Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

FolkertE

Hij acht de kans zelf zon 80 tot 90 %.

Mickey

Denk dat het al beklonken is hoor. Tweede test doen ze niet omdat het zo'n toffe Pool is.

Arthur

Ik zeg Kubica erin en Palmer eruit  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Mickey op 06 juli 2017 - 22:30:50
Denk dat het al beklonken is hoor. Tweede test doen ze niet omdat het zo'n toffe Pool is.


Aan de andere kant, hoeveel toffe Polen zijn er? Grapje, jongens... ;)
;D

Wings

Misschien de poll aanpassen. "Niet volgend seisoen maar die daar op" uitbreiden naar "niet volgend seisoen maar die daar op of daar op of daar op of daar op."

;D ;D ;D

Wings

Citaat van: Arthur op 07 juli 2017 - 18:39:35
Ik zeg Kubica erin en Palmer eruit  8)

Lood om oud-ijzer. Renault gaat nu diepgang geven aan de tests maar ik verwacht niet dat hij direct snel is en mee kan op dit niveau. Kubica is ook geen 20 meer hé.

Arthur

Denk dat dat best wel eens mee kan vallen [hoop, hoop].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Vooral die laatste twee woorden, ja. Ik denk dat dit verhaal ingegeven is door een grote portie wishful thinking, niet in het minst bij Kubica zelf.

Maar ook ik zou het erg graag zien gebeuren volgend jaar.

Wings

Dan ben ik de vreemde eend in de bijt. Ik denk niet dat Kubica terugkeert en hoop het ook niet. Geef mij maar jong talent.

Arthur

Best leuk een vreemde [out of sink] eend in de bijt [niet jij Wings... ;D]...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Bizar dat zoveel mensen overtuigd zijn dat een coureur die er acht jaar tussenuit is geweest wel eventjes sneller zal zijn dan een op-en-top getrainde ex GP2-kampioen (Palmer), ook al lijkt het erop dat Kubica meer talent heeft voor F1.

Alsof de return van Schumacher zo'n succes was, en dan hadden we het over de succesvolste f1-coureur ooit.

Mickey

#686
Nou ja, veel slechter dan Palmer kan het niet worden. ;D

Ik maak wel het voorbehoud dat hij dan wel nogmaals gevraagd zou moeten zijn om opnieuw te testen. Is dat nou waarheid of een fabeltje? Als dat niet bevestigd is dan kan mijn idee het ronde archief in en zien we 'm niet terug denk ik.

Ik zie net dat hij vandaag opnieuw getest heeft.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 13 juli 2017 - 11:16:03
Bizar dat zoveel mensen overtuigd zijn dat een coureur die er acht jaar tussenuit is geweest wel eventjes sneller zal zijn dan een op-en-top getrainde ex GP2-kampioen (Palmer), ook al lijkt het erop dat Kubica meer talent heeft voor F1.

Alsof de return van Schumacher zo'n succes was, en dan hadden we het over de succesvolste f1-coureur ooit.

http://www.gppits.net/nieuws/succesvolle_tweede_test_voor_kubica/
http://www.gppits.net/nieuws/kubica_sneller_dan_hulkenberg_in_simulator/

Tot nu toe is berichtgeving hoopgevend! De volgende stap is een test in een 2017-bolide. Ben benieuwd, hoop dat hij deze kans in Hongarije krijgt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Matthijs op 13 juli 2017 - 11:16:03
Bizar dat zoveel mensen overtuigd zijn dat een coureur die er acht jaar tussenuit is geweest wel eventjes sneller zal zijn dan een op-en-top getrainde ex GP2-kampioen (Palmer), ook al lijkt het erop dat Kubica meer talent heeft voor F1.

Alsof de return van Schumacher zo'n succes was, en dan hadden we het over de succesvolste f1-coureur ooit.

Ik geloof het ook niet. De positieve berichtgevingen ten spijt.

Franky R.