Beste Man 2010?

Gestart door JimmySPA, 14 november 2010 - 16:50:10

« vorige - volgende »

Wie was de beste coureur van 2010?

Alonso
2 (7.7%)
Vettel
10 (38.5%)
Webber
3 (11.5%)
Hamilton
5 (19.2%)
Button
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Rosberg
3 (11.5%)
Kubica
2 (7.7%)
Schumacher
0 (0%)
Kobayashi
1 (3.8%)
Sutil
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)
iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Folkert

Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 15:32:46
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 11:34:40
Ik heb op Rosberg gestemd ,en wel omdat hij in 'n inferieure auto toch leuke dingen heeft laten zien.
Hij heeft zijn teamgenoot over het hele seizoen gezien vernederd en 'n aantal podiums gehaald.
Had hij in bv 'n Ferrari gezeten had hij zeker voor de titel meegedaan.
Nu is hij bij mij nooit Man of the race geweest maar over het complete seizoen wel de meest constante factor.

We gaan volgend seizoen zien of rosberg z'n teamgenoot nog eens op zo'n manier kan verslaan, dan ben ik de 1ste die chapeau zal zeggen, rosberg heeft trouwens ook geen 3j stilgelegen, is veel jonger ook enz...
Komt voornamelijk omdat, voornamelijk blinde diehard Schumacher fans, van te voren al schreeuwden dat Schumacher Rosberg en de rest van het veld. Als er van te iemand dit jaar zou worden overschat, dan is het Schumacher wel.
Ik ben ook zeer benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren, al denk ik dat Rosberg weer de overhand zal hebben.

Wat mij ook zal beniewen: mocht Rosberg ineens moeilijkheden hebben en de wagen lastig te besturen vind, en Schumacher niet, of Brawn en Mercedes zullen ontkennen of ze zicht focussen op SChumacher of op Rosberg.
Hoe dan ook: volgend jaar word weer mooi jaar, met 5 WK's in de race. Dat is jaren lang wel anders geweest.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 15:32:46
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 11:34:40
Ik heb op Rosberg gestemd ,en wel omdat hij in 'n inferieure auto toch leuke dingen heeft laten zien.
Hij heeft zijn teamgenoot over het hele seizoen gezien vernederd en 'n aantal podiums gehaald.
Had hij in bv 'n Ferrari gezeten had hij zeker voor de titel meegedaan.
Nu is hij bij mij nooit Man of the race geweest maar over het complete seizoen wel de meest constante factor.

We gaan volgend seizoen zien of rosberg z'n teamgenoot nog eens op zo'n manier kan verslaan, dan ben ik de 1ste die chapeau zal zeggen, rosberg heeft trouwens ook geen 3j stilgelegen, is veel jonger ook enz...
Dat is weer 'n heel ander verhaal.
Ik heb in eerdere posts al aangehaald dat de verwachtingen rondom Schumi te hoog waren ,juist omdat hij er 3 jaar uit was geweest.   >:(
Dit neemt echter niet weg dat Rosberg hem totaal heeft overklast.
Niet 'n beetje maar ongenadig.   :-[
Ik geloof ook dat dit volgend jaar anders zal zijn ,al is het alleen maar omdat er nu 'n auto gebouwd is/word die betert bij Schumi past.
De auto van dit jaar was voor Button en die heeft 'n andere rijstijl.   :-\
Toch heb ik niet de indruk dat de auto en zijn 3 jaar afwezigheid de enige oorzaken zijn van Schumi's matige seizoen.
Hij komt op mij namelijk al het hele seizoen over dat hij het wel goed vind zo.   ;)
Hij hoeft niet meer zonodig te winnen of mee te strijden ,meedoen is genoeg.
Tenminste ,dat idee krijg ik van hem.   ::)

sebastian

Citaat van: Burorri op 16 november 2010 - 15:02:07
Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 16:06:38
Citaat van: Burorri op 15 november 2010 - 14:27:03
Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 12:00:30
Citaat van: Burorri op 15 november 2010 - 11:51:46
Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 11:47:18
Citaat van: Burorri op 15 november 2010 - 11:04:54
Vettel heeft dit jaar super sterk gereden, af gewisseld met wat domme foutjes. Zijn arrogantie vond ik pure zwakte, heeft de titel wel verdiend gewonnen, maar toch wel met een emmer geluk op het end. Ik vraag me af als de rollen waren om gedraaid vorige race, dat Vettel voor stond op Webber, of ze dan ook Webber eigen kansen zouden geven.
Had dit jaar de beste wagen, maar denk dat hij volgend jaar stuk strakker rijd.

Maar toch ga ik voor Hamilton. Kende 2 races met domme pech waar iemand hem  uit de baan tikte en 1 keer zelfs daardoor uitviel. Had wel dankzij de pech van RBRs nog kans maar reed sterker over het jaar heen in mijn ogen.
hoezo is Vettel arrogant dan?? dat is puur jouw waarneming. Dat vinden mensen ook van Hamilton en waarschijnlijk wel van iedere bekende sporter/persoon.
Zijn reactie na het Turkije incident. Of hij gelijk heeft of niet, dat doet er ff niet toe. Hoe hij daar reageerde was te arrogant. Zoiets zag ik Hamilton niet doen nadat Webber hem voor de 2de keer van de baan reed.
dat zeg ik, dat is puur jouw waarneming. sommigen zullen dat zien als arrogantie al snap ik niet zo goed waarom. Heb je Hamilton zn reactie op Massa gehoord in de kwalificatie? dat zou je ook uit kunnen leggen als arrogant. Iemand in de weg rijden en dan zeggen dat hij jou van de baan wil rammen? en zo kan ik nog wel paar voorbeelden noemen over hamilton. Maar om nou te zeggen dat ie arrogant is?? zelfverzekerdheid (wat je nodig hebt als F1 coureur) en arrogantie liggen wel erg vlak bij elkaar.
Maar goed, Vettel arrogant noemen vind ik echt belachelijk.
Als het zo dicht bij elkaar ligt(arrogantie en zelfverzekerdheid) Waarom vind je het dan belachelijk?

En er is een verschil om te zeggen dat jij gevoel hebt dat iemand je van de baan probeert te rijden en je teamgenoot voor gek uitmaken als het eerder race ongeval is dan Webbers fout.

Ook 1 van de redenen waarom ik Vettel ook niet de man van het jaar vind. Bij zijn foutjes waren vaak andere betrokken geweest. Webber, Button en nog iemand in belgie, ben ff de naam kwijt. Zelfde als Webber. Hamilton heeft ook fouten gemaakt, maar heeft niemand zijn race gekost. Ok, Monza was close, maar verder geen incidenten gehad waar hij iemand de baan af tikte.

Button kan ik niet helemaal plaatsen als beste man van het seizoen. Reed zeker goed, maar mist gewoon snelheid. Ik vind het ook niet toevallig dat Button vorige race officieel al was uigeschakkelt voor prolongatie van zijn titel. Verwacht volgend jaar niks anders, tenzij hij aanvallender gaat rijden.
nou, ik kon me op dat moment helemaal vinden in de reactie van Vettel, dat heeft weinig met arrogantie te maken. Dat van Alonso gisteren was wel ff andere categorie. Maar dat gebeurt ook in t heetst van de strijd. Vond m verder erg volwassen gisteren na afloop.
En tja, iedereen moet maar zn eigen afweging maken wat betreft de man van het jaar. Als jij mee wilt tellen dat Vettel Button er af rijdt, prima. Ik denk niet dat dat heel erg van belang is. Hamilton heeft ook wel het één en ander geraakt dit seizoen, dat hoort er nou eenmaal bij.
Tuurlijk is dat een andere categorie, want Vettel is jou favoriet dus daar mag het? En is het niet arrogant?
niet omdat het mijn favoriet is. Ik vind die 2 dingen idd niet echt te vergelijken, maar goed, ik kan me eigenlijk ook nog wel voorstellen dat jij dat niet vind en dat vind ik ook wel prima. Als jij Vettel arrogant vind op basis van één momentje of misschien nog wel meer, dan moet je dat ook zelf weten natuurlijk.

marlboro

Citaat van: Burorri op 16 november 2010 - 16:09:25
Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 15:32:46
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 11:34:40
Ik heb op Rosberg gestemd ,en wel omdat hij in 'n inferieure auto toch leuke dingen heeft laten zien.
Hij heeft zijn teamgenoot over het hele seizoen gezien vernederd en 'n aantal podiums gehaald.
Had hij in bv 'n Ferrari gezeten had hij zeker voor de titel meegedaan.
Nu is hij bij mij nooit Man of the race geweest maar over het complete seizoen wel de meest constante factor.

We gaan volgend seizoen zien of rosberg z'n teamgenoot nog eens op zo'n manier kan verslaan, dan ben ik de 1ste die chapeau zal zeggen, rosberg heeft trouwens ook geen 3j stilgelegen, is veel jonger ook enz...
Komt voornamelijk omdat, voornamelijk blinde diehard Schumacher fans, van te voren al schreeuwden dat Schumacher Rosberg en de rest van het veld. Als er van te iemand dit jaar zou worden overschat, dan is het Schumacher wel.
Ik ben ook zeer benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren, al denk ik dat Rosberg weer de overhand zal hebben.

Wat mij ook zal beniewen: mocht Rosberg ineens moeilijkheden hebben en de wagen lastig te besturen vind, en Schumacher niet, of Brawn en Mercedes zullen ontkennen of ze zicht focussen op SChumacher of op Rosberg.
Hoe dan ook: volgend jaar word weer mooi jaar, met 5 WK's in de race. Dat is jaren lang wel anders geweest.

Ik heb nooit geroepen schumacher rosberg zou wegblazen, ik ben heel voorzichtig geweest omdat ik wist; 3j stilgelegen te hebben, andere regels en dergelijke meer, een nieuw team en ga zo maar door, ik zette daar al grote vraagtekens bij.
De laatste races merkte ik wel op schumacher rosberg kon bijbenen, als de wagen schumacher beter zou liggen en alsook de banden dan gaat rosberg  alles op alles moeen zetten.
Bende kinders

marlboro

Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 16:31:02
Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 15:32:46
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 11:34:40
Ik heb op Rosberg gestemd ,en wel omdat hij in 'n inferieure auto toch leuke dingen heeft laten zien.
Hij heeft zijn teamgenoot over het hele seizoen gezien vernederd en 'n aantal podiums gehaald.
Had hij in bv 'n Ferrari gezeten had hij zeker voor de titel meegedaan.
Nu is hij bij mij nooit Man of the race geweest maar over het complete seizoen wel de meest constante factor.

We gaan volgend seizoen zien of rosberg z'n teamgenoot nog eens op zo'n manier kan verslaan, dan ben ik de 1ste die chapeau zal zeggen, rosberg heeft trouwens ook geen 3j stilgelegen, is veel jonger ook enz...
Dat is weer 'n heel ander verhaal.
Ik heb in eerdere posts al aangehaald dat de verwachtingen rondom Schumi te hoog waren ,juist omdat hij er 3 jaar uit was geweest.   >:(
Dit neemt echter niet weg dat Rosberg hem totaal heeft overklast.
Niet 'n beetje maar ongenadig.   :-[
Ik geloof ook dat dit volgend jaar anders zal zijn ,al is het alleen maar omdat er nu 'n auto gebouwd is/word die betert bij Schumi past.
De auto van dit jaar was voor Button en die heeft 'n andere rijstijl.   :-\
Toch heb ik niet de indruk dat de auto en zijn 3 jaar afwezigheid de enige oorzaken zijn van Schumi's matige seizoen.
Hij komt op mij namelijk al het hele seizoen over dat hij het wel goed vind zo.   ;)
Hij hoeft niet meer zonodig te winnen of mee te strijden ,meedoen is genoeg.
Tenminste ,dat idee krijg ik van hem.   ::)


Hij laat dat uitschijnen maar dat is niet zo, wees er maar zeker van schumacher het allesbehalve leuk vind z'n teamgenoot nu beter en sneller was.
Maar na dit volledige seizoen weet mss schumacher wel waar het probleem ligt en daar kan deze nu iets aan doen.
Bende kinders

Kootje

Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 18:13:41
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 16:31:02
Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 15:32:46
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 11:34:40
Ik heb op Rosberg gestemd ,en wel omdat hij in 'n inferieure auto toch leuke dingen heeft laten zien.
Hij heeft zijn teamgenoot over het hele seizoen gezien vernederd en 'n aantal podiums gehaald.
Had hij in bv 'n Ferrari gezeten had hij zeker voor de titel meegedaan.
Nu is hij bij mij nooit Man of the race geweest maar over het complete seizoen wel de meest constante factor.

We gaan volgend seizoen zien of rosberg z'n teamgenoot nog eens op zo'n manier kan verslaan, dan ben ik de 1ste die chapeau zal zeggen, rosberg heeft trouwens ook geen 3j stilgelegen, is veel jonger ook enz...
Dat is weer 'n heel ander verhaal.
Ik heb in eerdere posts al aangehaald dat de verwachtingen rondom Schumi te hoog waren ,juist omdat hij er 3 jaar uit was geweest.   >:(
Dit neemt echter niet weg dat Rosberg hem totaal heeft overklast.
Niet 'n beetje maar ongenadig.   :-[
Ik geloof ook dat dit volgend jaar anders zal zijn ,al is het alleen maar omdat er nu 'n auto gebouwd is/word die betert bij Schumi past.
De auto van dit jaar was voor Button en die heeft 'n andere rijstijl.   :-\
Toch heb ik niet de indruk dat de auto en zijn 3 jaar afwezigheid de enige oorzaken zijn van Schumi's matige seizoen.
Hij komt op mij namelijk al het hele seizoen over dat hij het wel goed vind zo.   ;)
Hij hoeft niet meer zonodig te winnen of mee te strijden ,meedoen is genoeg.
Tenminste ,dat idee krijg ik van hem.   ::)


Hij laat dat uitschijnen maar dat is niet zo, wees er maar zeker van schumacher het allesbehalve leuk vind z'n teamgenoot nu beter en sneller was.
Maar na dit volledige seizoen weet mss schumacher wel waar het probleem ligt en daar kan deze nu iets aan doen.
Ik kan alleen maar hopen dat je gelijk krijgt.
De Schumi die hij nu uitstraalt te zijn heeft gewoon niks in de F1 te zoeken.

Bridelance

Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 17:46:52
Ik ga voor Webber, vooral omdat ik met hem te doen heb. Het moet héél zwaar zijn om voor je teammaat te staan, maar toch als een 2de rijder behandeld worden. Daarenboven lijkt het me of er iets mis was met zijn wagen. Vorig jaar kon hij het tempo van Vettel beter volgen en dit jaar waren ze enorm aan mekaar gewaagd, desondanks reed hij vandaag precies rond in een Torro Rosso ipv een Red Bull.

Ik hoop op een nieuwe kans voor hem volgend jaar. Natuurlijk enkel als de McLaren-boys al uitgeschakeld zijn. ;)

Las net jou reactie: ik vind het persoonlijk nog altijd raar dat men Webber als 2e rijder blijft zien. Ok, bij RBR zijn ze duidelijk: het team zal in de toekomst rond Vettel worden gebouwd. Maar Webber heeft dit jaar toch steeds hetzelfde materiaal gekregen? En hij heeft Vettel toch nooit moeten laten voorbij gaan? Het hele gedoe rond Webber als 2e rijder is opgeblazen door de media door die voorvleugel maar daar heeft Webber eigenlijk ook een fout begaan. Hij mocht nooit gezegd hebben dat de nieuwe voorvleugel praktisch geen verschil uitmaakte! Ik vind het dan eigenlijk ook wel verstaanbaar dat Vettel die vleugel krijgt: hij kon niets doen aan het breken van zijn vleugel en hij was de snelste van de twee. Bovendien was hij zo slim op te zeggen dat de vleugel wel een verschil maakte.

Folkert

Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 18:11:47
Citaat van: Burorri op 16 november 2010 - 16:09:25
Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 15:32:46
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 11:34:40
Ik heb op Rosberg gestemd ,en wel omdat hij in 'n inferieure auto toch leuke dingen heeft laten zien.
Hij heeft zijn teamgenoot over het hele seizoen gezien vernederd en 'n aantal podiums gehaald.
Had hij in bv 'n Ferrari gezeten had hij zeker voor de titel meegedaan.
Nu is hij bij mij nooit Man of the race geweest maar over het complete seizoen wel de meest constante factor.

We gaan volgend seizoen zien of rosberg z'n teamgenoot nog eens op zo'n manier kan verslaan, dan ben ik de 1ste die chapeau zal zeggen, rosberg heeft trouwens ook geen 3j stilgelegen, is veel jonger ook enz...
Komt voornamelijk omdat, voornamelijk blinde diehard Schumacher fans, van te voren al schreeuwden dat Schumacher Rosberg en de rest van het veld. Als er van te iemand dit jaar zou worden overschat, dan is het Schumacher wel.
Ik ben ook zeer benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren, al denk ik dat Rosberg weer de overhand zal hebben.

Wat mij ook zal beniewen: mocht Rosberg ineens moeilijkheden hebben en de wagen lastig te besturen vind, en Schumacher niet, of Brawn en Mercedes zullen ontkennen of ze zicht focussen op SChumacher of op Rosberg.
Hoe dan ook: volgend jaar word weer mooi jaar, met 5 WK's in de race. Dat is jaren lang wel anders geweest.

Ik heb nooit geroepen schumacher rosberg zou wegblazen, ik ben heel voorzichtig geweest omdat ik wist; 3j stilgelegen te hebben, andere regels en dergelijke meer, een nieuw team en ga zo maar door, ik zette daar al grote vraagtekens bij.
De laatste races merkte ik wel op schumacher rosberg kon bijbenen, als de wagen schumacher beter zou liggen en alsook de banden dan gaat rosberg  alles op alles moeen zetten.
Was eigenlijk ook niet helemaal op jou gericht, maar algemeen. Sorry voor de onduidelijkheid.

Maar verwacht volgend jaar ook niet heel veel. Vond dat Schumacher wel erg veel "Slappe" Excusen gebruikte om zijn tegen vallende prestaties te maskeren. Daaruit maak ik ook op dat hij veel meer wil en het echt niet voor de lol doet. Hij wilt winnen en als dat niet lukt, gaat hij dingen doen zoals we in Hongarije zagen. Dan komt de echte Schummie weer boven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: sebastian op 16 november 2010 - 18:10:33

niet omdat het mijn favoriet is. Ik vind die 2 dingen idd niet echt te vergelijken, maar goed, ik kan me eigenlijk ook nog wel voorstellen dat jij dat niet vind en dat vind ik ook wel prima. Als jij Vettel arrogant vind op basis van één momentje of misschien nog wel meer, dan moet je dat ook zelf weten natuurlijk.
Ok, snap ik. Maar leg mij dan uit welke 2 categorien het dan zijn.

Ik zie het als 1 categorie: frustratie in het heetst van de strijd. En allebei beetje uiting van zwakte.

Persoonlijk vind ik het van Vettel ongepaster, want hij nam het risico en koste groot deel van Webbers wedstrijd. Maar goed, allebei zelfde categorie en toning van zwakte.
Trotse vader van Rosalie(L)

sebastian

Citaat van: Burorri op 16 november 2010 - 20:16:38
Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 18:11:47
Citaat van: Burorri op 16 november 2010 - 16:09:25
Citaat van: marlboro op 16 november 2010 - 15:32:46
Citaat van: Kootje op 16 november 2010 - 11:34:40
Ik heb op Rosberg gestemd ,en wel omdat hij in 'n inferieure auto toch leuke dingen heeft laten zien.
Hij heeft zijn teamgenoot over het hele seizoen gezien vernederd en 'n aantal podiums gehaald.
Had hij in bv 'n Ferrari gezeten had hij zeker voor de titel meegedaan.
Nu is hij bij mij nooit Man of the race geweest maar over het complete seizoen wel de meest constante factor.

We gaan volgend seizoen zien of rosberg z'n teamgenoot nog eens op zo'n manier kan verslaan, dan ben ik de 1ste die chapeau zal zeggen, rosberg heeft trouwens ook geen 3j stilgelegen, is veel jonger ook enz...
Komt voornamelijk omdat, voornamelijk blinde diehard Schumacher fans, van te voren al schreeuwden dat Schumacher Rosberg en de rest van het veld. Als er van te iemand dit jaar zou worden overschat, dan is het Schumacher wel.
Ik ben ook zeer benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren, al denk ik dat Rosberg weer de overhand zal hebben.

Wat mij ook zal beniewen: mocht Rosberg ineens moeilijkheden hebben en de wagen lastig te besturen vind, en Schumacher niet, of Brawn en Mercedes zullen ontkennen of ze zicht focussen op SChumacher of op Rosberg.
Hoe dan ook: volgend jaar word weer mooi jaar, met 5 WK's in de race. Dat is jaren lang wel anders geweest.

Ik heb nooit geroepen schumacher rosberg zou wegblazen, ik ben heel voorzichtig geweest omdat ik wist; 3j stilgelegen te hebben, andere regels en dergelijke meer, een nieuw team en ga zo maar door, ik zette daar al grote vraagtekens bij.
De laatste races merkte ik wel op schumacher rosberg kon bijbenen, als de wagen schumacher beter zou liggen en alsook de banden dan gaat rosberg  alles op alles moeen zetten.
Was eigenlijk ook niet helemaal op jou gericht, maar algemeen. Sorry voor de onduidelijkheid.

Maar verwacht volgend jaar ook niet heel veel. Vond dat Schumacher wel erg veel "Slappe" Excusen gebruikte om zijn tegen vallende prestaties te maskeren. Daaruit maak ik ook op dat hij veel meer wil en het echt niet voor de lol doet. Hij wilt winnen en als dat niet lukt, gaat hij dingen doen zoals we in Hongarije zagen. Dan komt de echte Schummie weer boven.
net als de echte burorri weer boven komt als de nieuwe wk m niet aanstaat. En het ging zo goed de laatste tijd. jammer.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Top 10 volgens BBC's Andrew Benson

10) Rubens Barrichello
  9) Kamui Kobayashi
  8) Felipe Massa
  7) Nico rosberg
  6) Jenson button
  5) Mark Webber
  4) Robert Kubica
  3) Sebastian Vettel
  2) Lewis Hamilton
  1) Fernando Alonso

Het waarom kan je hier vinden http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewbenson/2010/11/who_were_the_top_10_f1_drivers.html

Folkert

#42
Kan ik me wel in vinden eigenlijk, al zou ik Rosberg op 5 zetten en Koba op 8. Massa reed kleurloos rond dit jaar en kan beter. Ook Button zou ik iets hoger willen zetten, want hoe wel hij niet snel was, reed hij wel foutloos.

Stond in de F1 iets grappigs over Kobayashi:
In Japan is een speciale lijn neer gelegd die alleen ik kan zien en nog een opmerking.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: T.Nuvolari op 23 november 2010 - 10:05:24
Top 10 volgens BBC's Andrew Benson

10) Rubens Barrichello
  9) Kamui Kobayashi
  8) Felipe Massa
  7) Nico rosberg
  6) Jenson button
  5) Mark Webber
  4) Robert Kubica
  3) Sebastian Vettel
  2) Lewis Hamilton
  1) Fernando Alonso

Het waarom kan je hier vinden http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewbenson/2010/11/who_were_the_top_10_f1_drivers.html

De Pits komt eerdaags ook met een beoordeling van de rijders!! Kijken of jullie het daarmee eens zijn :)

marlboro

Citaat van: T.Nuvolari op 23 november 2010 - 10:05:24
Top 10 volgens BBC's Andrew Benson

10) Rubens Barrichello
  9) Kamui Kobayashi
  8) Felipe Massa
  7) Nico rosberg
  6) Jenson button
  5) Mark Webber
  4) Robert Kubica
  3) Sebastian Vettel
  2) Lewis Hamilton
  1) Fernando Alonso

Het waarom kan je hier vinden http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewbenson/2010/11/who_were_the_top_10_f1_drivers.html




Vettel en hamilton zijn toch nog iets betere racers dan oa alonso.Alonso heeft trouwens de eerste helft van het seizoen echt slecht gepresteerd,veel fouten gemaakt ook enz...Nadien kon ferrari de kloof ong dichten met red bull en dan heeft vettel ook wel eens net zoals hamilton een paar foutjes gemaakt die hen punten kostten.Maar zie het aantal poles van vettel en rekening houdend deze 3tal keer is uitgevallen of punten had verloren terwijl deze aan de leiding aan het rijden was en opeens mankement aan de wagen had.
Hamilton is dan alweer degene die de meeste inhaalaktie heeft gedaan samen met koboyashi, de mclaren vond ik niet bepaald super over heel het seizoen bekeken, ze kwamen meestal ook altijd tekort.
Massa op nr 8? Deze heeft nauwelijks 1-2races goed gereden op een heel seizoen tijd,ik vind zelfs ondanks alles schumacher beter presteren met een mindere wagen dan massa in die ferrari.


1)vettel
2)hamilton
3)alonso
4)webber
5)kubica
Bende kinders