Main Menu

DiRT 3

Gestart door gloudiesaurus, 02 april 2011 - 13:54:24

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Volgende maand komt DiRT 3 uit in Nederland, de nieuwste Racegame van Codemasters.


http://www.youtube.com/watch?v=svr7WDFU-o4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_HzSnDHQB4A&feature=related

Hoop dat het vooral om de rally draait, en minder om het randgebeuren. Vond DiRT2 daarom toch wat minder als DiRT 1. In de game zitten nu verschillende weersomstandigheden (uit F1 2010 gehaald)

Wat me wel leuk lijkt is dat Codemasters ook de oude Groep B auto's uit de rally-wereld in de game heeft gestopt:
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Ja, maar...

Het is een mooi spel ja.
Nee, ik laat hem liggen want de besturing is zo onrealistisch. Bij codemasters liggen ze echt te slapen. Bij dirt ok, beetje arcade maar het was te doen. Maar Formule 1 2010 was/is gewoon drama.
Wanneer er gezegd wordt dit is de nieuwe Need for Speed dan geloof ik het ook.
Zonde van je geld als je een simulator verwacht, want het is gewoon arcade. Je rijdt in auto's die misschien de snelheid hebben maar niet de besturing van een echte auto.
Dirt heb ik mss een week gespeeld en F1 de eerste 3 races toen was ik er helemaal klaar mee.

Doe mij dan maar Life for Speed of rFactor. iRacing schijnt helemaal een geweldig spel te zijn! Maja dan zit je aan maandelijkse kosten en daar heb ik geen zin in. Helemaal met de zomer voor de deur, zonde van je tijd al die stomme spelletjes :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

iRacing schijnt superrealistisch te zijn, in de Formule 1 stond afgelopen maand een reportage. Het team van Williams heeft een samenwerking met dit spel. Maja het kost maandelijks geld en het speelt zich online af.

Ben benieuwd naar DIRT.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Iermand hier die Shift 2 al gespeeld heeft?

gloudiesaurus

Heb er inmiddels Dirt 3 in huis, valt zeker niet tegen :)
In de rally wagens is het heel lekker rijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 21 mei 2011 - 19:13:13
Heb er inmiddels Dirt 3 in huis, valt zeker niet tegen :)
In de rally wagens is het heel lekker rijden...

Ik heb die hier ook nog liggen. Best een leuk spel, al hebben ze m.i. wel een kans gemist door dat rallygedeelte niet wat extra uit te bouwen, met meer en langere stages bijvoorbeeld. Zeker als je ziet wat voor een miskleunen de officiƫle WRC-games zijn. Misschien iets voor Dirt 4?