Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Leroy

robbert65 ja... dat roepen ze nu... maar paul hembrey en nog een aantal journalisten hebben de briefing van pirelli onderzocht hoeveel ze mee zouden moesten gaan... en kwamen uit op 40 ronden op SPA met daarbij een marge van 20% voor de optimale ronde tijden...

dus dan ga ik rekenen en kom ik uit op 32 ronden zonder snelheid afname op de medium compound...

Perton

Nou, gooi een standaarddeviatie (of een andere relevante term, statistiek was niet mijn lievelingsvak...) er bij, en dan is 28 ronden wel redelijk prima :P

Jehoentelaar

Vettel heeft al een analyse gedaan op basis van een lineaire agressie.

meatball

Vettel gewoon gegokt en verloren , bijna was het gelukt maar je moet niet zeuren wanneer een gok mislukt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Robbert65

Vettel was gewoon diep, diep teleurgesteld dat 't allemaal in duigen viel. Hij had Mercedes / Rosberg er niet bij moeten betrekken, dat was denk ik minder slim, maar ik vind het wel begrijpelijk als je je podium ziet versplinteren in een dertiende plek en je wordt 10 minuten na die ellendige ervaring geïnterviewd door een journalist.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Verder best goeie bandjes, die Zero's....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

alleen die kleuren zijn zo moeilijk uit elkaar te houden.

meatball

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2015 - 20:12:18
alleen die kleuren zijn zo moeilijk uit elkaar te houden.
Vanaf volgende race word het dit voor Williams.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Van Wijk

 
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2015 - 20:12:18
alleen die kleuren zijn zo moeilijk uit elkaar te houden.
:) :D

Ik meende even Frank W. weer even te zien lopen naar zijn monteurs........

Robbert65

LOL, die kop van de betreffende monteur dan, die meteen na het incident de vraag kreeg: WTF?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 24 augustus 2015 - 17:24:04
Vettel heeft al een analyse gedaan op basis van een lineaire agressie.
;D ;D ;D

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

SanderD

Van twee jaar geleden, 2013, kan ik mij nog herinneren dat er ook 2 coureurs waren die zomaar een klapband/leeglopende band hadden in de tweede vrije training. Toen werd er gezegd dat het probleem in de curbstones zou zitten, die scheuren in de banden zouden veroorzaken. Ondanks dat die banden in 2013 anders waren dan de banden van nu, lijkt me toch wel toevallig dat men er alleen op Spa echt last van heeft.

Jehoentelaar

Spa is een circuit met een heel eigen karakter. Als er een circuit is waar freak incidents met materiaal kunnen gebeuren dan is het Spa wel. Suzuka en Monza zijn ook zulke circuits.

Gerard

Ik kan me van de jaren 90 herinneren dat wel 10 coureurs problemen hadden met de banden, toen hebben ze de cerbs aangpast in de bus stop chicane (de hele oude configuratie)  :D