nog een sprongetje maar zijn sindsdien nauwelijks gegroeid. Nu kan ik mij voorstellen dat Williams, gezien hun budget, dit seizoen laten voor wat het is en zich focussen op komend seizoen. Tijd zal het ons leren. Williams overleeft als privateer al jaren tussen de geldspendernde fabrikanten en ik heb vertrouwen in een terugkeer aan de top.

Fabian

@Kootje

Hier heb ik nog een leuk topic voor je. Heb daar nog een leuk fotootje van Susie Wolff in geplaatst!
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11428.195.html

Fabian

Mag best hoor Wings!  ;)

Kootje

@Fabian,

Ken het topic, ben het zelf gestart. Maaruh ..... dat geeft niet, dat fotootje van Susie, ook al kende ik die ook al, maakt het weer goed. ;)


@ Wings,

Je hoort het, je hebt toestemming. Daarbij gaat het hier om Claire Williams, dus blijf je nog on-topic ook. 8)

Fabian

#175
Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 22:33:58
@Fabian,

Ken het topic, ben het zelf gestart. Maaruh ..... dat geeft niet, dat fotootje van Susie, ook al kende ik die ook al, maakt het weer goed. ;)


@ Wings,

Je hoort het, je hebt toestemming. Daarbij gaat het hier om Claire Williams, dus blijf je nog on-topic ook. 8)
;D ;D

Ik wacht Wings!

Edwin90

Ik blijf ervoor op! Dus het is je geraden dat het de moeite waard is!!! ;)