Giedo vs. Jerome

Gestart door 0634, 04 november 2010 - 19:14:19

« vorige - volgende »

Wie moet de F1 in: Guido of Jerome?

Jerome!
5 (38.5%)
Guido!
6 (46.2%)
Geen van beiden graag!
0 (0%)
Allebei zijn klaar voor F1!
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 09 november 2010 - 19:14:19

0634

Nou jongens zeg het maar. Ik ben benieuwd!

http://www.f1pits.net/nieuws/f1_pits_poll_guido_of_jerome/

meatball

Volgens mij liever Jerome,hij heeft tenminste toch al f1 waardige tijden neergezet in een f1 wagen.Guido is denk ik zelfs nog minder goed dan Jerome,vanwie ik trouwens ook geen echte topprestatie's verwacht
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Ik snap Meatball wel, maar GvdG heeft niet de gelegenheid gehad om tijdens een GP-weekeinde tijden te rijden...
Dus dan vind ik het een beetje een scheve vergelijking!

Bovendien wordt GvdG ook nog ondersteund door McLaren!
Mogelijk dat dat minstens zo doorslaggevend is voor Virgin.

0634

McLaren? Macgregor ;).Zelf ga ik voor Guido. Ik denk namelijk dat hij zeker geen wereldtopper zal worden, maar wel goed genoeg is om leuk mee te doen. Meer als Yamamoto, Senna of di Grassi bijvoorbeeld. Dat gezegd hebbende geld dat wellicht ook voor d Ambrosio, maar die kan ik minder goed inschatten om eerlijk te zijn. Ze ontlopen elkaar denk ik niet heel veel.

Overigens wordt het vaak neergezet als iets onaardigs maar het is natuurlijk geen schande dat vd Garde gesteund wordt door Boekhoorn en Macgregor. Zo werkt het nou eenmaal en als je die kruiwagen hebt moet je die maar gebuiken. Straks in de auto moet hij het zelf doen.

T.Nuvolari

d'Ambrosio! We hebben al genoeg slecht Hollanders in een F1 wagen zien rondrijden de laatste 15 jaar.

meatball

Citaat van: T.Nuvolari op 04 november 2010 - 19:43:30
d'Ambrosio! We hebben al genoeg slecht Hollanders in een F1 wagen zien rondrijden de laatste 15 jaar.
Dat valt wel mee vind ik Verstappen was veel beter dan wat de statestieken nu laten zien en ook Doornbos had volgens mij meer in zijn mars dat datgene wat we gezien hebben, enkel Albers was natuurlijk een grap
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Klopt inderdaad. Doornbos heeft toch ook in de Champcars wel wat laten zien. En Jos, tja echt goed kwalificeren kon hij nooit, maar hij ws een echte racer pur sang. Zeker wel een toegevoegde waarde in de F1. l was Hollands meest getalenteerde rijder denk ik toch Jan Lammers. Die had de top kunnen bereiken.


meatball

Citaat van: 0634 op 04 november 2010 - 19:57:41
Klopt inderdaad. Doornbos heeft toch ook in de Champcars wel wat laten zien. En Jos, tja echt goed kwalificeren kon hij nooit, maar hij ws een echte racer pur sang. Zeker wel een toegevoegde waarde in de F1. l was Hollands meest getalenteerde rijder denk ik toch Jan Lammers. Die had de top kunnen bereiken.


Ik Schat Verstappen veel hoger in,hij kon soms echt snel gaan in die rotwagens.Spijtig dat hij verkeerd begonnen is,van zeer jong in een goed team naar steeds slechtere teams.Had hij zo een kans als bij Benneton een paar jaar later gekregen was hij echt top geweest denk ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Inderdaad, Verstappen heeft geen geluk gehad met het kiezen van teams. Hij is in mijn ogen toch echt wel een goede geweest.
Mijn stem gaat naar Guido, al verwacht ik er niet heel veel van, maar wie weet verrast hij ons.

0634

Citaat van: meatball op 04 november 2010 - 20:10:00

Ik Schat Verstappen veel hoger in,hij kon soms echt snel gaan in die rotwagens.Spijtig dat hij verkeerd begonnen is,van zeer jong in een goed team naar steeds slechtere teams.Had hij zo een kans als bij Benneton een paar jaar later gekregen was hij echt top geweest denk ik.
Je schat hem hoger in als Lammers bedoel je? Ik niet, hoewel ik Jos echt hoog heb zitten. Maar als talent schat ik Lammers echt hoger in. Die man is zo ongelofelijk allround. Maar goed, is lastig inschatten natuurlijk,

Kootje

Mijn stem gaat uiteraard ook naar Guido ,ben nu eenmaal Nederlander.
Ik denk dat 't kwalitatief gezien niet zoveel uitgemaakt had wie van de twee ,dus mijn keuze is puur chauvinisme.
Overigens is vandaag op diverse sites het bericht verschenen dat Guido ipv Jerome 't stoeltje bij Virgin krijgt.
Van het weekend schijnt hij te tekenen.

Bron :F1today.nl ,F1pitsnet.nl

Kootje

Citaat van: 0634 op 04 november 2010 - 20:42:07
Citaat van: meatball op 04 november 2010 - 20:10:00

Ik Schat Verstappen veel hoger in,hij kon soms echt snel gaan in die rotwagens.Spijtig dat hij verkeerd begonnen is,van zeer jong in een goed team naar steeds slechtere teams.Had hij zo een kans als bij Benneton een paar jaar later gekregen was hij echt top geweest denk ik.
Je schat hem hoger in als Lammers bedoel je? Ik niet, hoewel ik Jos echt hoog heb zitten. Maar als talent schat ik Lammers echt hoger in. Die man is zo ongelofelijk allround. Maar goed, is lastig inschatten natuurlijk,
Dat vind ik 'n moeilijke ?
Jos of Jan ? Beide toprijders die nooit 'n echte kans hebben gehad ,maar met inferieur materiaal mooie dingen lieten zien.
Nee ,ik kan niet kiezen.

Franky R.

#12
CitaatMcLaren? Macgregor .Zelf ga ik voor Guido. Ik denk namelijk dat hij zeker geen wereldtopper zal worden, maar wel goed genoeg is om leuk mee te doen
Alsjeblieft...http://mclaren.com/drivers/young-driver-programme

CitaatHollands meest getalenteerde rijder denk ik toch Jan Lammers
Klopt, die brak zijn duim terwijl men bij Ferrari op het punt stond Lammers in te zetten als vervanging voor Pironi(?). En eerder vroeg Renault Jan nog om Prost te vervangen maar Alain hersteld op tijd, jammer... :-X

Citaatd'Ambrosio! We hebben al genoeg slecht Hollanders in een F1 wagen zien rondrijden de laatste 15 jaar

Raar dat je niets zegt over Baguette. Die had ik wel in een F1 willen zien. Die deed ook goede dingen met de Renault en Sauber, maar het kwam er niet van!!!
Dan 'mag' GvdG het van mij proberen. "Jullie" hebben met Baguette je kans gehad... :D
:P

Enzo

#13
Citaat van: Kootje op 04 november 2010 - 20:45:11
Overigens is vandaag op diverse sites het bericht verschenen dat Guido ipv Jerome 't stoeltje bij Virgin krijgt.
Van het weekend schijnt hij te tekenen.

Bron :F1today.nl ,F1pitsnet.nl

Ow, echt waar? Nou als de Pits er een artikel over schrijft zal het wel zo zijn. Ik kan die site altijd wel waarderen... ;D
http://www.f1pits.net/nieuws/vd_garde_vervanger_di_grassi/

0634

Citaat van: frankypankyv8 op 04 november 2010 - 20:48:49
CitaatMcLaren? Macgregor .Zelf ga ik voor Guido. Ik denk namelijk dat hij zeker geen wereldtopper zal worden, maar wel goed genoeg is om leuk mee te doen
Alsjeblieft...http://mclaren.com/drivers/young-driver-programme

Oh, je bedoelde Nyck de Vries? Ja, die wel ja.