Beste Man 2010?

Gestart door JimmySPA, 14 november 2010 - 16:50:10

« vorige - volgende »

Wie was de beste coureur van 2010?

Alonso
2 (7.7%)
Vettel
10 (38.5%)
Webber
3 (11.5%)
Hamilton
5 (19.2%)
Button
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Rosberg
3 (11.5%)
Kubica
2 (7.7%)
Schumacher
0 (0%)
Kobayashi
1 (3.8%)
Sutil
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)
iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

JimmySPA

Wie was er het beste van de coureurs dit jaar???

Ik zeg Alonso, minst goede auto van de 3 topteams en toch nog 2e in de stand worden met maar 2 punten achterstand.
Ook een van de weinige die zijn teamgenoot compleet zoek gereden heeft dit jaar...

Andere erg goede coureurs in 2010: Kubica, Rosberg, Hamilton en Vettel

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Mijn stem gaat dan toch naar Vettel.
Al heeft elke coureur wel mindere momenten gekend tijdens dit seizoen.

T.Nuvolari

#2
Kubica, die in een nieuw team en met een tragere wagen toch wel heel mooie dingen liet zien.

Alonso reed geen heel seizoen in de tragere wagen en maakte toch wat foutjes. Wat die foutjes betreft kan je ook Vettel, Hamilton en Webber opnoemen. Button was zo goed als foutloos, maar op sommige momenten veel te traag. Massa maakte een heel slecht seizoen door voor zijn doen.

Eervolle vermeldingen voor Barrichello, Rosberg, Hulkenberg en Petrov.

_Makke_

Ik ga voor Webber, vooral omdat ik met hem te doen heb. Het moet héél zwaar zijn om voor je teammaat te staan, maar toch als een 2de rijder behandeld worden. Daarenboven lijkt het me of er iets mis was met zijn wagen. Vorig jaar kon hij het tempo van Vettel beter volgen en dit jaar waren ze enorm aan mekaar gewaagd, desondanks reed hij vandaag precies rond in een Torro Rosso ipv een Red Bull.

Ik hoop op een nieuwe kans voor hem volgend jaar. Natuurlijk enkel als de McLaren-boys al uitgeschakeld zijn. ;)

Niels_

Twijfel tussen Alonso en Webber, uiteindelijk toch maar voor Alonso gegaan.

KVDracer

Ik heb nog niet gestemd,  maar ik vond Button wel een goed seizoen gereden hebben. Ik had nooit gedacht dat hij zo goed zou meekunnen met Hamilton. Button is, denk ik, de enige die zelf geen fouten gemaakt heeft. Soms had hij het wat lastig met de wagen.
Webber heeft ook een uitstekend seizoen gereden, maar heeft in Zuid-Korea een grote fout gemaakt en was vandaag gewoon niet goed genoeg.
Alonso heeft ook een uitstekende 2e helft gereden, maar heeft in Monaco een cruciale fout gemaakt en in het begin liet de betrouwbaarheid wat te wensen over.
Rosberg en Kubica hebben ook een uitstekend seizoen gereden. Kubica bij een nieuw team en ik had nooit gedacht dat de Renault toch nog zo sterk zou blijken. En dat Rosberg MS met momenten zoek ging rijden en hem eigenlijk een heel seizoen heeft gedomineerd had ik en vele anderen nooit gedacht.

meatball

Twijfel tussen Hamilton en Alonso,lang meegedaan voor de titel met mindere wagens dan de RedBull.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Ik zeg Hamilton.

Echter sprong niemand eruit dit jaar!
Iedereen in de top 5 maakte wel 1 of meerdere (cruciale) fouten! Button deed het ook goed, maar won door weersomstandigheden en slim rijden. Als er snelheid geproduceerd moest worden, dan zag je hem niet!

Vettel en Webber, veel energie gespendeerd aan gekonkelfoes en ander gelul. Bijna het WK voor rijders laten glippen, maar met een beetje hulp van STR en Renault (... ;) ...) de buit toch binnengehaald.

Alonso, knap teruggekomen. Maakte ook fouten die ik hem nog nooit eerder zag maken! Helaas trapte Ferrari met open ogen in de val van RedBull! Maar kun je het ze eigenlijk wel kwalijk nemen dat ze op Webber letten?

Eervolle vermelding: Kamui Kobayashi!

marlboro

Vettel; aantal poles van vettel liegen ook niet. Iedere rijder heeft fouten gemaakt ook, vettel heeft wel meer pech gehad met de wagen, reed bv 2 keer voor alonso en had opeens problemen mee zn' wagen en alonso kon op deze manier dan winnen, hoort er uiteraard bij he maar toch iets om rekening mee te houden.

Webber; heeft een goed seizoen gereden maar als het erop aan komt kwam deze snelheid tekort vond ik, vettel was echt wel strakker en sneller aan het rijden. Webber had de laatste meende ik 2tal races ook niet goed gereden ook.

Hamilton; steengoeie rijder maar die soms ook die domme foutjes blijft maken die hem meteen veel punten kostte, anders was mss zelfs deze kampioen, wie zal het zeggen maar deze heeft echt heel wat laten zien, zeker z'n inhaal akties waren super.Button; die was trager dan hamilton, kwam tekort, verdiende zeker de titel niet.

Kubica; steengoeie rijder, wat die laat zien met ene middelmatige wagen, chapeau.

Alonso; reed het 1ste seizoen als een natte dweil, was echt alonso onwaardig, herpakte zich wel in de 2de helft van het seizoen maar als je een half seizoen veel fouten maakt en niet goed rijd dan verdien je de titel niet en ik moet ook zeggen ik het niet mee eens ben de ferrari maar de 3de beste wagen was, die kan je ong over een heel seizoen bekeken gelijk stellen met mclaren, mclaren had meerdere races wat van z'n pluimen gelaten en ferrari wagen was dichter gekomen bij de red bulls.

Lichtpunt wat schumacher betreft; de laatste 4tal races was deze terug een beetje meer de oude geworden, het verschil met rosberg was beter of soms verwaarloosbaar, het geluk ontbrak soms ook wel een beetje.
Bende kinders

Gerard

Ik  ga volledig met Franky mee.... zegt alles wat ertoe doet.

1 iemand wil ik toevegen.. Nico Rosberg!!
Waar iedereen dacht dat hij zoekgereden zou wordendoor zijn teamgenoot aan het begin van het seizoen, eindigt hij uiteindelijk met 2x zoveel punten als Schumacher..
En dat puur met racen!!!

0634

Rosberg is dan ook een uitstekende coureur die zo bij een topteam kan instappen. Doet niks onder voor de nodige toprijders. Zelfde geld overigens voor Kubica.

Gerard

Klopt,maar op de een of andere manier is Kubica een rijder die niet echt opvalt... Was ook al zo bij BMW.. Hij rijdt eigelijk altijd goed,maar onopvallend... Kan het niet echt uitleggen...

Folkert

Vettel heeft dit jaar super sterk gereden, af gewisseld met wat domme foutjes. Zijn arrogantie vond ik pure zwakte, heeft de titel wel verdiend gewonnen, maar toch wel met een emmer geluk op het end. Ik vraag me af als de rollen waren om gedraaid vorige race, dat Vettel voor stond op Webber, of ze dan ook Webber eigen kansen zouden geven.
Had dit jaar de beste wagen, maar denk dat hij volgend jaar stuk strakker rijd.

Maar toch ga ik voor Hamilton. Kende 2 races met domme pech waar iemand hem  uit de baan tikte en 1 keer zelfs daardoor uitviel. Had wel dankzij de pech van RBRs nog kans maar reed sterker over het jaar heen in mijn ogen.
Trotse vader van Rosalie(L)

sebastian

Citaat van: Burorri op 15 november 2010 - 11:04:54
Vettel heeft dit jaar super sterk gereden, af gewisseld met wat domme foutjes. Zijn arrogantie vond ik pure zwakte, heeft de titel wel verdiend gewonnen, maar toch wel met een emmer geluk op het end. Ik vraag me af als de rollen waren om gedraaid vorige race, dat Vettel voor stond op Webber, of ze dan ook Webber eigen kansen zouden geven.
Had dit jaar de beste wagen, maar denk dat hij volgend jaar stuk strakker rijd.

Maar toch ga ik voor Hamilton. Kende 2 races met domme pech waar iemand hem  uit de baan tikte en 1 keer zelfs daardoor uitviel. Had wel dankzij de pech van RBRs nog kans maar reed sterker over het jaar heen in mijn ogen.
hoezo is Vettel arrogant dan?? dat is puur jouw waarneming. Dat vinden mensen ook van Hamilton en waarschijnlijk wel van iedere bekende sporter/persoon.

Folkert

Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 11:47:18
Citaat van: Burorri op 15 november 2010 - 11:04:54
Vettel heeft dit jaar super sterk gereden, af gewisseld met wat domme foutjes. Zijn arrogantie vond ik pure zwakte, heeft de titel wel verdiend gewonnen, maar toch wel met een emmer geluk op het end. Ik vraag me af als de rollen waren om gedraaid vorige race, dat Vettel voor stond op Webber, of ze dan ook Webber eigen kansen zouden geven.
Had dit jaar de beste wagen, maar denk dat hij volgend jaar stuk strakker rijd.

Maar toch ga ik voor Hamilton. Kende 2 races met domme pech waar iemand hem  uit de baan tikte en 1 keer zelfs daardoor uitviel. Had wel dankzij de pech van RBRs nog kans maar reed sterker over het jaar heen in mijn ogen.
hoezo is Vettel arrogant dan?? dat is puur jouw waarneming. Dat vinden mensen ook van Hamilton en waarschijnlijk wel van iedere bekende sporter/persoon.
Zijn reactie na het Turkije incident. Of hij gelijk heeft of niet, dat doet er ff niet toe. Hoe hij daar reageerde was te arrogant. Zoiets zag ik Hamilton niet doen nadat Webber hem voor de 2de keer van de baan reed.
Trotse vader van Rosalie(L)