Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Gerard op 30 januari 2011 - 11:55:00
Sauber heeft een nieuwe sponsor gestrikt... Een TEquilla MERK... Waarom mag sterke drank wel gesponsord worden en peuken niet! Alsof drank niet schadelijk en verslavend is ???

Hm,

Het verschil is natuurlijk wel dat een ander niet direct last heeft, als jij je een stuk in je kraag drinkt... :)
Er is niet zo iets als 'meedrinken', i.i.t. 'meeroken'...

Maar ik blijf het onzin vinden...Er zijn mensen die al jaren F1 kijken, maar nog nooit een peuk hebben opgestoken. Voor reclame van sterke drank idem...Ik ga toch niet besluiten om een alcoholist te worden, omdat er Tequilla op een Sauber staat afgedrukt?!?
???

Ik vind het maar betuttelend...

Gerard

Citaat van: Franky R. op 30 januari 2011 - 16:21:02
Citaat van: Gerard op 30 januari 2011 - 11:55:00
Sauber heeft een nieuwe sponsor gestrikt... Een TEquilla MERK... Waarom mag sterke drank wel gesponsord worden en peuken niet! Alsof drank niet schadelijk en verslavend is ???

Hm,

Het verschil is natuurlijk wel dat een ander niet direct last heeft, als jij je een stuk in je kraag drinkt... :)
Er is niet zo iets als 'meedrinken', i.i.t. 'meeroken'...

Maar ik blijf het onzin vinden...Er zijn mensen die al jaren F1 kijken, maar nog nooit een peuk hebben opgestoken. Voor reclame van sterke drank idem...Ik ga toch niet besluiten om een alcoholist te worden, omdat er Tequilla op een Sauber staat afgedrukt?!?
???

Ik vind het maar betuttelend...

Inderdaad, dat edoel ikdus... Een ander kan wel last hebben van mijn drankmisbruik,maar ik snap wat je bedoelt met "meeroken"

Anyway.. de niewe Mercedes vindt ik er wel mooi uitzien !! Ben erg benieuwd naar de tijden morgen en Dinsdag ;)

Kootje

#138
Citaat van: Edwin90 op 30 januari 2011 - 13:54:08
Sneakpeak!!
De nieuwe Mercedes

Erg jammer dat de dubbele luchtinlaat boven de coureur verdwenen is.  :'(
Vond dat wel erg mooi ,en vooral origineel.
Dat soort innovaties kan ik altijd wel waarderen ,net als de "walrusneus" van Williams 'n aantal jaren terug.  8)
Helaas werkte dat ding niet ,en dat zal met die dubbele luchtinlaat ook zo zijn geweest.
Maar ik kan dat soort designs meestal goed waarderen.  ::)
Die zogenaamde "sharkfin" die bijna ieder team de afgelopen jaren had ,mag van mij echter voorgoed verdwijnen.
Daar heb ik nooit aan kunnen wennen.  :-\

Enzo

Volgens mij was de dubbele luchtinlaat ook gekoppeld aan de F-duct, welke dit jaar verboden is.

Kootje

Citaat van: Enzo op 30 januari 2011 - 21:27:32
Volgens mij was de dubbele luchtinlaat ook gekoppeld aan de F-duct, welke dit jaar verboden is.
Das 'n goeie.
Zou inderdaad zomaar kunnen.  ::)

Ik weet dat ze het seizoen begonnen met 'n wagen zonder F-duct en 'n enkele luchtinlaat.
Had alleen nog nooit die link gelegd.   :-\


Kootje

#141
Ook al wordt hij morgen pas officieel onthuld.......
.....hier is dan toch alvast de nieuwe Team Lotus-Renault ,genaamd T128.....







.....en ook nog de nieuwe Sauber C30.  8)







[img]

T.Nuvolari

beide Lotussen  ::) stellen toch vandaag voor + Sauber

0634

Citaat van: Kootje op 31 januari 2011 - 11:46:29
Ook al wordt hij morgen pas officieel onthuld.......
.....hier is dan toch alvast de nieuwe Team Lotus-Renault ,genaamd T128.....

Die Lotus stond hier vanoachtend vroeg allang op de site, Kootje ;)

Kootje

#144
Citaat van: Jeroen op 31 januari 2011 - 12:35:07
Citaat van: Kootje op 31 januari 2011 - 11:46:29
Ook al wordt hij morgen pas officieel onthuld.......
.....hier is dan toch alvast de nieuwe Team Lotus-Renault ,genaamd T128.....

Die Lotus stond hier vanoachtend vroeg allang op de site, Kootje ;)
Oeps ,had alleen bij dit topic gekeken.   :-\
Je was er inderdaad 'n stuk vroeger bij als ik ,'n heel stuk vroeger zelfs.  :o
Maar goed ,voor de mensen die net als ik jullie nieuwsrubriek meestal over 't hoofd zien :-[ ,staat hij dan toch ook mooi tussen 't topic waar die thuishoort.  :P
En met 'n extra fotootje + de Sauber C30 heb ik dan toch nog iets toegevoegd ,zeg maar.  :D


Als bonus ,hier dan ook nog 'n linkje naar de launch van de Lotus-Renault GP

http://www.launch.lotusrenaultgp.com/

En 'n fotootje als opwarmer.  ;)


rafael25



wat hogere neus!!! :) Alleen ik vrees voor ze niet de snelste wagen... :-\

Gerard

#146
Echt een oostblokbak zo met een Russische en Poolse rijder, en ook nog die sponsoren Lada en Ge(N-in-spiegelbeeld) II ;D

Kootje

Het valt me op dat alle teams die hun wagen onthuld hebbewn over 'n hogere neus beschikken.  ::)
Krijg bijna 't idee dat dit onderdeel is van de reglementswijzigingen.  :-\

Wat ik ook wel frappant vind is dat ze bij Team Lotus-Renault voor de dubbele luchtinlaat ,zoals Mercedes 'm had ,hebben gekozen.  :o
Terwijl Mercedes daar juist vanaf is gestapt.  ???

T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 31 januari 2011 - 14:13:44
Echt een oostblokbak zo met een Russische en Poolse rijder, en ook nog die sponsoren Lada en Ge(N-in-spiegelbeeld) II ;D

Genii is een investeringsmaatschappij uit Luxemburg. Het oostblok ligt daar nog een stukje vanaf.  ;)

Jozef

Citaat van: Edwin90 op 30 januari 2011 - 13:54:08
Sneakpeak!!
De nieuwe Mercedes

In tegenstelling tot wat beweerd wordt op deze site, is dit geen foto maar een render. (De opmerking "er is een opvallendere kleur zilver gebruikt voor de livery" staat dan ook een beetje komisch. ;) Die grijze kleur van de banden vind ik ook wel speciaal! :P)

In het artikel over de Sauber C30 staan dan weer foto's van twee verschillende auto's wat zeer verwarrend is (de tweede foto is anders, kijk maar naar de ophanging van de voorvleugel, de motorkap met F-duct en de Bridgestone-banden, dit is dus de auto van vorig jaar).

De opvallendste auto tot nu toe is zeker de Ferrari met zijn spitsere neus, ronde sidepods (maar toch met kleine luchtinlaten) die heel vloeiend overlopen in de motorkap en ik heb ook de indruk dat de uitlaten anders verpakt zitten dan we al hebben gezien. En niet te vergeten: ze hebben een Spanjaard met een snor als coureur!

Mvg,
Jozef