Wie zou jij in de Renault willen zien?

Gestart door 0634, 09 februari 2011 - 22:28:51

« vorige - volgende »

Wie zou jij in de Renault willen zien?

Bruno Senna
4 (16%)
Romain Grosjean
1 (4%)
Nick Heidfeld
4 (16%)
Vitantonio Liuzzi
1 (4%)
Kimi Raikkonen
10 (40%)
Iemand anders, namelijk....
5 (20%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 14 februari 2011 - 22:28:51

Xinu

Ik kies voor Kimi want ben een zeer grote fan van hem en Alonso ;) jammer dat hij weg is.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 10 februari 2011 - 16:22:53
Citaat van: Franky R. op 10 februari 2011 - 14:08:24
Ik heb het niet over Kimi gehad, maar bedoelde Bruno Senna als de brokkenmaker... ::)

Waar haal je dat Bruno Senna een brokkenmaker zou zijn?

In 2010 is de man 2 keer uitgevallen door een ongeval en waarvan het één keer niet zijn directe schuld is, de andere 7 keer had hij te kampen met hydraulische-, versnellingsbak- en andere technische problemen. Je kan ervoor of ertegen zijn, maakt niet uit, maar het moet wel juist zijn.

Niet zo zeer dat Bruno Senna een brokkenmaker is...Anders wordt hij het wel...Senna ging al eerder de grindbak in, omdat hij zichzelf te veel onder druk zette...

En ik weet wel zeker dat de druk om Kubica te vervangen minimaal 10 keer zo hoog is...

Gerard

Dat klopt wel Franky,maar ook Senna is een jaar ervaring rijker en dus wijzer... Ik zben wel benieuwd naar de tijd verschillen tussen Nick en Bruno in dezelfde auto.. We zullen het later deze week zien ;)

jack

N. Piquet ;D ;D ;D ;D misschien, nee hoor geintje.

Ik zou het prachtig vinden als Kimi nogeens van zich liet horen, en hij zou het kunnen..
Maar realistisch gezien kies ik Heidfeld. ben totaal niet gecharmeerd van Liuzzi bijvoorbeeld.

KVDracer

Ik lees net dat Boullier gezegd heeft dat er drie kanshebbers zijn:Liuzzi, De La Rosa en Heidfeld. Want Hulk, Senna en de rest hebben nog niet genoeg ervaring om de wagen verder te ontwikkelen, hetgeen ik wel begrijp. Maar dan vind ik bij zijn drie namen maar één naam die geschikt is en dat is Heidfeld. Want buiten het ontwikkelen hebben ze ook prestaties nodig en vorig jaar was ik nu niet echt onder de indruk van De La Rosa zijn resultaten bij Sauber. En Liuzzi heeft me zowel niet bij STR als FI overtuigd van zijn talent. Heidfeld heeft vorig jaar ook niet echt overtuigd, maar als je maar pas de laatste 5 races moogt meedoen, terwijl je teamgenoot er al 14 races heeft opzitten, dan is het ook niet makkelijk om direct snel te zijn, zeker door het testverbod. En hij heeft dan nog evenveel punten behaald als De La rosa. Maar hij is wel een grijze muis in het deelnemersveld, maar liever zo iemand dan iemand met een groot bakkes die er niets van terecht brengt.

Gerard

#35
CitaatIk lees net dat Boullier gezegd heeft dat er drie kanshebbers zijn:Liuzzi, De La Rosa en Heidfeld. Want Hulk, Senna en de rest hebben nog niet genoeg ervaring om de wagen verder te ontwikkelen

Ja, en dat begrijp ik dus niet helemaal.. :o
Als je toch geen onervaren reserve-coureur wilt, waaom neem je die dan wel aan? Alleen voor het geld??
Nu is het ook lekker lullig voor zowel Tung,Grojean en Senna! :P
Ik ben reserverijder bij een F1 team... Nu is iemand geblesseerd ,en ik sta alsnog aan de kant ::)

Liuzzi is wèl kandidaat,maar ik zie hem echt geen auto ontwikkelen en een team verder helpen (lees, de leiding daarin nemen)
Over zijn snelheid wil ik het niet eens hebben

Dan De la Rosa  :-\, die man is 38, en heeft alleen maar 100 jaar test ervaring bij McLaren, en een paar jaar ervaring als coureur bij Tyrell ,Jaguar en Arrows (wie kent ze nog ;D)

Dan is Heidfeld de enige juiste man voor deze job...., zoals zovelen hier al opperen  ;)

Folkert

In volgorde van voor keur:

1) Robert Doornbos
2) Kimi Raikkonen
3) Juan pablo Montoya
4) Bruno Senna


Een nederlander
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Ik vind dat ze nu eigenlijk "moreel verplicht" zijn(/moeten worden) om Bruno Senna in de auto te zetten. Waarom lijven ze hem anders in? Buiten het feit dat ze willen profiteren van z'n achternaam... Genii wil toch nostalgisch doen, de John Player Special livery, "Team Lotus" en zulke bullshit, wel bewijs het dan en zet "terug" een Senna in die wagen!  :P

Franky R.

Citaat van: Forza Ferrari op 12 februari 2011 - 15:18:33
Ik vind dat ze nu eigenlijk "moreel verplicht" zijn(/moeten worden) om Bruno Senna in de auto te zetten. Waarom lijven ze hem anders in? Buiten het feit dat ze willen profiteren van z'n achternaam... Genii wil toch nostalgisch doen, de John Player Special livery, "Team Lotus" en zulke bullshit, wel bewijs het dan en zet "terug" een Senna in die wagen!  :P

Dit had ik al eerder gepost:
CitaatEn nostalgie is de foutste reden om Senna in die R31 te zetten

Just my two cents...

Niels_

Ja, maar het punt is: waarom heb je anders 3e rijders nodig als ze toch aan de kant moeten voor iemand anders?

0634

Naja, dat is wel een goed punt. Voor het vele testwerk zoals vroeger heb je ze ook al niet meer nodig. Sponsortje pleasen. Iets anders kan ik niet bedenken.

Enzo

De derde coureur is reserve voor als iemand uitvalt, Kubica's geval is extreem en heeft betrekking op heel het seizoen, maar stel dat Petrov net voor een race de griep krijgt dan mag Senna echt wel rijden denk ik.

Kootje

Citaat van: Enzo op 14 februari 2011 - 09:26:11
De derde coureur is reserve voor als iemand uitvalt, Kubica's geval is extreem en heeft betrekking op heel het seizoen, maar stel dat Petrov net voor een race de griep krijgt dan mag Senna echt wel rijden denk ik.

Daar sla je de spijker mee op z'n kop.
En mocht Senna dan heel toevallig ook griep hebben ,dan komt Grosjean in beeld.
Maar wat moeten ze dan nog met Tung ,Charouz en Fauzy ??

Als ze die in dienst hebben voor hun zogenaamde talentenprogramma ,vraag ik me af: Welk talent hebben zij dan ??
                               Tung heeft in A1-GP en GP2 aangetoond niet goed genoeg te zijn.
                        Fauzy is niet voor niks nooit verder gekomen dan 'n nietszeggend testrolletje.
                                  Alleen over Charouz zou je nog van 'n talent kunnen spreken.
Alhoewel: Op het winnen van de International F3000 in 2006 en de LeMans Series in 2009 na ,heeft ook hij niets gepresteerd.
                    Als hij echt zo'n talent was geweest ,dan had hij al veel eerder in de Formule 1 gezeten.

Enzo

http://www.f1pits.net/nieuws/nick_heidfeld_bij_lotus_renault/
Heidfeld dus, niet geheel tegen de verwachting in, Ik denk dat ze een goede keuze hebben gemaakt.  8)

KVDracer

Citaat van: Enzo op 16 februari 2011 - 20:34:12
http://www.f1pits.net/nieuws/nick_heidfeld_bij_lotus_renault/
Heidfeld dus, niet geheel tegen de verwachting in, Ik denk dat ze een goede keuze hebben gemaakt.  8)

Ze hebben de beste keus gemaakt die ze op dit moment konden maken. Het is wel de tweede maal in zijn carriere dat heidfeld door het oog van de naald is gekropen. In 2004 is hij bij Jordan aan de bak geraakt na een shoot-out dacht ik.