Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Figge

Apart gezicht. Maar in een DTM wagen is daar natuurlijk wel de ruimte voor...
Hoop dat ze em laten rijden dit jaar. (heb overigens geen idee of ze al voor zitten in DTM)
Helaas laat het ook een klein beetje zien dat hoewel er lang een zweem van onduidelijkheid was, hij toch echt niet meer in een F1 past.
Het lopen en instappen gaat ook niet gemakkelijk. En bij F1 moet je geloof ik binnen een heel korte tijd uit de auto kunnen komen...

gloudiesaurus

Toch als je zijn arm vergelijkt met zijn laatste rally avontuur lijkt het of hij wat beweeglijker is. Maar verre van goed voor een F1 - comeback is het natuurlijk wel. Ook lopen gaat moeilijk ja...

Hopelijk kan hij nog wat stappen maken in zijn herstel....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/exclusief_kubica_spreekt_in_warschau/

Hij weigert de Formule 1 uit zijn hoofd te zetten, maar hij zegt zelf dat het de komende 2 jaar niet gaat gebeuren... dan hij minimaal 30 jaar oud zijn.
Als ik zijn arm zo zie blijft het moeilijk  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Als het de komende twee jaar niet gebeurt, gebeurt het nooit meer. :'(

Kootje

Als ik trouwens naar die foto's kijk, heb ik nog steeds het idee dat hij nog niets kan met die arm. Hij hangt er maar 'n beetje bij zo te zien. :-\

Fabian

Net wat je zegt Kootje. Die arm hangt er maar een beetje bij. Denk dat een terugkeer voor Robert er niet meer in zit hoe jammer ik dat ook vindt..


Fabian

Zeker mooi nieuws voor Kubica. Ben benieuwd wat de samenwerking met Mercedes Kubica gaat opleveren. We kunnen toch wel merken dat Mercedes en Kubica een soort van samenwerken.

gloudiesaurus

Heeft vooral te maken met de band die Kubica heeft met Toto Wolff (deels eigenaar van Mercedes F1). Via Wolff kreeg Kubica ook zijn DTM - test bij Mercedes. Hopelijk kan Kubica nog wat stappen zetten in zijn herstel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Sorry maar een keer in een simulator rijden kan iedereen. Dat zegt helemaal niks over de toestand van Kubica. Alle krachten van het accelereren, remmen en bochtenwerk ondervind je namelijk niet in de simulator. Dus zelfs als hij goede tijden heeft gereden, zegt dat nog niks over zijn capaciteit om in een echte F1-wagen te stappen.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 29 april 2013 - 16:44:46
Sorry maar een keer in een simulator rijden kan iedereen. Dat zegt helemaal niks over de toestand van Kubica. Alle krachten van het accelereren, remmen en bochtenwerk ondervind je namelijk niet in de simulator. Dus zelfs als hij goede tijden heeft gereden, zegt dat nog niks over zijn capaciteit om in een echte F1-wagen te stappen.
Dat zou je denken, maar Humprey van de BBC mocht eens een keer instappen in de simulator van Red Bull...Die jongen bleef nauwelijks op de baan. Zelfs Horner die toch ook race-ervaring heeft had het moeilijk...Dus je oordeelt IMHO iets te snel?


Jehoentelaar

Simulatoren van de teams zijn behoorlijk realistisch, dus het is niet iets wat je even doet. Zaken als reactiesnelheid tellen gewoon keihard mee, net als in het echt.

Jozef

Citaat van: Franky R. op 29 april 2013 - 17:40:04
Citaat van: Jozef op 29 april 2013 - 16:44:46
Sorry maar een keer in een simulator rijden kan iedereen. Dat zegt helemaal niks over de toestand van Kubica. Alle krachten van het accelereren, remmen en bochtenwerk ondervind je namelijk niet in de simulator. Dus zelfs als hij goede tijden heeft gereden, zegt dat nog niks over zijn capaciteit om in een echte F1-wagen te stappen.
Dat zou je denken, maar Humprey van de BBC mocht eens een keer instappen in de simulator van Red Bull...Die jongen bleef nauwelijks op de baan. Zelfs Horner die toch ook race-ervaring heeft had het moeilijk...Dus je oordeelt IMHO iets te snel?



Het gedrag van de auto in een simulator klopt bijna perfect, en daarom zal het dus erg moeilijk zijn om de auto te controleren en snelle ronden te rijden. Fysiek is er echter geen bal aan.

Gerard

Hoe je het ook wendt of keert, ik vind het mooi om te zien hoe goed het blijkbaar gaat met RK!

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 30 april 2013 - 10:58:47
Hoe je het ook wendt of keert, ik vind het mooi om te zien hoe goed het blijkbaar gaat met RK!

Jep ik ook!

Deze quote van hem vind ik overigens wel opvallend:
CitaatThe 2008 Canadian grand prix winner said his push to return to F1 is going well.

"Driving at Barcelona would be possible now," he is quoted as saying, "but not Monaco."

Dat wijst erop dat hij progressie heeft geboekt. Positief!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is