Hoeveel credits geef je een coureur?

Gestart door Breaktest, 15 november 2014 - 17:32:46

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Ja dus, ik heb toch ook nooit anders gezegd?  :)

De vraag was of het terecht was dat Maldonado in F1 terecht gekomen was. Althans, dat was de vraag waar ik op reageerde, ik weet niet waar jij op reageerde.

Perton

Als ik het zo teruglees leek die opmerking van je niet echt een reactie ergens op te zijn, maar gewoon een eigen constatering die tussendoor kwam. En blijkbaar vatte iedereen die op jou reageerde het op dezelfde manier op. Ligt het dan aan de poster of aan de meerdere luisteraars?

Matthijs

Joh wat maakt het uit. De meerderheid is het er wel over eens dat Maldonado in potentie F1-waardig is (zie zijn overwinning), maar dat die potentie er te weinig uitkomt om zijn aanwezigheid in F1 in lengte der dagen te rechtvaardigen. Hij moet er wel nieuwe resultaten tegenover stellen.

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 27 augustus 2015 - 14:03:04
Als ik het zo teruglees leek die opmerking van je niet echt een reactie ergens op te zijn, maar gewoon een eigen constatering die tussendoor kwam. En blijkbaar vatte iedereen die op jou reageerde het op dezelfde manier op. Ligt het dan aan de poster of aan de meerdere luisteraars?

Er werd door iemand geroepen wat Maldonado uberhaupt in F1 deed, toen heb ik aangekaart dat hij het in de GP2 aardig goed deed en in de F1 een race gewonnen heeft. Daarmee is zijn komst gerechtvaardigd lijkt mij. Dat hij daarna heeft lopen prutsen is een ander verhaal.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 12:02:33
Als je een race lang aan kop kan rijden zonder 1 foutje te maken dan hoor je op dat moment gewoon thuis in F1, dat is een waterdichte argumentatie.  :)

Anders rij je daar niet en wat is dan de criteria?

Alles wat in de F1 rijdt op dit moment kan in de beste wagen van het veld zonder 1 foutje te maken naar een zege rijden. Geen twijfel over.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2015 - 17:41:28
Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 12:02:33
Als je een race lang aan kop kan rijden zonder 1 foutje te maken dan hoor je op dat moment gewoon thuis in F1, dat is een waterdichte argumentatie.  :)

Anders rij je daar niet en wat is dan de criteria?

Alles wat in de F1 rijdt op dit moment kan in de beste wagen van het veld zonder 1 foutje te maken naar een zege rijden. Geen twijfel over.

Eensch! En met $ 30 mio kom je snel in een aardig stoeltje terecht [niet een topstoel want die teams hebben liever talent dan budget, het laatste beschikken ze immers -in de regel- meer dan voldoende over].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 13:12:45
Ja dus, ik heb toch ook nooit anders gezegd?  :)

De vraag was of het terecht was dat Maldonado in F1 terecht gekomen was. Althans, dat was de vraag waar ik op reageerde, ik weet niet waar jij op reageerde.

De discussie ging toch over of Maldonado nu zijn plek kan rechtvaardigen? Dat is in ieder geval wat ik in dit topic terugvind, waarmee mijn vraag meteen beantwoord is.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2015 - 17:41:28
Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 12:02:33
Als je een race lang aan kop kan rijden zonder 1 foutje te maken dan hoor je op dat moment gewoon thuis in F1, dat is een waterdichte argumentatie.  :)

Anders rij je daar niet en wat is dan de criteria?

Alles wat in de F1 rijdt op dit moment kan in de beste wagen van het veld zonder 1 foutje te maken naar een zege rijden. Geen twijfel over.

Nou, dan zijn ze dus allemaal goed genoeg.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 28 augustus 2015 - 14:27:54
Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2015 - 17:41:28
Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 12:02:33
Als je een race lang aan kop kan rijden zonder 1 foutje te maken dan hoor je op dat moment gewoon thuis in F1, dat is een waterdichte argumentatie.  :)

Anders rij je daar niet en wat is dan de criteria?

Alles wat in de F1 rijdt op dit moment kan in de beste wagen van het veld zonder 1 foutje te maken naar een zege rijden. Geen twijfel over.

Nou, dan zijn ze dus allemaal goed genoeg.

Nee. Want in de beste auto naar het veld rijden is niet het moeilijkste dat een F1-coureur hoeft te doen. Dus reken ik ze daar niet op af.

Giedo vd Garde zou dat ook prima kunnen. Maar komt tekort om tot de 20 beste F1-rijders van zijn generatie te worden gerekend en dus tekort voor de F1.