Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: meatball op 18 maart 2012 - 20:07:33
Kijk Williams kiest bewust voor paydrivers ,daar verwacht ik op voorand al minder van.
Dus als zo een kerel in de laatste ronde nog in gevecht is met Alonso in een Ferrari reed hij een goede race.
Spijtig dat het op het laatste mis ging,maar ik blijf het kortzichtig vinden om hem daar nu volledig voor af te breken.
Maakte hij diezelfde fout op een 15e plaats in de race zou hij hier minder worden afgebroken dan nu,en toch zou hij dan veel slechter zijn geweest dan dat hij nu was.


Maar natuurlijk...in zo'n zwaar veld als 2012 wil je elke mogelijk puntje meeslepen. Nogmaals, wie zegt dat Williams het net zo goed doet als vandaag in Melbourne?

Wizard

Citaat van: meatball op 18 maart 2012 - 20:07:33
Kijk Williams kiest bewust voor paydrivers ,daar verwacht ik op voorand al minder van.
Dus als zo een kerel in de laatste ronde nog in gevecht is met Alonso in een Ferrari reed hij een goede race.

Nou nee. Want dat is een half verhaal. Dat je in de laatste ronde een goed resultaat vergooit is de andere helft. En daar zit niemand op te wachten en zul je nimmer een pluim voor vangen. Het was simpelweg geen haalbare kaart voor Pastor. Dan kun je beter eieren voor je geld kiezen en deze prachtige prestatie verzilveren.

CitaatSpijtig dat het op het laatste mis ging,maar ik blijf het kortzichtig vinden om hem daar nu volledig voor af te breken.
Maakte hij diezelfde fout op een 15e plaats in de race zou hij hier minder worden afgebroken dan nu,en toch zou hij dan veel slechter zijn geweest dan dat hij nu was.

Oh, wat heet volledig afbreken? Het is logisch dat het naam heeft. Zeker en júist omdat hij een fantastisch en oh zo belangrijk resultaat simpelweg en onnodig verspeeld. Dat de race voor de rest prima was, soit, een bekend en toepasbare spreuk luidt: 'It isn't over until the fat lady sings'.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 21:33:27
Citaat van: meatball op 18 maart 2012 - 20:07:33
Kijk Williams kiest bewust voor paydrivers ,daar verwacht ik op voorand al minder van.
Dus als zo een kerel in de laatste ronde nog in gevecht is met Alonso in een Ferrari reed hij een goede race.
Spijtig dat het op het laatste mis ging,maar ik blijf het kortzichtig vinden om hem daar nu volledig voor af te breken.
Maakte hij diezelfde fout op een 15e plaats in de race zou hij hier minder worden afgebroken dan nu,en toch zou hij dan veel slechter zijn geweest dan dat hij nu was.


Maar natuurlijk...in zo'n zwaar veld als 2012 wil je elke mogelijk puntje meeslepen. Nogmaals, wie zegt dat Williams het net zo goed doet als vandaag in Melbourne?

Williams. Althans, als ik goed heb opgelet. ;)

Franky R.

BTW,

Pastor Walldonado versprak zich tegenover de journalistiek...
Citaat
Pastor Maldonado (13th, Accident):
"The car looked good today. Our pace was quick and consistent and we were looking competitive right up until the moment I had on the last lap, which is very important. Unfortunately, I just lost the back of the car while pushing Alonso and I had nowhere to go."

Nuff Said, Innit?
::)

@Wizard,

Ik hoop het voor Williams. Vond het best leuk dat ze het zo goed deden, qua snelheid.

Fabian

Williams heeft mij in positieve zin verrast. Al moet ik nu nog zien of ze dit tempo kunnen vasthouden.

Jozef

Citaat van: meatball op 18 maart 2012 - 19:28:42
Ik vind jullie hier wel er streng voor Maldonado ,Ik heb nog altijd graag dat een rijder probeerd aan te vallen ipv voor zekere puntjes te gaan.

Voor een team als Williams zijn die zekere puntjes wel ontzettend belangrijk he. Zoals ik in een ander topic al zei, die zesde plaats zou hem en het team 8 punten opgeleverd hebben, terwijl Williams vorig jaar in het hele seizoen maar 5 punten bijeenschraapte (waarvan Maldonado er één pakte).

Als het over een team gaat dat toch vaak genoeg punten scoort (een Sauber of Force India), dan zou ik het met je eens zijn maar voor Williams was het gewoon te kostbaar om dit te verliezen.

Fabian

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 23:55:50
Citaat van: meatball op 18 maart 2012 - 19:28:42
Ik vind jullie hier wel er streng voor Maldonado ,Ik heb nog altijd graag dat een rijder probeerd aan te vallen ipv voor zekere puntjes te gaan.

Voor een team als Williams zijn die zekere puntjes wel ontzettend belangrijk he. Zoals ik in een ander topic al zei, die zesde plaats zou hem en het team 8 punten opgeleverd hebben, terwijl Williams vorig jaar in het hele seizoen maar 5 punten bijeenschraapte (waarvan Maldonado er één pakte).

Als het over een team gaat dat toch vaak genoeg punten scoort (een Sauber of Force India), dan zou ik het met je eens zijn maar voor Williams was het gewoon te kostbaar om dit te verliezen.

Tenzij de Williams een goede auto is. Natuurlijk is het zonde dat ze die punten mislopen, maar als de auto goed is dan moeten ze dit nog kunnen herstellen.

Jozef

Die kans is zeer reëel ja. Maar ik had toch liever gehad dat mijn coureur het zekere voor het onzekere nam, als ik vandaag bij Williams op de pitmuur had gezeten. :P

Fabian

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 23:59:46
Die kans is zeer reëel ja. Maar ik had toch liever gehad dat mijn coureur het zekere voor het onzekere nam, als ik vandaag bij Williams op de pitmuur had gezeten. :P

Het was natuurlijk ook veel verstandiger geweest de race uit te rijden. Nu hebben ze acht punten weggegooid, en na een race dit jaar had het seizoen in één klap veel beter kunnen zijn dan het vorige seizoen. Ik denk dat ze bij Williams ook wel 'boos' waren op Maldonado. Kijken of ze volgende week weer zoiets kunnen laten zien.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/susie_wolff_naar_williams/


Wat een aanfluiting! Deze vrouw kan in het DTM, of elke andere raceklasse waar ik haar heb zien rijden, al niet mee komen. Wat moet ze dan bij Williams?

Jaja en haar vader in die in het management zit heeft er niets mee te maken...

Ik vind het jammer dat ze zolang DTM reed, hierdoor hield ze stoeltjes bezet voor betere coureurs zoals bijv. Christijan Albers
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 11 april 2012 - 14:59:22
http://www.gppits.net/nieuws/susie_wolff_naar_williams/


Wat een aanfluiting! Deze vrouw kan in het DTM, of elke andere raceklasse waar ik haar heb zien rijden, al niet mee komen. Wat moet ze dan bij Williams?

Jaja en haar vader in die in het management zit heeft er niets mee te maken...

Ik vind het jammer dat ze zolang DTM reed, hierdoor hield ze stoeltjes bezet voor betere coureurs zoals bijv. Christijan Albers
Tja dat haar vent daar iets bij Williams doet zal wel de rede zijn dat ze daar mag gaan rijden. Beetje jammer dit van Williams.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 11 april 2012 - 14:59:22
http://www.gppits.net/nieuws/susie_wolff_naar_williams/


Wat een aanfluiting! Deze vrouw kan in het DTM, of elke andere raceklasse waar ik haar heb zien rijden, al niet mee komen. Wat moet ze dan bij Williams?

Jaja en haar vader in die in het management zit heeft er niets mee te maken...

Ik vind het jammer dat ze zolang DTM reed, hierdoor hield ze stoeltjes bezet voor betere coureurs zoals bijv. Christijan Albers

Ze mocht en kon niet vroeger komen. In de Formule 1 zijn er immers bepaalde mensen die nu nog steeds nachtmerries krijgen alleen al als ze de naam 'Stoddart' horen en dus was er eerst een huwelijk nodig...

Sabai

Ik weet nog een leuk liedje voor de intro van de gp's '' it's all about the money money''  ;)

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 11 april 2012 - 14:59:22
http://www.gppits.net/nieuws/susie_wolff_naar_williams/


Wat een aanfluiting! Deze vrouw kan in het DTM, of elke andere raceklasse waar ik haar heb zien rijden, al niet mee komen. Wat moet ze dan bij Williams?

Jaja en haar vader in die in het management zit heeft er niets mee te maken...

Ik vind het jammer dat ze zolang DTM reed, hierdoor hield ze stoeltjes bezet voor betere coureurs zoals bijv. Christijan Albers


Haar vader?
Haar man, bedoel je...Paps is Stoddart van Minardi... ;)

Figge

Dit is toch niet iets om je druk over te maken. Susie gaat heus geen GP's rijden...
En het beleid over de rijders bij Williams draait al een tijdje niet meer om het hebben van talent...
Zie Pastor en Bruno...