Main Menu

Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Enzo op 31 mei 2011 - 19:45:11
Citaat van: Kootje op 31 mei 2011 - 18:03:45
Dat sloeg helemaal nergens op.
Ik begrijp tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe dat mogelijk was.

Gewoon een gat in het reglement, slim gebruik van gemaakt imo.
Zo gaat het toch altijd, de teams vinden een gat en de FIA vult hem... ::)
Zeker slim en dat vind ik ergens ook wel moeten kunnen en leuk, maar andere kant.....HOE KAN HET :P'

Ik zat nu en toen ook met verbijstering te kijken. Enige verschil was nu dat Hamilton voordeel had :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 31 mei 2011 - 20:43:52
Citaat van: Enzo op 31 mei 2011 - 19:45:11
Citaat van: Kootje op 31 mei 2011 - 18:03:45
Dat sloeg helemaal nergens op.
Ik begrijp tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe dat mogelijk was.

Gewoon een gat in het reglement, slim gebruik van gemaakt imo.
Zo gaat het toch altijd, de teams vinden een gat en de FIA vult hem... ::)
Zeker slim en dat vind ik ergens ook wel moeten kunnen en leuk, maar andere kant.....HOE KAN HET :P'

Ik zat nu en toen ook met verbijstering te kijken. Enige verschil was nu dat Hamilton voordeel had :P

Wat verwacht je dan ook van die grijzen duiven bij de FIA? ::)

Die hebben het veel te druk met feesten, zuipen en h**ren...om zich diepgaand te buigen over het reglement! Typisch FIA;regels instellen, toekijken hoe het e.e.a. fout loopt...Dan haastig de regels willen veranderen, om terug te krabbelen na protesten van de teams!

Komt dit bekend voor?
;)

rafael25

"Uit de data kunnen we afleiden dat de banden van Vettel het tot het einde hadden volgehouden als de race niet was onderbroken. Dan had hij dus 62 ronden en meer dan 200 kilometer op de zachte banden gerede"", blikt Hembery terug op de vorige race. ??? ??? ???

rafael25

Pireli Kies voor (Wit) voor medium harde


Medium banden Pirelli's zullen worden getest in Canada en debuteerde in Valencia

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/harde_en_zachte_compound_voor_silverstone/
Dus we gaan het weer op de harde band proberen. Zullen Red Bull en McLaren weer het hele veld declaseren??

robbert

ik denk het wel. Het zal dus wel gaan tussen mclaren en redbull voor de overwinning. Ferrari zal het podium niet halen tenzij er een redbull of mclaren uitvalt

Gerard

Zou mooi zijn voor Lewis als hij zich revangeert voor zn thuis publiek :)

janke

Maar Pirelli is gewoon goed bezig. Maakt voor niemand onderscheid, ook voor Ferrari niet. En bij Bridgestone was dat wel anders vind ik. Lees Ferrari/Kees v/d Grind. Die was er kind aan huis.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 29 juni 2011 - 20:37:17
Maar Pirelli is gewoon goed bezig. Maakt voor niemand onderscheid, ook voor Ferrari niet. En bij Bridgestone was dat wel anders vind ik. Lees Ferrari/Kees v/d Grind. Die was er kind aan huis.
Klopt. Maar dat kwam ook voort uit het feit dat enkele jaren daarvoor Michelin de andere topteams van rubber voorzag. Daardoor bouwde Bridgestone met Ferrari wel een speciale band op.

janke

Citaat van: Jeroen op 29 juni 2011 - 21:18:06
Citaat van: janke op 29 juni 2011 - 20:37:17
Maar Pirelli is gewoon goed bezig. Maakt voor niemand onderscheid, ook voor Ferrari niet. En bij Bridgestone was dat wel anders vind ik. Lees Ferrari/Kees v/d Grind. Die was er kind aan huis.
Klopt. Maar dat kwam ook voort uit het feit dat enkele jaren daarvoor Michelin de andere topteams van rubber voorzag. Daardoor bouwde Bridgestone met Ferrari wel een speciale band op.

Oké, maar toen Bridgestone de leverancier werd voor elk team, toen ook had Ferrari een speciale behandeling. Ik bedoel dat niet verkeerd. Er wordt gezegd dat Ferrari een goed trio had. MS/Toth en Brawn. Gemakshalve vergeten ze dan Kees v/d Grint. Die man, en de feedback van MS over de banden waren toch bepalend voor wat kampioenschappen.
Some things are too important to be left in the past.

0634


rafael25

Pirelli is gebleken dat de band verbindingen die hij zal nemen om de de komende drie races in België, Italië en Singapore.

Voor de Spa en Monza races, zal de Italiaanse fabrikant neemt het medium en de zachte verbindingen, terwijl de Singapore 's nachts evenement zal de terugkeer van de zachte en superzachte combinatie te zien.



Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/mogelijk_speciale_kwalificatieband_in_2012/
Mogelijk een kwalificatieband in 2012, ik zal het alleen maar toejuichen gezien het one-lap kwali die we nu zien.
Ik wil ze weer zien vechten voor de pole!!  8)

Kootje

Dat was ook de doorn in het oog van Pirelli ,vandaar dat ze nu met dit voorstel zijn gekomen.
Hopelijk krijgen ze het erdoor ,want dat banden sparen wat je nu ziet bevalt mij ook niet.
Sowieso vind ik de huidige opzet al waardeloos ,maar daardoor wordt het voor mij alleen nog maar minder interressant.

Jozef

Citaat van: Enzo op 12 augustus 2011 - 17:41:11
http://www.gppits.net/nieuws/mogelijk_speciale_kwalificatieband_in_2012/
Mogelijk een kwalificatieband in 2012, ik zal het alleen maar toejuichen gezien het one-lap kwali die we nu zien.
Ik wil ze weer zien vechten voor de pole!!  8)

Goed idee, alleen wel idioot dat ze een band willen maken die twee seconden sneller is dan de supersofts en dus waarschijnlijk ook na 2 ronden helemaal aan gort is gereden.

Dan heb ik liever een band die nog harder en trager is dan de hards, maar waar je wel 5 rondes na elkaar op kunt rijden zonder dat de performance achteruit gaat. Dat zou de kwali alleen maar leuker maken en het scheelt bovendien bakken vol geld...