Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

flupke3

De geschiedenis zal zich dan herhalen en hopelijk even succesvol.

T.Nuvolari

Na Schumacher, Senna, Rosberg, Piquet, Lotus(2x zelfs) komt Williams-Renault ook terug. Binnen dit en ... McLaren-Honda en de zonen van Mansell in de F1?

0634

Zo zie je maar. De kans is dus groot dat we over een tijdje Max Verstappen hebben die het opneemt tegen Mick Schumacher. ;)

Senergy

Citaat van: M@rc op 10 mei 2011 - 23:08:36
Na Schumacher, Senna, Rosberg, Piquet, Lotus(2x zelfs) komt Williams-Renault ook terug. Binnen dit en ... McLaren-Honda en de zonen van Mansell in de F1?

De naam Villeneuve is ook al een keer terug gekeerd in F1  ;)

Nu nog ergens kleinkinderen vinden van Ascari, Fangio, etc...
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Yes !!!

Vanaf 2012 heet Williams weer Williams Renault !!!
Hopelijk herleven de gouden jaren weer.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/263519/williams-vanaf-2012-weer-met-renault-motoren/

Nu zal dat wel teveel gevraagd zijn ,maar met alle versterkingen van de laatste tijd ,zijn ze hopelijk weer op de goede weg.
Naast Mike Coughlin hebben ze hun team toch aardig versterkt ??

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/263162/williams-versterkt-zich-met-somerville-en-gillan/

Blijft het alleen nog de vraag wie er teambaas wordt.
De naam Collin Kolles gonst door de pers ,maar wordt door Wolff tegengesproken.
Bij de fans op de officiele site ,is er de roep om Briatore en/of Simmonds.
En daar sluit ik me bij aan.

com

Citaat van: Kootje op 04 juli 2011 - 18:14:38
Yes !!!

Vanaf 2012 heet Williams weer Williams Renault !!!
Hopelijk herleven de gouden jaren weer.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/263519/williams-vanaf-2012-weer-met-renault-motoren/

Nu zal dat wel teveel gevraagd zijn ,maar met alle versterkingen van de laatste tijd ,zijn ze hopelijk weer op de goede weg.
Naast Mike Coughlin hebben ze hun team toch aardig versterkt ??

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/263162/williams-versterkt-zich-met-somerville-en-gillan/

Blijft het alleen nog de vraag wie er teambaas wordt.
De naam Collin Kolles gonst door de pers ,maar wordt door Wolff tegengesproken.
Bij de fans op de officiele site ,is er de roep om Briatore en/of Simmonds.
En daar sluit ik me bij aan.

Ik hoop dat ze voor wat meer aansprekende coureur gaan kiezen, met alle respect voor de mannen die er nu rijden maar ze kunnen me niet echt bekoren. Zo iemand als montoya bijvoorbeeld dat vond ik echt een toevoeging.

Kootje

Dat ben ik zeker met je eens.
Helaas zitten ze nu in de positie dat geld belangrijker is dan talent.
Anders had Hülkenberg er nog wel gezeten.

De keus voor Barrichello kan ik wel begrijpen.
Dat is gewoon 'n degelijke coureur met 'n schat aan ervaring ,die ook niet te beroerd is deze te delen met rookys als Hülkenberg en Maldonado.

Maar geloof mij maar: Zodra de weg omhoog weer is gevonden ,staan coureurs weer in de rij om voor ze uit te komen.
Dus laten ze zich eerst op die weg omhoog richten ,dan komt de rest vanzelf.

Edwin90


gloudiesaurus

Goed voor Williams denk ik, de Renault motor is toch wat beter als de Cosworth denk ik. En wellicht kunnen ze via Renault nog wat meer voordeel binnen halen.

Maar zoals in de jaren '90 zie ik het niet meer zo snel worden, die tijd is ver weg voor Williams....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

klopt. Al zal een langdurige samenwerking met Renault ze zeker wel verder kunnen helpen. Maar financieel zijn ze gewoon niet meer van dat niveau.

Vieze baas

Williams goed bezig.

Goede motor na de Cosworths. Technische team omgegooid. ben benieuwd volgend jaar

JimmySPA

Alweer een ander merk. De laatste jaren hebben ze een hoop moeten aanpassen he! BMW -> Cosworth -> Toyota -> Cosworth en nu dus weer Renault?!? :P Dat is bijna om de 2 jaar een andere motor! gek he dat je dan niet mee doet vooraan?

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaatgek he dat je dan niet mee doet vooraan?

Met BMW deden ze gewoon vooraan mee ,maar die stopten ivm de oprichting van hun eigen team.
De Cosworth die ze toen kregen was niet goed genoeg ,vandaar de overstap naar Toyota.
Als Toyota dan ook stopt ,wat moet je dan ??
De topmotoren waren al vergeven ,en dus bleef Cosworth over.
Die is nog steeds niet goed genoeg ,dus de overstap naar Renault vind ik logisch.

JimmySPA

Dus hebben ze het niet goed aangepakt, waardoor ze niet vooraan meededen... Dat van Toyota was idd een beste misser, toen (2005) dacht ik echt dat dit een team met toekomst zou kunnen worden. Tegenwoordig is het de testauto van een nieuwe bandenfabrikant  :-X Dat ze Hulkenberg niet laten rijden dit jaar zegt genoeg wat er met Williams aan de hand is.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Snap sowiezo niet dat ze Barrichello hielden ipv Hulkenberg...

En dat technisch team van Williams, ik heb er nog steeds niet zo'n hoge pet van op. Head is al op leeftijd en heeft zich terug getrokken, Sam Michael vertrekt, en de opvolgers moeten zich nog maar bewijzen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is