Junior test Abu Dhabi

Gestart door gloudiesaurus, 09 november 2010 - 20:39:27

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik denk wel dat Alguersuari beter is dan Buemi. Het is zo dat Buemi zijn eerste jaar heeft gereden in een STR ontwikkeld door RBR, terwijl Alguersuari er maar een half seizoen heeft mee gereden zonder deftige voorbereiding. En de STR van dit jaar was niet echt denderend, het is de eerste die ze zelf ontwikkeld hebben. Ik zou Alguersuari wel graag eens in een RBR zien rijden, want gezien zijn leeftijd kan hij nog enorm groeien. Ricciardo zie ik ook nog in een RBR terechtkomen, na eerst een paar seizoen bij STR te hebben gegroeid. Hulkenberg zie ik niet direct in een STR terechtkomen. Ik vraag me wel één ding af: heeft Hulkenberg zelf de gesprekken stopgezet met Williams of heeft Williams de gesprekken stopgezet. Want in zijn column in het Formule1 magazine schreef hij dat Williams de gesprekken beëindigd heeft.

Enzo

Volgens mij heeft Williams de keuze gemaakt, ze moeten gewoon cashen d.m.v. een paydriver want anders redden ze het niet.
Williams moest kiezen, Hulkenberg of Barichello. Binnenkort zal het duidelijk zijn wie naast Williams gaat rijden, grote kans op Maldenando.

Maak me wel zorgen om dit soort dingen, talent is geen garantie meer op een zitje.
Direkt gevolg van de crisis, als je het mij vraagt.

Als Hulkenberg mazzel heeft vind hij nog een zitje bij Lotus of Virgin en anders is het bekeken voor 2011... :-\

Gerard

Citaat van: Enzo op 21 november 2010 - 20:32:58

Maak me wel zorgen om dit soort dingen, talent is geen garantie meer op een zitje.

Als Hulkenberg mazzel heeft vind hij nog een zitje bij Lotus of Virgin en anders is het bekeken voor 2011... :-\
Volledig mee eens! Het moet toch niet gekker worden!!
Hulkenberg heeft in andere race klasses aangetoond een zeer goede coereur te zijn, en ook nu heeft hij over het seizoen genomen goed gepresteerd!!


Nog even en niet de beste,maar de rijkste coureurs komen in de F1... >:(

Kootje

Gelukkig zullen er altijd teams met genoeg budget blijven bestaan om de toppers uit de autosport 'n zitje te geven.
Helaas hoort mijn geliefde Williams daar de laatste jaren niet meer bij.   :(

Over de toekomst van Hulkenberg maak ik me geen zorgen ,er zijn nog zitjes vrij en bv 'n Force India zou hem graag inlijven.