Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Makke op 29 januari 2011 - 14:07:57
Citaat van: Enzo op 29 januari 2011 - 12:54:12
Elke team mag per seizoen een bepaalde aantal promo-evenementen organiseren.
Ferrari gebruikt nu blijkbaar één van deze mogelijkheden, niks vreemds aan verder.
Let maar op, gedurende het seizoen zal je het de andere teams ook zien doen.

Jep, en dat mogen ze van mij meteen afvoeren. Ofwel leg je vast dat er enkel tijdens de vastgelegde datums mag getest worden, ofwel laat je het terug over aan de teams.

Eens, van mij mag het testen ook weer terug komen, zoals Montezemelo zei: Formule 1 is de enige sport waarbij je niet mag oefenen/trainen.
Al waren de Km die afgelegd werden wel erg extreem, misschien zou een testbeperking beter zijn.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 29 januari 2011 - 13:25:29
Imiddels foto's van het baandebuut van de F150:

http://www.f1pits.net/nieuws/f150_maakt_eerste_meters_fotos/

Alonso ziet er tegenwoordig nogal 'Zorro'-achtig uit met dat snorretje, vind ik.  :)

Enzo

Citaat van: SDG op 29 januari 2011 - 19:19:42
Citaat van: gloudiesaurus op 29 januari 2011 - 13:25:29
Imiddels foto's van het baandebuut van de F150:

http://www.f1pits.net/nieuws/f150_maakt_eerste_meters_fotos/

Alonso ziet er tegenwoordig nogal 'Zorro'-achtig uit met dat snorretje, vind ik.  :)

Wilde het net zeggen, zonder was beter...

Franky R.

Citaat van: SDG op 29 januari 2011 - 19:19:42
Citaat van: gloudiesaurus op 29 januari 2011 - 13:25:29
Imiddels foto's van het baandebuut van de F150:

http://www.f1pits.net/nieuws/f150_maakt_eerste_meters_fotos/

Alonso ziet er tegenwoordig nogal 'Zorro'-achtig uit met dat snorretje, vind ik.  :)

Hahaha,

Zo lang hij niet gaat zwaaien met zwaarden (alleen handjes gebruiken), mag tie van mij... ;D

BTW,

Zo te zien had de 'Marca', een Spaanse krant het toch bij het rechte eind met hun spionage-tekeningen... ::)


En de tekeningen zoals ze in de 'Marca' stonden;


Niels_

Lol, idd. Om te beginnen was daar een haaienvin aanwezig en die is er nu dus duidelijk niet. En voor de rest...

0634

#125
Citaat van: Enzo op 29 januari 2011 - 17:52:37
Eens, van mij mag het testen ook weer terug komen, zoals Montezemelo zei: Formule 1 is de enige sport waarbij je niet mag oefenen/trainen.
Al waren de Km die afgelegd werden wel erg extreem, misschien zou een testbeperking beter zijn.
'
Dat is er nu toch ;)

Bovendien is F1 ook de enige sport waar het oefenen tientallen miljoenen euros kostte, voor een paar tienden winst.

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 29 januari 2011 - 20:54:03
Lol, idd. Om te beginnen was daar een haaienvin aanwezig en die is er nu dus duidelijk niet. En voor de rest...
Is de neus plat met 'n lichte buiging na het voorwiel ipv de bult met groffe buiging bij het voorwiel.  ::)
Is de neus 'n stuk hoger van de grond geplaatst dan op de Marca tekeningen.  ???
Zijn de cockpitranden 'n stuk hoger.  :-\

En dat is alleen nog maar wat ik in vergelijking met de door Frankey geposte foto zie.
Pak je alle foto's erbij ,dan zijn er vast nog wel meer verschillen te ontdekken.

Maar het grootste verschil zit hem in de naam.
Het is de Ferrari F150 ipv F11 !!!  ;D 

Enzo

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2011 - 21:08:49
Citaat van: Enzo op 29 januari 2011 - 17:52:37
Eens, van mij mag het testen ook weer terug komen, zoals Montezemelo zei: Formule 1 is de enige sport waarbij je niet mag oefenen/trainen.
Al waren de Km die afgelegd werden wel erg extreem, misschien zou een testbeperking beter zijn.
'
Dat is er nu toch ;)

Bovendien is F1 ook de enige sport waar het oefenen tientallen miljoenen euros kostte, voor een paar tienden winst.

Dat is ook zo, het testen liep inderdaad uit de hand...
Maar het is nu te weinig naar mijn smaak.
Het hele testgebeuren kon ik best waarderen, het was een soort van bron voor speculatie en spanning tijdens het pre-seizoen.

0634

Ja, ik ook wel. Maar de testban is ook een van de redenen waarom we nu Virgin en Lotus enzo hebben. Dat is ook wel weer leuk.

Gerard

Sauber heeft een nieuwe sponsor gestrikt... Een TEquilla MERK... Waarom mag sterke drank wel gesponsord worden en peuken niet! Alsof drank niet schadelijk en verslavend is ???

Enzo

Citaat van: Gerard op 30 januari 2011 - 11:55:00
Sauber heeft een nieuwe sponsor gestrikt... Een TEquilla MERK... Waarom mag sterke drank wel gesponsord worden en peuken niet! Alsof drank niet schadelijk en verslavend is ???

Ik dacht hetzelfde, drink and drive is geen goede combo... ::)

Kootje

Citaat van: Enzo op 30 januari 2011 - 00:10:47
Citaat van: Jeroen op 29 januari 2011 - 21:08:49
Citaat van: Enzo op 29 januari 2011 - 17:52:37
Eens, van mij mag het testen ook weer terug komen.
Al waren de Km die afgelegd werden wel erg extreem, misschien zou een testbeperking beter zijn.
'Dat is er nu toch ;)
Dat is ook zo, het testen liep inderdaad uit de hand.....maar het is nu te weinig naar mijn smaak.
Wat mij betreft mag er ook wel weer wat meer getest worden.
Al moet het wel beperkt blijven ,haal bv de vrijdagtester in de 3e auto weer terug.
Of anders tijdens het seizoen ook 2 á 3 testperiodes inlassen ,dat zou wat mij betreft welkom zijn.
Dat geeft teams die het seizoen met 'n achterstand beginnen in hun subgroep ,de kans om die achterstand in te lopen.
(met subgroep bedoel ik 1-topteams ,2-subtoppers ,3-middenmoot ,4-achterhoede)
Toen die testban er nog niet was ,zag je dit regelmatig gebeuren ,en was bv Brawn nooit geen kampioen geworden.
Sinds die testban ,zie je dat het team wat het seizoen als beste start ,ook kampioen wordt.
Om dan toch de teams als Brawn wel 'n kans te geven ,zeg ik wel beperken ,maar niet zo beperkt als nu.

Kootje

Citaat van: Enzo op 30 januari 2011 - 12:10:23
Citaat van: Gerard op 30 januari 2011 - 11:55:00
Sauber heeft een nieuwe sponsor gestrikt... Een TEquilla MERK... Waarom mag sterke drank wel gesponsord worden en peuken niet! Alsof drank niet schadelijk en verslavend is ???
Ik dacht hetzelfde, drink and drive is geen goede combo... ::)
Daar verbaas ik me ook al jaren over.  :-\

Edwin90

Sneakpeak!!
De nieuwe Mercedes


En de werking van de beweegbare achtervleugel:


Enzo

Ah, het gaat dus niet om het bovenste gedeelte, vroeg me al af hoe het precies werkte.
Thanks Edwin!  8)