Wintertesten 2011

Gestart door gloudiesaurus, 21 november 2010 - 23:42:50

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Gerard op 11 februari 2011 - 22:53:15
Ik zie net een tweet van Button, zij zijn vandaag voornamelijk bezig geweest met het KERS systeem, dus niet zo gek dat Jens en Lewis nog niet bovenaan de lijsten te vinden zijn...
Daar wilde ik net ook nog wat over posten, gezien het artikel wat ik net op F1pits las
http://www.f1pits.net/nieuws/button_tevreden_na_eerste_testdag/

Lijkt er op dat Mclaren nog inhoud en voornamelijk bezig is met testen van het testen. Ben idd benieuwd waar het gaat eindigen dan met Mclaren. Als ik het zo lees kunnen we weer is een sterk Mclaren verwachten en een sterk optreden van Button dit jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Burorri op 11 februari 2011 - 22:22:30

Waar iedereen staat? Word moeilijk te zeggen. Mclaren pas net met nieuwe auto, Nog niet snel, maar het is wel Mclaren.
Nou ja, niet snel... Schumacher zette zijn snelste tijd neer op supersofts. Precies de banden die Button niet gebruikt heeft. Het gat was 0,6 terwijl de banden een halve tot hele seconde kunnen schelen (volgens JB). Dus wat dat betreft was de eerste kennismaking van JB met de MP4-26 bepaald niet traag.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 11 februari 2011 - 23:19:20
Citaat van: Burorri op 11 februari 2011 - 22:22:30

Waar iedereen staat? Word moeilijk te zeggen. Mclaren pas net met nieuwe auto, Nog niet snel, maar het is wel Mclaren.
Nou ja, niet snel... Schumacher zette zijn snelste tijd neer op supersofts. Precies de banden die Button niet gebruikt heeft. Het gat was 0,6 terwijl de banden een halve tot hele seconde kunnen schelen (volgens JB). Dus wat dat betreft was de eerste kennismaking van JB met de MP4-26 bepaald niet traag.
Dat wist ik niet eerlijk gezegd, dan is het idd behoorlijk snel. Maar met welke band is de tijd van Ferrari gezet?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Weet ik niet. Ik weet alleen dat Button ze niet en Schumacher ze wel gebruikte, omdat ze dat beiden verklaard hebben.

gloudiesaurus

Ik ben in Jerez, wat mij opvalt is dat Red Bull en Ferrari heel competitief lijken. McLaren is moeilijk te zeggen maar rijdt nog niet de supersnelle tijden...
Schumacher reed gisteren veel en was ook de hele dag snel...

Verder denk ik dat Team Lotus de aansluiting met het middenveld wel heeft gevonden. En Virgin, tsjah, die komen denk ik nog wat tekort ten op zichten van de rest...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Op zich wel verklaarbaar. RBR en Ferrari rijden dan ook min of meer met doorontwikkelingen en McLaren heeft toch een behoorlijk nieuw concept. Plus, die rijden deze week voor het eerst.

McLaren heeft dus normaal gesproken iets meer tijd nodig.

Edwin90

Heidfeld is lekker bezig! Het snelste tot nu toe met nog een 10 minutjes te gaan. Hangt code rood momenteel trouwens. Dus grote kans dat het zo blijft. Niet slecht voor iemand die zo maar even instapt.

Wat ik op een ander forum las, wat nou als die Renault zo snel is dat Heidfeld mee kan om de titel...wat dan als Kubica zich halverwege het jaar weer beter voelt?
Altijd leuk die speculatie met de wintertests  ;D

Folkert

'Dan gaat Petrov denk ik om onverklaarbare redenen langs de kant staan en vervangt Kubica hem.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Dat Renault stoeltje is voor Quick Nick. Of denkt iemand nog van niet hier?

ibileon

Wel heel weinig ronden voor mclaren???

Folkert

Dat viel mij ook op, maar kennelijk dus weinig reserve onderdelen. Vraag me nu dus af wie er op welke band reed. Mclaren ziet er denk ik toch best goed uit en Renault lotus kan wel eens de verrassing van het seizoen worden, samen met Nick.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Citaat van: ibileon op 12 februari 2011 - 17:47:10
Wel heel weinig ronden voor mclaren???
Lewis Hamilton werd vierde, nadat hij door een gebrek aan reserveonderdelen weinig ronden kon maken in de middag.(ander bronnen)
McLaren had een moeilijke dag met de MP4-26. Lewis Hamilton onder slechts 35 ronden,
Button gisteren 69ronden
donderdag hamilton58 ronden
Dus:162 Ronden in 3dagen en de beste tijd was van MP4-26 is 1.21.099
Moet ik zorgen maken?? :o

0634

131 ronden voor Alonso. Lekker bezig daar.

ibileon

kijk de kat nog wa uit de boom  ;)
Maar mij zorgen maken over de snelheid van de mp 4-26 doe ik zeker niet  :)
vond het gewoon raar dat ze zo weinig reden vermits het een volledig nieuwe wagen was veronderstelde ik dat je veel moet rijden om hem degelijk te testen.
Toch raar dat zo'n groot team met een probleem als dit te kampen kan krijgen?

JimmySPA


Red Bull heeft weer wat... :-\

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"