Main Menu

Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: robbert op 26 mei 2013 - 13:49:08
Citaat van: SanderAlonso op 26 mei 2013 - 13:44:42
Wat kan jij altijd voorbarige conclusies trekken zeg.

nee dat zijn feiten manneke. Doorzoek het internet maar

Ehmm manneke? Laat dat soort taal maar achter wegen, komt beetje denigrerend over.

Bovendien is het apart dat je jouw voorbarige conclusies nu al als feiten kan bestempelen.

robbert

nu blijkt dat redbull en ferrari officieel klacht ingediend hebben tegen de test van mercedes!!!!!  Dat is toch ook overdreven. bron: formule1.nl

En ik wil mij nog excuseren voor mijn taal tegenover satanderalonso. Heb mss wat overdreven gereageerd

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 13:50:16
Citaat van: Maikel0230 op 26 mei 2013 - 13:32:38
Inderdaad na Bahrein heeft Ferrari en Lotus ook al een test afgewerkt met Pirelli, schandalig als je het mij vraagt.

Maar niet op de 2013 wagen. Merc wel.
Klopt, maar prive-test is prive-test...Als Lotus al "voordeel" ondervindt doordat Pirelli gebruik maakte van een ruim drie jaar oud Renault-monoque... :P

Franky R.

Citaat van: robbert op 26 mei 2013 - 13:54:53
nu blijkt dat redbull en ferrari officieel klacht ingediend hebben tegen de test van mercedes!!!!!  Dat is toch ook overdreven. bron: formule1.nl

En ik wil mij nog excuseren voor mijn taal tegenover satanderalonso. Heb mss wat overdreven gereageerd
Kuch...kuch... ;)
http://www.gppits.net/nieuws/protest_rbr_tegen_mercedes/




SanderD

Citaat van: robbert op 26 mei 2013 - 13:54:53
nu blijkt dat redbull en ferrari officieel klacht ingediend hebben tegen de test van mercedes!!!!!  Dat is toch ook overdreven. bron: formule1.nl

En ik wil mij nog excuseren voor mijn taal tegenover satanderalonso. Heb mss wat overdreven gereageerd

;D ;D ;D

0634

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2013 - 13:55:35
Maar niet op de 2013 wagen. Merc wel.
Klopt, maar prive-test is prive-test...Als Lotus al "voordeel" ondervindt doordat Pirelli gebruik maakte van een ruim drie jaar oud Renault-monoque... :P
[/quote]

Er zijn wel meer teams die op oude autos hebben getest, dat schijnt ook (beperkt) te mogen. Maar dit schijnt niet te mogen. Dat is het verschil.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 13:57:22
Citaat van: Franky R. op 26 mei 2013 - 13:55:35
Maar niet op de 2013 wagen. Merc wel.
Klopt, maar prive-test is prive-test...Als Lotus al "voordeel" ondervindt doordat Pirelli gebruik maakte van een ruim drie jaar oud Renault-monoque... :P

Er zijn wel meer teams die op oude autos hebben getest, dat schijnt ook (beperkt) te mogen. Maar dit schijnt niet te mogen. Dat is het verschil.
Accoord. Maar naar schijnt wist de FIA van de test met een 2013-auto...zo merk ik dat op uit de woorden van Pirelli...

McLaren_über_alles

Toch allemaal wel straf natuurlijk dat ondanks het testverbod Mercedes, Lotus & Ferrari zomaar eventjes wat banden gaan testen voor Pirelli. Kan mij best wel voorstellen hoe Red Bull en McLaren zich nu voelen. Dit kan gewoon niet wat mij betreft...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Kootje

Tsja .... als 't van de FIA mag, dan mag het. ::)

0634

Wat Kootje zegt...

Franky R.

Citaat van: McLaren_über_alles op 26 mei 2013 - 14:40:45
Toch allemaal wel straf natuurlijk dat ondanks het testverbod Mercedes, Lotus & Ferrari zomaar eventjes wat banden gaan testen voor Pirelli. Kan mij best wel voorstellen hoe Red Bull en McLaren zich nu voelen. Dit kan gewoon niet wat mij betreft...
Pirelli vraagt Red Bull niet, omdat die teveel zeiken en zeuren... :P

Franky R.


0634

Zou ik ook zeggen. Precies dat ;).

Voorlopig gaat de rest erop wijzen, dat Rosberg nu leidt.

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2013 - 13:37:33
Citaat van: Jehoentelaar op 26 mei 2013 - 13:29:31
NASCAR met open wielen en met auto's die ook rechtsaf gaan. Mis alleen de maandelijkse vechtpartij in de garages.
I.p.v. hebben we Alonso die fotografen molesteert en Hamilton die cameramensen nat maakt met z'n jetski...Niet genoeg, Jehoentelaar? ;) ;) ;)
;D
Haha nou, de gekkigheid die ze in de stockcarwereld af en toe laten zien is ongeëvenaard. En laat dat maar zo blijven ook. :)

rafael25

Waarom gaat RBR en Ferrari nu klagen??
Als ik 't goed begrijp heeft Pirelli dit egdaan omdat juist RBR wou dat de banden aangepast werden....
't is ook nooi goed voor die jongens he :D
En ja Ferraridie zijn er ook wel altijd bij en aanpassing van de compounds werkt in hun nadeel,, dus van hun snap ik 't wel :D