Silly Season 2011-2012

Gestart door Enzo, 30 april 2011 - 17:37:25

« vorige - volgende »

Kootje

En dan hebben ze ook Jean~Eric Vergne nog in de wachtkamer zitten.
Buemi en Alguersuari mogen wel oppassen.
Geen van twee zie ik overstappen naar Red Bull iig.

0634

Toch vind ik m.n. Alguersuari een groot talent. Zeker gezien zijn leeftijd ook. Jonger zelfs dan Ricciardo.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 07 mei 2011 - 18:09:16
Toch vind ik m.n. Alguersuari een groot talent. Zeker gezien zijn leeftijd ook. Jonger zelfs dan Ricciardo.
Ik vind er persoonlijk weinig progressie in zitten.
Niettemin denk ik wel dat hij van de 2 zich het minst zorgen hoeft te maken. ;)

Senergy

even een overzichtje gemaakt van hoe de teamgenoten het onderling doen en het valt toch op dat in de staart-teams de minst ervaren rijder het beter doet.

RBR   VETTEL   3-1   WEBBER
MCLAREN   HAMILTON   3-1   BUTTON
FERRARI   ALONSO   2-2   MASSA
MERCEDES GP   SCHUMACHER   3-1   ROSBERG
LOTUS-RENAULT   HEIDFELD   2-2   PETROV
WILLIAMS   BARICHELLO   4-0   MALDONADO
FORCE INDIA   SUTIL   2-2   DI RESTA
SAUBER   KOBAYASHI   3-1   PEREZ
TORRO ROSSO   BUEMI   3-1   ALGUERSUARI
TEAM LOTUS   TRULLI   2-2   KOVALAINEN
HRT   KARTHIKEYAN   1-2   LIUZZI
VIRGIN   GLOCK   1-3   D'AMBROSIO
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

meatball

Schumacher Rosberg 3-1  ????????????
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Citaat van: meatball op 09 mei 2011 - 21:47:36
Schumacher Rosberg 3-1  ????????????

Volgens mij is het 2-1 voor Rosberg en beide een DNF...

Folkert

Citaat van: Enzo op 09 mei 2011 - 22:01:37
Citaat van: meatball op 09 mei 2011 - 21:47:36
Schumacher Rosberg 3-1  ????????????

Volgens mij is het 2-1 voor Rosberg en beide een DNF...
Er zijn er meer die niet helemaal kloppen geloof ik. Vettel Webber is 4-0
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

#37
Citaat van: Senergy op 09 mei 2011 - 12:22:06
even een overzichtje gemaakt van hoe de teamgenoten het onderling doen en het valt toch op dat in de staart-teams de minst ervaren rijder het beter doet.

Leuk lijstje hoor ::) ,maar behalve de fouten die erin zitten ,klopt je conclusie ook niet echt. :-\

ten 1e: Bij de staartteams doet alleen D'Ambrosio het beter dan zijn meer ervaren teamgenoot Glock.   Bij HRT is het juist de ervaren Liuzzi die het beter doet ,en bij Lotus is het gelijk.
ten 2e: Het is eerder bij de kopteams het geval.   Vettel ,Hamilton en Rosberg doen 't beter dan hun meer ervaren teamgenoten.   Al zijn zij ondertussen ook niet onervaren meer.  
ten 3e: Puur kijkend naar de rookys ,doet alleen D'Ambrosio het beter dan zijn ervaren teamgenoot. (zéér goed)  DiResta doet niets onder voor Sutil (knap) terwijl Perez (licht tegenvallend) ,Maldonado (verwacht) en zelfs Khartikeyan (beter dan verwacht - geen echte rooky) het beduidend minder doen.

Senergy

Sorry voor de foutjes, gebeurd bij de beste  ;)

maar ik heb gekeken naar op welke plek ze zijn gefinished (bij DNF => wie rijdt er het langste rond)
en dan blijkt dat schumacher het beter doet dan rosberg

mja wat betreft de ervaring hebben jullie gelijk, ik heb verkeerd gekeken en zal het nu anders verwoorden de nummer 2 rijder doet het meestal beter bij de staartteams (Virgin en HRT)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/positie_dambrosio_onder_druk/

Money..money..money, never enough money!
::)

En Jerome doet het GEWELDIG! Glock weet niet meer waar hij het moet zoeken, maar straks is zijn probleem voorbij indien de sponsoren van Jerome niet betalen...  ::)

Senergy

Citaat van: Franky R. op 10 mei 2011 - 13:40:24
En Jerome doet het GEWELDIG! Glock weet niet meer waar hij het moet zoeken, maar straks is zijn probleem voorbij indien de sponsoren van Jerome niet betalen...  ::)

Inderdaad het viel mij echt op dat Glock niets anders doet dan klagen dat de wagen niet goed genoeg is blablabla.
Ok hij heeft gelijk de wagen is niet goed genoeg, maar ik denk rond de oren gereden worden door je rookie teammaat doet toch o zo veel meer pijn
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.


T.Nuvolari

Citaat van: Senergy op 10 mei 2011 - 14:02:35
Citaat van: Franky R. op 10 mei 2011 - 13:40:24
En Jerome doet het GEWELDIG! Glock weet niet meer waar hij het moet zoeken, maar straks is zijn probleem voorbij indien de sponsoren van Jerome niet betalen...  ::)

Inderdaad het viel mij echt op dat Glock niets anders doet dan klagen dat de wagen niet goed genoeg is blablabla.
Ok hij heeft gelijk de wagen is niet goed genoeg, maar ik denk rond de oren gereden worden door je rookie teammaat doet toch o zo veel meer pijn

Hij moet gewoon zwijgen, op deze manier kan je niet goed samenwerken. Hamilton zweeg ook naar de buitenwereld toe toen hij in de rot McLaren moest rondrijden na zijn wereldtitel.

Gerard

Citaat van: Franky R. op 10 mei 2011 - 13:40:24
http://www.gppits.net/nieuws/positie_dambrosio_onder_druk/

Money..money..money, never enough money!
::)

En Jerome doet het GEWELDIG! Glock weet niet meer waar hij het moet zoeken, maar straks is zijn probleem voorbij indien de sponsoren van Jerome niet betalen...  ::)

@mods
Ik had hier al een linkje over geplaatst, in het topic " Virgin"  :-X
http://www.f1pits.net/forum/index.php/topic,11484.15.html

Kan 1 van U misschien alle berichten omtrent de nieuwste ontwikkelingen bij Virgin en Jerome in een apart topic plaatsen?

rafael25

Citaat van: Franky R. op 10 mei 2011 - 14:25:19
http://www.gppits.net/nieuws/renault_motoren_voor_williams/

Back to the Rothmans-days?

Williams had dit jaar met die Renault motoren aan de start moeten staan ,aangezien in 2009 waren ze sneller (samen met Red Bull)ik vind heel jammer