Silly Season 2011-2012

Gestart door Enzo, 30 april 2011 - 17:37:25

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: Jeroen op 04 mei 2011 - 12:37:42
Antwoord op mijn eigen vraag: In de Italiaanse media gaat het verhaal dat Ferrari Felipe Massa wil vervangen door Nico Rosberg.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Nico, NIET DOEN :(

Enzo

Ik denk ook niet dat Nico weg gaat bij Mercedes, denk eerder dat Ferrari hun eigen mannen op scherp wil zetten hiermee.

Formulafan

Fernando Alonso wil naar alle waarschijnlijkheid weg bij Ferrari. Hij wil rijden in de beste auto, en dat is dit seizoen niet die van Ferrari. Alonso wil de beste coureur ooit worden en denkt dat hij daarvoor de stap moet maken naar een ander team. Zo vertelt hij NUsport Magazine

Kootje

Niet te geloven. :o
Het seizoen is nog geen 3 races oud of het begint alweer. ::)

Aangezien alles af zal hangen van Webber ,verwacht ik weinig veranderingen.
Hooguit 'n Sutil die plaats maakt voor Hulkenberg ,
Trulli die stopt waardoor Heidfeld naar Lotus gaat wanneer Kubica terugkeert ,
en HRT zal wel weer 'n (paar) nieuwe coureur(s) hebben.
Voor de rest zal er weinig veranderen ,aangezien iedereen nog 'n contract tot eind 2012 heeft.
Al zegt dat ook niet alles in F1. :-\

Gerard

Citaat van: Formulafan op 04 mei 2011 - 13:44:10
Fernando Alonso wil naar alle waarschijnlijkheid weg bij Ferrari. Hij wil rijden in de beste auto, en dat is dit seizoen niet die van Ferrari. Alonso wil de beste coureur ooit worden en denkt dat hij daarvoor de stap moet maken naar een ander team. Zo vertelt hij NUsport Magazine

;D

Waar wil hij  heen dan? McLaren? Als zij WK worden dit jaar?? ;D

Alonso moet geduld hebben en helpen ontwikkelen! Dan komt het vanzelf goed (ALS hij zo goed is)
Kijk maar naar Schumacher, die had tussen '96 en '99 nodig en werd daarna 4 x achter elkaar WK..  ::)

Dus Fernando; iedere 2 jaar van team wisselen is niet dè manier!!

0634

Alonso wil ook helemaal niet weg, hij heeft altijd gezegd dat Ferrari zijn laatste team is en dat een titel met hen meer betekend dan al het andere. Bovendien zie ik het bericht niet op de grote f1 sites.

robbert

wie weet wil hij dan in de plaats van webber bij redbull rijden :) Want redbull is de beste van allemaal

gloudiesaurus

http://www.f1pits.net/nieuws/rosberg_in_beeld_bij_ferrari/

Inderdaad, vroeg dit jaar ;) En Rosberg zou al in beeld zijn bij Ferrari ipv Massa...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Ik zou graag zien wat Hulkenberg met een Ferrari kan doen...ik schat hem nog steeds erg hoog in. Zonde dat hij zonder zitje zit dit seizoen.

0634

Ik schat hem ook hoog in, maar di Resta misschien nog wel hoger. Net als Ricciardo trouwens. Wat dat betreft moet Hulk snel een stoeltje bemachtigen of hij wordt zometeen in de vergetelheid gedrukt.

T.Nuvolari

Ricciardo naast Vettel in een Red Bull, Hulkenberg naast Alonso in een Ferrari en Di Resta naast Hamilton in een McLaren.
3 mooie en zeer sterke teams. Als Lotus-Renault de lijn doortrekt kan daar het even mooie en sterke duo Kubica - d'Ambrosio gaan rondrijden hé.  :D

Gerard

Ik zou Hulkenberg inderdaad ook graag bij een goed team zien rijden!
Kobayashi trouwens idem! :)

Senergy

Citaat van: M@rc op 05 mei 2011 - 08:28:57
Als Lotus-Renault de lijn doortrekt kan daar het even mooie en sterke duo Kubica - d'Ambrosio gaan rondrijden hé.  :D

Ik vind de kans hierop zelfs vrij groot. een wissel d'Ambrosio - Petrov

Petrov naar Marussia-Virgin (Russisch en veel centjes)
d'Ambrosio naar Lotus-Renault (Boullier is en blijft zijn manager)

en dan mag Jerommeke laten zien wat hij echt kan

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

#28
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2011/05_mei/07/110507_daniel_ricciardo_toro_rosso.xml

Zoals ik eerder al 'zei'  ;)

0634

Ricciardo doet in aanleg niet onder voor Vettel, dus die is niet langer uit de F1 te houden. Sterker, ik zie hem nog wel eerder debuteren. Al is het wellicht gewoon verstandiger om eerst in de winter te gaan testen en dan een heel jaar te pakken.