Wel of geen Teamorders voor Button / Vettel

Gestart door Kootje, 26 oktober 2010 - 16:26:25

« vorige - volgende »

Folkert

Vraag me wel af trouwens: Wat zouden ze doen als Vettel Webber voorbij laat en Alonso gaat juist in de laatste ronde stuk.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Nou, wat RedBull dan doet weet ik niet, maar Webber steekt vast zijn middelste vinger op. ;)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 08 november 2010 - 17:16:02
Vraag me wel af trouwens: Wat zouden ze doen als Vettel Webber voorbij laat en Alonso gaat juist in de laatste ronde stuk.

Dan rijden ze voor hun eigen kansen, om a la Turkije weer op elkaar te klappen... ;D

;)

Kootje

Citaat van: Burorri op 08 november 2010 - 17:16:02
Vraag me wel af trouwens: Wat zouden ze doen als Vettel Webber voorbij laat en Alonso gaat juist in de laatste ronde stuk.
Interresante opmerking.  ;)

Ik zat zojuist op 'n ander forum waar iemand dezelfde gedachte had.
Deze persoon kwam met de stelling dat : Mocht Vettel 1e zijn ,Webber 2e en Alonso 3e/4e ,dan gaat Vettel niet aan de kant omdat Alonso ook kapot kan gaan.  :P
In dat geval komen Bettel en Webber gelijk in punten maar is Vettel WK op overwinningen.

Mijn conclusie is daarom : Mocht bovenstaand scenario zich voltrekken ,Vettel tot de laatste bocht zal wachten met het schenken van de overwinning.
                                        Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij (zelfs dan nog niet) niet aan de kant gaat.  ::)
                                        Blijft hij dan nog rijden ,dan moeten ze dat joch per direct ontslaan.


sebastian

Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 17:42:03
Nou, wat RedBull dan doet weet ik niet, maar Webber steekt vast zijn middelste vinger op. ;)
ligt eraan. Als het scenario van tevoren besproken is, dan zal Webber de plek wel teruggeven. Wat nog veel interessanter is, wat gebeurt er als Alonso in de 1e ronde uitvalt?? mogen de Red Bull coureurs elkaar dan volop aanvallen, met het risico dat Alonso alsnog de titel pakt??

Kootje


Wat nog veel interessanter is, wat gebeurt er als Alonso in de 1e ronde uitvalt?? mogen de Red Bull coureurs elkaar dan volop aanvallen, met het risico dat Alonso alsnog de titel pakt??
[/quote]Ook 'n interresant punt.
Mijn gedachte is dan toch ja ,ze mogen elkaar aanvallen ,maar wel met verstand en niet blind zoals in Turkije.
Het is natuurlijk 'n risico ,maar zo sportief zijn ze denk ik wel bij Red Bull.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 november 2010 - 18:22:10

Wat nog veel interessanter is, wat gebeurt er als Alonso in de 1e ronde uitvalt?? mogen de Red Bull coureurs elkaar dan volop aanvallen, met het risico dat Alonso alsnog de titel pakt??
Ook 'n interresant punt.
Mijn gedachte is dan toch ja ,ze mogen elkaar aanvallen ,maar wel met verstand en niet blind zoals in Turkije.
Het is natuurlijk 'n risico ,maar zo sportief zijn ze denk ik wel bij Red Bull.

Van Hamilton mogen ze... ;)
Mits Hamilton wint, natuurlijk!

Kootje

Dat zou het droomscenario zijn !!!
      :D  ;D  :D  ;D  :D  ;D

0634

Citaat van: sebastian op 08 november 2010 - 18:14:21
Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 17:42:03
Nou, wat RedBull dan doet weet ik niet, maar Webber steekt vast zijn middelste vinger op. ;)
ligt eraan. Als het scenario van tevoren besproken is, dan zal Webber de plek wel teruggeven. Wat nog veel interessanter is, wat gebeurt er als Alonso in de 1e ronde uitvalt?? mogen de Red Bull coureurs elkaar dan volop aanvallen, met het risico dat Alonso alsnog de titel pakt??

Natuurlijk geeft Webber die plek in de laatste ronde niet meer terug. En dat zou ik ook volkomen begrijpen.

sebastian

Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 19:11:30
Citaat van: sebastian op 08 november 2010 - 18:14:21
Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 17:42:03
Nou, wat RedBull dan doet weet ik niet, maar Webber steekt vast zijn middelste vinger op. ;)
ligt eraan. Als het scenario van tevoren besproken is, dan zal Webber de plek wel teruggeven. Wat nog veel interessanter is, wat gebeurt er als Alonso in de 1e ronde uitvalt?? mogen de Red Bull coureurs elkaar dan volop aanvallen, met het risico dat Alonso alsnog de titel pakt??

Natuurlijk geeft Webber die plek in de laatste ronde niet meer terug. En dat zou ik ook volkomen begrijpen.
dat zou kunnen, maar je bent het toch wel met me eens dat ze van tevoren die afspraak kunnen maken?? of Webber zich daar dan aan houdt is een ander verhaal, ik denk dat hij dat beter wel kan doen, zou wel een enorm gestolen WK zijn dan.

Kootje

Citaat van: sebastian op 08 november 2010 - 19:52:35
Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 19:11:30
Citaat van: sebastian op 08 november 2010 - 18:14:21
Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 17:42:03
Nou, wat RedBull dan doet weet ik niet, maar Webber steekt vast zijn middelste vinger op. ;)
ligt eraan. Als het scenario van tevoren besproken is, dan zal Webber de plek wel teruggeven. Wat nog veel interessanter is, wat gebeurt er als Alonso in de 1e ronde uitvalt?? mogen de Red Bull coureurs elkaar dan volop aanvallen, met het risico dat Alonso alsnog de titel pakt??

Natuurlijk geeft Webber die plek in de laatste ronde niet meer terug. En dat zou ik ook volkomen begrijpen.
dat zou kunnen, maar je bent het toch wel met me eens dat ze van tevoren die afspraak kunnen maken?? of Webber zich daar dan aan houdt is een ander verhaal, ik denk dat hij dat beter wel kan doen, zou wel een enorm gestolen WK zijn dan.
Ik denk dat (mocht het scenario zich voordoen) Vettel niet eerder dan in de laatste ronde zijn plek aan Webber af zal staan ,simpelweg om dat doemscenario te voorkomen.
Krijgt Webber die plek eerder kado en Alonso gaat stuk ,dan zou ik (in zijn geval) lekker het WK stelen omdat dit hoogstwaarschijnlijk zijn laatste kans op de titel is.
Zeker na de uitspraken van Horner dat het team om Vettel heen gebouwt gaat worden en daarmee in principe naar de 2e plaats verwijst.

0634

Citaat van: sebastian op 08 november 2010 - 19:52:35
dat zou kunnen, maar je bent het toch wel met me eens dat ze van tevoren die afspraak kunnen maken?? of Webber zich daar dan aan houdt is een ander verhaal, ik denk dat hij dat beter wel kan doen, zou wel een enorm gestolen WK zijn dan.
Ik denk niet dat ze dat scenario bespreken nee.

sebastian

Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 21:13:50
Citaat van: sebastian op 08 november 2010 - 19:52:35
dat zou kunnen, maar je bent het toch wel met me eens dat ze van tevoren die afspraak kunnen maken?? of Webber zich daar dan aan houdt is een ander verhaal, ik denk dat hij dat beter wel kan doen, zou wel een enorm gestolen WK zijn dan.
Ik denk niet dat ze dat scenario bespreken nee.
je denkt ook niet dat vettel dat ter sprake zal brengen?

Niels_

En we zijn weer aan het dromen zenne. :P Jullie denken toch echt niet Vettel Webber gaat laten passeren en dan net, op die 1 minuut en 30 seconden tijd net de motor van Alonso het gaat begeven? :P

Folkert

Mijn droom Scenario: Vettel 1, Webber 2, Alonso 3, Hamilton 4.

Vettel laat in de 3de laatste ronde Webber passeren om Webber het WK te geven. Vlak daarna valt Alonso uit en word Vettel gek en eist zijn plek terug. Webber geeft die natuurlijk niet terug en word er door Vettel af gereden. Webber moet opgeven en Vettel word later bestraft met 25 seconde en eindigd 8ste.
Trotse vader van Rosalie(L)