Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Enzo

De zachte Pirelli doet het fantastisch in China, blijft wel een half rondje heel.... ;D
Zelfs Button is er niet happy mee, zo blijkt uit dit bericht;

http://www.autosport.com/news/report.php/id/106663?source=mostpopular

Franky R.

Citaat van: Enzo op 12 april 2013 - 12:45:09
De zachte Pirelli doet het fantastisch in China, blijft wel een half rondje heel.... ;D
Zelfs Button is er niet happy mee, zo blijkt uit dit bericht;

http://www.autosport.com/news/report.php/id/106663?source=mostpopular
Het gaat wel van kwaad tot erger met die 2013-banden... ::)

Maikel0230

#1097
Citaat van: Enzo op 12 april 2013 - 12:45:09
De zachte Pirelli doet het fantastisch in China, blijft wel een half rondje heel.... ;D
Zelfs Button is er niet happy mee, zo blijkt uit dit bericht;

http://www.autosport.com/news/report.php/id/106663?source=mostpopular

Inderdaad Pirelli drijft het wel erg ver dit jaar, maarja daar moeten de teams en coureurs maar mee leren leven en hopen op betere bandenkeuzes van pirelli voor de rest van het jaar.

Aangezien Pirelli nog niet bevestigd is als bandenleveranciers voor 2014 hoeven ze nog niet te zagen voor veranderingen aangaande volgend jaar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Die zachte band is dit jaar echt te zacht. Of terug naar vorig jaar, of, nog beter, gewoon die gekke regel afschaffen dat je beide banden in de race moet gebruiken.

Kwali: de snelle softs afbeulen.
Race: de hardere compound, naar eigen inzicht te gebruiken.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 10:27:40
Die zachte band is dit jaar echt te zacht. Of terug naar vorig jaar, of, nog beter, gewoon die gekke regel afschaffen dat je beide banden in de race moet gebruiken.

Kwali: de snelle softs afbeulen.
Race: de hardere compound, naar eigen inzicht te gebruiken.


Niet mee eens. Nu moeten de coureurs harder werken, om hun auto op beide compounds te laten werken. Overigens heeft Bernie die verplichting afgekeken van de Champcars... ;)

robbert

Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 14:30:42
Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 10:27:40
Die zachte band is dit jaar echt te zacht. Of terug naar vorig jaar, of, nog beter, gewoon die gekke regel afschaffen dat je beide banden in de race moet gebruiken.

Kwali: de snelle softs afbeulen.
Race: de hardere compound, naar eigen inzicht te gebruiken.


Niet mee eens. Nu moeten de coureurs harder werken, om hun auto op beide compounds te laten werken. Overigens heeft Bernie die verplichting afgekeken van de Champcars... ;)

inderdaad, de regel is nu eenmaal zo, dus men moet ermee leren leven.

Wings

Citaat van: Enzo op 12 april 2013 - 12:45:09
De zachte Pirelli doet het fantastisch in China, blijft wel een half rondje heel.... ;D
Zelfs Button is er niet happy mee, zo blijkt uit dit bericht;

http://www.autosport.com/news/report.php/id/106663?source=mostpopular

Ik krijg het idee dat men inderdaad is doorgeschoten. Afgelopen seizoen was de balans goed (okeey, daar verschillen de meningen over), werd er gestreden om positie en kregen we leuke races voorgeschoteld, nu is er geen land te bezeilen met de banden en worstelen ze meer dan dat gereden wordt. Beetje jammer. Kennelijk was het nog niet leuk genoeg en wilde men meer.

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 14:30:42
Niet mee eens. Nu moeten de coureurs harder werken, om hun auto op beide compounds te laten werken. Overigens heeft Bernie die verplichting afgekeken van de Champcars... ;)

Keek hij die roterende camera's maar eens af van indycars dat zou leuk zijn en zo zouden bepaalde on-track incidenten nog beter beoordeeld kunnen worden.  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 13 april 2013 - 19:38:13
Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 14:30:42
Niet mee eens. Nu moeten de coureurs harder werken, om hun auto op beide compounds te laten werken. Overigens heeft Bernie die verplichting afgekeken van de Champcars... ;)

Keek hij die roterende camera's maar eens af van indycars dat zou leuk zijn en zo zouden bepaalde on-track incidenten nog beter beoordeeld kunnen worden.  ;)


Ja, dat klinkt ook goed...Vergeet niet op mij te stemmen, als ik Bernie kan vervangen... :P :P :P
;)

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 19:50:14
Ja, dat klinkt ook goed...Vergeet niet op mij te stemmen, als ik Bernie kan vervangen... :P :P :P
;)
je mag gewoon je eigen profielfoto uitkiezen hoor! ;)

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 13 april 2013 - 20:10:57
Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 19:50:14
Ja, dat klinkt ook goed...Vergeet niet op mij te stemmen, als ik Bernie kan vervangen... :P :P :P
;)
je mag gewoon je eigen profielfoto uitkiezen hoor! ;)
Hmm, geen gek idee...Die ouwe met zijn vinger heb ik al ruim een jaar. Tijd voor een andere avatar, inderdaad. ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Maikel0230 op 13 april 2013 - 19:38:13
Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 14:30:42
Niet mee eens. Nu moeten de coureurs harder werken, om hun auto op beide compounds te laten werken. Overigens heeft Bernie die verplichting afgekeken van de Champcars... ;)

Keek hij die roterende camera's maar eens af van indycars dat zou leuk zijn en zo zouden bepaalde on-track incidenten nog beter beoordeeld kunnen worden.  ;)
Toevallig, dacht ik laatst ook nog aan. Zou inderdaad een welkome, wel dure, aanwinst zijn.

Maikel0230

Citaat van: Jehoentelaar op 14 april 2013 - 11:44:55
Toevallig, dacht ik laatst ook nog aan. Zou inderdaad een welkome, wel dure, aanwinst zijn.

Nou dat zou best wel eens kunnen mevallen want de huidige generatie wordt al gebruikt sinds 2010 dus die hebben al heel wat kilometers afgelegd. Met 2014 in het achterhoofd zou zo een nieuwe feature echt geen slecht idee zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Tanken moest eruit want coureurs om de Delta-tijden rijden te bannen. En wat zien we nu....

Dus: Weg met die baggerbanden en tanken terug zodat de coureurs weer op de limiet kunnen rijden!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 14 april 2013 - 12:21:26
Tanken moest eruit want coureurs om de Delta-tijden rijden te bannen. En wat zien we nu....

Dus: Weg met die baggerbanden en tanken terug zodat de coureurs weer op de limiet kunnen rijden!
Ik zou het tanken terug willen, zodat we verlost worden van die idioot grote F1-auto's...