Wie zou jij in de Renault willen zien?

Gestart door 0634, 09 februari 2011 - 22:28:51

« vorige - volgende »

Wie zou jij in de Renault willen zien?

Bruno Senna
4 (16%)
Romain Grosjean
1 (4%)
Nick Heidfeld
4 (16%)
Vitantonio Liuzzi
1 (4%)
Kimi Raikkonen
10 (40%)
Iemand anders, namelijk....
5 (20%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 14 februari 2011 - 22:28:51


Gerard

#16
Welkom a, op dit prachtige platform
Ik moet je eerlijk bekennen dat de logica mij hier een beetje ontgaat.  :-\
Je zou Hulkenberg eerder kiezen dan (?) Heidfeld neem ik aan, omdat Heidfeld zijn tijd en kans heeft gehad?
Dat zou je ook van Kimi kunnen zeggen... ;)
Ik ben met je eens dat nieuw talent kansen moet krijgen, en dat als iemand klaar is in de F1, moet wegblijven,maar Heidfeld heeft de snelheid nog en ik denk, weet wel zeker! dat Lotus/Renault zekerheid wil
Zij willen nu iemand in die auto die datkan brengen wat Kuub zou hebben gebracht, constant in de punten rijden en hier en daar een podium.

Met Petrov hebben ze niet de puntendief die Kuub is/was.. :'(

En dat is Heidfeld weer wel..
Kijk maar naar 2007, bij BMW, daar waren Kuub en Heidfeld  aan elkaar gewaagd.. :)


KVDracer

Ik heb toch ook wel op Heidfeld gestemd. Ik vind hem nog steeds een degelijk rijder en was altijd zal een beetje fan van hem, nog van in zijn F3000 periode. In mijn ogen heeft hij ook nooit slechte dingen laten zien maar werd bij BMW wel op momenten afgetroefd door kubica. Maar ik zou eerder een Heidfeld dan een Raikkonen nemen. Raikkonen is niet meer 100% gefocust op de F1 anders had hij al veel meer gedaan om terug te keren.

Niels_

Citaat van: Gerard op 10 februari 2011 - 08:22:14
Je zou Hulkenberg eerder kiezen dan (?) Heidfeld neem ik aan, omdat Heidfeld zijn tijd en kans heeft gehad?
Dat zou je ook van Kimi kunnen zeggen... ;)
Maar Kimi heeft in 1 seizoen gewoon meer gepresteerd dan Heidfeld in zijn hele F1-carrière. Maar goed, ik heb ook niet echt zo'n hoge pet op van Heidfeld.

Indien het niet Raikkonen wordt hoop ik op Hulkenberg.

gloudiesaurus

Kimi kan de Vettel's en Alonso's van deze wereld verslaan, dat zie ik Heidfeld nog niet zo snel doen...
Vorig jaar was Kobayashi zelfs sneller dan Heidfeld, terwijl Kobayashi toch echt een debutant was.

Ik zou de Hulk ook wel als goede vervanger zien, hij verdiend het om F1 te rijden. Maar als ik Renault was zou ik hem dan gelijk langer onder contract willen hebben en hem niet alleen willen lenen van Force India...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

De vraag was: Wie zou jij willen zien ??
Daarop kan ik alleen antwoorden met Raïkkonen.

Zou de vraag zijn geweest: Wat is de beste keus ??
Dan moet ik toch voor Heidfeld gaan.


Kijk: Raïkkonen zou fantastisch zijn ,maar is niet realistisch.
       Ik vind het ook nog steeds jammer dat hij ermee gestopt is en blijft.  :'(
       Maar het wordt tijd om me daar overheen te zetten.

       Heidfeld daarentegen is gewoon de meest logische keus van de beschikbare rijders.  ::)
       Hij heeft ervaring ,weet hoe die 'n auto moet ontwikkelen en rijdt degelijk zijn rondjes.
       Daar zit echter ook mijn enige bezwaar bij Nick ,hij is te degelijk en daardoor kleurloos.  :-\
       Dat verandert echter niets aan 't feit dat ze  'n ervaren en gedegen coureur nodig hebben.
       Om die reden zou ik Senna ook niet nemen ,al zou de combi Senna-Lotus op papier mooi zijn.  8)


Bart VD

Mezelf natuurlijk.  Ik heb jarenlang met een Megane gereden, dus moet dit ook wel lukken.
This space for rent

Enzo

Citaat van: Bart VD op 10 februari 2011 - 12:38:19
Mezelf natuurlijk.  Ik heb jarenlang met een Megane gereden, dus moet dit ook wel lukken.

Ah ok, ik PB je even de contactgegevens van Bouiller.  ::)

Senergy

Senna  :)

Ik gun hem de kans, maar als het niet lukt hem vervangen door Heidfeld, en hopelijk op het einde van het jaar (de laatste GP zou ik geweldig vinden) terug van weggeweest Kubica (met een overwinning  ;))
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 10 februari 2011 - 01:38:50
Citaat van: Franky R. op 09 februari 2011 - 23:47:44
Ik kies voor Heidfeld...liever saai en degelijk, dan hip en een brokkenmaker... ::)
Daar ben ik het niet echt mee eens. De F1 kan figuren als Kimi gebruiken!

Ik heb het niet over Kimi gehad, maar bedoelde Bruno Senna als de brokkenmaker... ::)
En bijna iedereen noemt Nick 'kleurloos', maar Kubica en Kimi zijn ook niet echt van die 'mediapoppen', hoor!

En ja, af en toe een brokkenmaker is leuk maar niet in een potentiële podiumklant/winnaar wat de R31 mogelijk kan zijn...
Bovendien weet Heidfeld hoe Kubica zijn auto wil hebben sinds ze bij BMW reden, dus kan Nick die R31 veel makkelijker aan zijn eigen rijstijl aanpassen...

Zie jij Bruno Senna dat doen?

En nostalgie is de foutste reden om Senna in die R31 te zetten.

CitaatVorig jaar was Kobayashi zelfs sneller dan Heidfeld, terwijl Kobayashi toch echt een debutant was

Klopt, maar 'Koba' reed al een heel seizoen in die Sauber. Je vergeet ook nog eens dat Nick in die paar races, meer punten pakte dan dl Rosa van Bahrein tot Monza!!!

Dan heeft Nick dat niet verkeerd gedaan, vind ik!

Franky R.

BTW,

welkom 'A'...Nog al kort en krachtig of weet je nog geen nickname?  ;D
;)

T.Nuvolari

#26
Citaat van: Franky R. op 10 februari 2011 - 14:08:24
Ik heb het niet over Kimi gehad, maar bedoelde Bruno Senna als de brokkenmaker... ::)

Waar haal je dat Bruno Senna een brokkenmaker zou zijn?

In 2010 is de man 2 keer uitgevallen door een ongeval en waarvan het één keer niet zijn directe schuld is, de andere 7 keer had hij te kampen met hydraulische-, versnellingsbak- en andere technische problemen. Je kan ervoor of ertegen zijn, maakt niet uit, maar het moet wel juist zijn.

Niels_

Citaat van: Franky R. op 10 februari 2011 - 14:08:24
Ik heb het niet over Kimi gehad, maar bedoelde Bruno Senna als de brokkenmaker... ::)
En bijna iedereen noemt Nick 'kleurloos', maar Kubica en Kimi zijn ook niet echt van die 'mediapoppen', hoor!
Maar ik bedoel dan ook niet alleen naar de media toe. Kubica en Raikkonen kunnen geweldige inhaalacties doen in een wagen die ik Heidfeld niet zie doen. ;)

meatball

Hulkenberg verdiend deze kans,Heidfeld is nooit een topper geweest en zal het zeker nooit meer worden ook.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimmySPA

Villeneuve zou ik wel de stunt van 2011 vinden. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Senna of de Hulk gaan. Aan de andere kant, als je punten wil hebben en op safe spelen zou ik voor Heidfeld gaan. Die is toch wel een van de meest constante coureurs van de afgelopen jaren, misschien niet de snelste maar aan het eind van het jaar had hij wel zijn punten.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"