HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

Niels_

3 wagens per team = dolle pret in de pitlane tijdens safety car. :P

0634

Citaat van: Kootje op 04 januari 2011 - 13:38:17
Citaat van: Jeroen op 04 januari 2011 - 12:38:18
Virgin ook.
Hoe bedoel je ??  ???

1: Hoort Virgin er ,net als Minardi vroeger ,gewoon bij ??
2: Behoort Virgin ook tot de kansloze teams ??  (dat zei ik al ,maar misschien heb je er overheen gelezen)
3: Zijn die levensvatbaar ??
4: Was het eigenlijk 'n vraag ,en ben je verbaasd dat ik Virgin ook als kansloos neerzet ??

Graag 'n toelichting.  :)
ik vind inderdaad dat Virgin levensvatbaar is.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 04 januari 2011 - 19:40:30
Citaat van: Kootje op 04 januari 2011 - 13:38:17
Citaat van: Jeroen op 04 januari 2011 - 12:38:18
Virgin ook.
Hoe bedoel je ??  ???

1: Hoort Virgin er ,net als Minardi vroeger ,gewoon bij ??
2: Behoort Virgin ook tot de kansloze teams ??  (dat zei ik al ,maar misschien heb je er overheen gelezen)
3: Zijn die levensvatbaar ??
4: Was het eigenlijk 'n vraag ,en ben je verbaasd dat ik Virgin ook als kansloos neerzet ??

Graag 'n toelichting.  :)
ik vind inderdaad dat Virgin levensvatbaar is.
Oke ,das dan ook weer duidelijk.  ;)

gloudiesaurus

Ik vind Virgin ook levensvatbaar. En vergeet niet, de nieuwe teams waren er vorig jaar voor het eerst bij. Ze hadden ook nog eens minimale voorbereidingstijd... Ik verwacht van Lotus en Virgin dat ze dit jaar wel wat dichter bij de rest van het veld zitten...

Virgin heeft vorig jaar ook nog eens grote aanpassing moeten maken aan het chassis omdat de benzinetank te klein was. Dat heeft ze ook veel gekost qua ontwikkeling.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Bij Virgin heb ik toch weinig vertrouwen in Richard Branson.
Ik denk dat hij de F1 nu nog als leuk speeltje ziet ,maar dat ze komend seizoen zich te vaak niet kwalificeren en/of niet genoeg presteren ,de lol er gauw af is.
:(  :'(

Enzo

Citaat van: Kootje op 05 januari 2011 - 16:22:09
Bij Virgin heb ik toch weinig vertrouwen in Richard Branson.
Ik denk dat hij de F1 nu nog als leuk speeltje ziet ,maar dat ze komend seizoen zich te vaak niet kwalificeren en/of niet genoeg presteren ,de lol er gauw af is.
:(  :'(

Van mij mag er wel iets meer geld in het Virgin project gestoken worden, Branson is best zuinig voor één van de rijkste ter wereld.

gloudiesaurus

Dat is wat Ecclestone ook zei, maar Branson is altijd zuinig. Hij is gewend aan de exposure bij hij voor een paar miljoen bij Brawn had. Voor Virgin zijn toch tientallen miljoenen nodig en dan heb je pas een middenmotor. Branson doet het graag op zijn eigen manier, hij wil met minder geld en zonder windtunnel alsnog vooraan meerijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Ik weet niet of dit thuis hoort in dit topic, of het topic over het seizoen 2011,maar kijk wat er vandaag op twiter verscheen..

CitaatF1 Bruno Senna gedumpt door HRT. Kolles: "Bruno zal zeker niet voor ons rijden in 2011, 100% zeker van niet zelfs". Geen groot gemis denk ik

Typisch Kolles om zoiets te zeggen... ???

Kootje

Citaat van: Gerard op 07 januari 2011 - 19:14:30
Ik weet niet of dit thuis hoort in dit topic, of het topic over het seizoen 2011,maar kijk wat er vandaag op twiter verscheen..

CitaatF1 Bruno Senna gedumpt door HRT. Kolles: "Bruno zal zeker niet voor ons rijden in 2011, 100% zeker van niet zelfs". Geen groot gemis denk ik

Typisch Kolles om zoiets te zeggen... ???
Dit nieuwtje hoort hier net zo goed thuis als in het "Silly Season" topic.  ::)
Dus dat zit wel goed.   ;)
Alleen was dit ook al in het "Silly Season" topic gepost ,dus laten we hem daar maar houden.  :)
:P

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 05 januari 2011 - 17:08:38
Dat is wat Ecclestone ook zei, maar Branson is altijd zuinig. Hij is gewend aan de exposure bij hij voor een paar miljoen bij Brawn had. Voor Virgin zijn toch tientallen miljoenen nodig en dan heb je pas een middenmotor. Branson doet het graag op zijn eigen manier, hij wil met minder geld en zonder windtunnel alsnog vooraan meerijden...

Tja, Gloudi...het is een wetmatigheid, he! Om rijk te worden, moet je met iets slims komen of de mazzelk hebben om veelc geld te erven/winnen.
Maar....om rijk te blijven kun je het beste zo weinig mogelijk geld uitgeven... ;)

Alleen moet je dan niet met je oranjebruine smoel de F1-teameigenaar uithangen (als je geen geld wilt uitgeven)... ::)

gloudiesaurus

Die Branson moet wel heel veel geld uitgeven wil hij niet meer rijk zijn ;D

en zo zuinig is hij niet hoor, hij heeft bijv. een eigen eiland in de Atlantische oceaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 07 januari 2011 - 20:49:59
Die Branson moet wel heel veel geld uitgeven wil hij niet meer rijk zijn ;D

en zo zuinig is hij niet hoor, hij heeft bijv. een eigen eiland in de Atlantische oceaan.

Om over zijn commerciele vluchten naar de ruimte niet te spreken... ;D

_Makke_

Citaat van: Enzo op 08 januari 2011 - 00:02:59
-Om over zijn commerciele vluchten naar de ruimte niet te spreken... ;D

Die vluchten hebben weinig te maken met het verspillen van geld eh. Dat was/is een investering.

Edwin90

#43
Citaat van: Enzo op 08 januari 2011 - 00:02:59
Citaat van: gloudiesaurus op 07 januari 2011 - 20:49:59
Die Branson moet wel heel veel geld uitgeven wil hij niet meer rijk zijn ;D

en zo zuinig is hij niet hoor, hij heeft bijv. een eigen eiland in de Atlantische oceaan.

Om over zijn commerciele vluchten naar de ruimte niet te spreken... ;D

Die vluchten zijn wel zo duur (lees: 169.000 euries) dat het project (20 miljoen) er in no time uit is (118 man en een paardenkop zeg maar, mits ik de juiste cijfers heb gelezen)

Ik had in het begin van 2010 had ik symphatie voor HRT, ik kreeg er een fijn Minardi gevoel bij. De manier waarop in Bahrein naar de start toe geknokt werd vond ik erg gaaf. Sinds Kolles weer van die typisch vreemde geintjes flikt bij de rijders zonder daar ook maar enige reden van te geven (wie weet er immers waarom Senna aan de kant moest in Silverstone?? Iedereen weet, geld, maar een officiele reden is door HRT nooit bekend gemaakt.) Wordt mijn sympathie hard minder.

-edit- om over de keuze voor Karthikeyan maar te zwijgen...

Enzo

Het Space project van Branson zal zich uiteindelijk terug kunnen betalen inderdaad, maar als Virgin goed gaat, verdiend hij daar ook weer beter aan, het is dus een beetje om het even.
Als hij met Virgin meer wil bereiken dan vorig seizoen, zal hij de knip moeten trekken.

Loyaliteit naar de rijders is inderdaad ver te zoeken deze tijden, zeker bij de kleinere teams.
Het is jammer dat geld zo bepalend is geworden voor de teams, het beperkt de kansen voor het echte talent.