Wie zou jij in de Renault willen zien?

Gestart door 0634, 09 februari 2011 - 22:28:51

« vorige - volgende »

Wie zou jij in de Renault willen zien?

Bruno Senna
4 (16%)
Romain Grosjean
1 (4%)
Nick Heidfeld
4 (16%)
Vitantonio Liuzzi
1 (4%)
Kimi Raikkonen
10 (40%)
Iemand anders, namelijk....
5 (20%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 14 februari 2011 - 22:28:51

0634

http://www.f1pits.net/system/index.php?S=0&C=edit&M=view_entry&weblog_id=1&entry_id=14054&U=new

Zeg het maar: wie oh wie?

Of zie je liever een tropische surprise als Juan Pablo Montoya, Nico Hulkenberg of Sebastian Bourdais?

Enzo

Stiekem hoop ik dan toch op een verassing uit onverwachte hoek, in de naam van Kimi Raikkonen.
Van mij mag hij terugkomen, anders lijkt Heidfeld me de beste optie.

gloudiesaurus

#2
Ik hoop ook op Raikkonen!

Maar ik denk dat het Heidfeld wordt, begrijpelijk want hij heeft ervaring. Maar ik vind hem altijd zo kleurloos...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik ook. Daarom ga ik voor Liuzzi. Goede testrijder, nooit saai. Okee, geen Kubica, maar ik geloof toch dat hij meer potentie heeft dan dat hij heeft kunnen laten zien tot dusverre.

gloudiesaurus

Zou het ook wel grappig vinden om Bruno Senna eens te zien t.o.v. Petrov. Zou een mooie meetlat zijn, ook voor Klien bij HRT.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

#5
Mijn mening is dat Kimi niet moet rijden.. Ik zou het GEWELDIG vinden om hem terug te hebben,ik ben nl een groot fan!maar zoals al eerder gemeld, dat wordt een ergernis! Wie ik graag in de Renault zie? ROBERT Doornbos! Al denk ik, ook al eerder gemeld, dat Senna de kans krijgt zich te bewijzen, en na 3 races neemt 'quick Nick' het stuur over...

0634

Doornbos! Die zou gaaf zijn inderdaad :).

Gerard

Precies! Als voorbereiding op de Indy 500 8)

Niels_

Ik hoef allicht geen commentaar te geven bij mijn keuze. :P

Franky R.

Ik kies voor Heidfeld...liever saai en degelijk, dan hip en een brokkenmaker... ::)

rafael25

Citaat van: Franky R. op 09 februari 2011 - 23:47:44
Ik kies voor Heidfeld...liever saai en degelijk, dan hip en een brokkenmaker... ::)
@Moderator(baas)
sluit ik me bij je aan...HEIDFELD

Enzo


Niels_

Citaat van: Franky R. op 09 februari 2011 - 23:47:44
Ik kies voor Heidfeld...liever saai en degelijk, dan hip en een brokkenmaker... ::)
Daar ben ik het niet echt mee eens. De F1 kan figuren als Kimi gebruiken!

a

 :)  Ik hoop Kimi , wat zal het mooi zijn als hij iedereen de baas zal zijn  ( droom )maar ik vind zeker dat hulkenberg de 2e keus is en niet degene die nu in omloop zijn want die hebben de tijd gehad vind ik gezien de prestatie's in het verleden