Giedo vs. Jerome

Gestart door 0634, 04 november 2010 - 19:14:19

« vorige - volgende »

Wie moet de F1 in: Guido of Jerome?

Jerome!
5 (38.5%)
Guido!
6 (46.2%)
Geen van beiden graag!
0 (0%)
Allebei zijn klaar voor F1!
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 09 november 2010 - 19:14:19

meatball

Citaat van: Makke op 01 januari 2011 - 22:04:57
Citaat van: meatball op 01 januari 2011 - 09:05:24
Daar erger ik mij ook mateloos aan,waarom niet net voor de race of tussen de wedstrijd en het podium even vermelden ''deze uitzending was mogelijk dankzij deze en deze sponser'' dat zou bij mij veel meer effect hebben.Dan win je als merk toch veel meer sympatie dan door de liefhebber die je wil bereiken te storen.

Nja, de bedrijfswereld gaat echt niet met miljoenen gooien als een simpele vermelding hetzelfde effect heeft als een spot van 5 min. Reclame is er om mensen in te pakken. Daardoor worden vaak leuke spots gemaakt (voor de belgen bijvoorbeeld het "who took my badjas"-spotje). Het is niet meer dan logisch dat bedrijven hun waren aangeboden willen zien op het moment dat er zoveel mogelijk mensen voor de buis zitten. Tijdens een sportwedstrijd is dat dus tijdens de wedstrijd, niet ervoor en niet erna. Het stoort mij ook wel, maar je moet natuurlijk beseffen dat het niet anders kan bij commerciële zenders.
Ik koop in elk geval bewust geen spullen die mijn veldritplezier verknoeien,er zijn genoeg evenwaardige produkten die mij niet lastig vallen.Het is ook wel zo dat het mij bij films minder stoort omdat ik die altijd opneeml en dan de reclame doorspoel,bij live tv kan dat helaas niet want de race gaat gewoon verder  >:(. Maar ze doen maar hoor ik kijk toch BBC,lekker zonder onderbrekingen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Nu weet ik niet hoe het in Belgie geregeld is ,maar hier in Nederland is er 'n wet die zegt dat live uitzendingen van sportwedstrijden NIETonderbroken mogen worden door reclame.
Helaas is RTL geen Nederlandse zender ,waardoor die wet op hun niet van toepassing is.
Daarom werden de uitzendingen ten tijde van SBS ,niet onderbroken door reclames.
Wellicht is er in Belgie ook zo'n wet en lopen jullie iets te hard van stapel ??
Nogmaals ,ik weet het niet ,ben geen Belg ,maar zou het kunnen dat er in Belgie ook zo'n wet is ??
Of kunnen jullie ,door andere ervaringen met sport/reclame ,met zekerheid zeggen dat er onderbrekingen zullen komen.
Al is dit eigenlijk meer 'n discussie voor het GEEN F1 MEER OP DE VRT topic.

KVDracer

Hier in Bëlgië kennen ze enkel tennis, wielrennen en voetbal. En daar mogen miljarden naartoe vloeien en de F1 zullen ze wel kennen als een Belg meedoet voor de overwinning, maar wat ze niet weten is dat je daar geld voor nodig hebt om zover te komen.

_Makke_

Citaat van: Kootje op 02 januari 2011 - 19:47:04
Nu weet ik niet hoe het in Belgie geregeld is ,maar hier in Nederland is er 'n wet die zegt dat live uitzendingen van sportwedstrijden NIETonderbroken mogen worden door reclame.
Helaas is RTL geen Nederlandse zender ,waardoor die wet op hun niet van toepassing is.

Die wet zal er hier ook wel zijn vermoed ik. Vroeger werd een cross namelijk onderbroken. Nu kan je de cross blijven volgen in een kadertje van een millimeter op 2 millimeter. Een handig iets om zo'n wet te omzeilen natuurlijk. De uitzending wordt namelijk niet onderbroken.

Kootje

Citaat van: Makke op 02 januari 2011 - 22:08:08
Citaat van: Kootje op 02 januari 2011 - 19:47:04
Nu weet ik niet hoe het in Belgie geregeld is ,maar hier in Nederland is er 'n wet die zegt dat live uitzendingen van sportwedstrijden NIETonderbroken mogen worden door reclame.
Helaas is RTL geen Nederlandse zender ,waardoor die wet op hun niet van toepassing is.

Die wet zal er hier ook wel zijn vermoed ik. Vroeger werd een cross namelijk onderbroken. Nu kan je de cross blijven volgen in een kadertje van een millimeter op 2 millimeter. Een handig iets om zo'n wet te omzeilen natuurlijk. De uitzending wordt namelijk niet onderbroken.
Zo doet RTL het hier ook tegenwoordig.
Zou het dan nu 'n Europese wet zijn ?