Wel of geen Teamorders voor Button / Vettel

Gestart door Kootje, 26 oktober 2010 - 16:26:25

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: 0634 op 29 oktober 2010 - 22:54:25
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 17:39:53
Citaat van: 0634 op 29 oktober 2010 - 17:31:02
Hamilton heeft ook zo zijn momenten gehad.

Als de belangen hoger worden, moet je een beetje een klootzak zijn.
In dat licht kan je de acties van Webber in Singapoer en Korea toch best verdacht noemen. We hebben Webber nooit op titelkoers gehad, misschien is hij in deze situatie minder vriendelijk dan iedereen van hem verwacht.
In Singapore? Gewoon een race ongeval. Niks bijzonders hoor.

En die Korea verdachtmakingen... sorry, maar die zijn wel errug vergezocht hoor.
Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn mening dat het zo is, maar dat je het toch even met een kanttekening bekijkt.

Singapoer zou Hamilton nu slechts op 6 punten hebben gebracht. Maar dat is een what if verhaal.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ja, maar daar was hijzelf net zo goed debet aan als Webber.

Folkert

Citaat van: 0634 op 29 oktober 2010 - 23:19:54
Ja, maar daar was hijzelf net zo goed debet aan als Webber.
Klopt, was ook niet mijn bedoeling discussie daarover te beginnen. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Hoe lang Rosberg eigenlijk al achter Webber i.p.v. Hamilton? Ik kan me niet voorstellen dat Webber niet wist dat Rosberg en niet Hamilton achter hem zat.

0634

Alonso zat achter Webber op het moment dat hij begon te glijden. Maar goed, die schoot er snel langs en toen Webber eenmaal omgekeerd op de baan stond had hij tijd genoeg om te zien dat Robserg de eerst volgende was.

T.Nuvolari

Ik ging er eerder van uit dat Red Bull hem ook wel zal hebben geinformeerd over het feit dat een concurrent voor de titel was voorbijgetsoken door iemand die in die strijd geen bedreiging vormt.

0634

Nou, dat betwijfel ik. Dat ging zo snel. Maar hij had ook geen teamhulp nodig want hij keek Rosberg bijna aan.

T.Nuvolari

Snel? Rosberg gaat Hamilton voorbij in ronde 18 en Webber crashed in ronde 19 (volgens de BBC website toch).

0634

Citaat van: T.Nuvolari op 30 oktober 2010 - 11:00:22
Snel? Rosberg gaat Hamilton voorbij in ronde 18 en Webber crashed in ronde 19 (volgens de BBC website toch).

We praten langs elkaar heen denk ik, ik dacht dat je bedoelde dat toen Webber ging glijden het hem nog even verteld werd ;).

Maar sowieso zat Alonso er nog tussen en had Webber, omdat hij omgekeerd op de baan stond, alle zicht op Rosberg. En dus wist hij dat het Hamilton niet was.

Franky R.

Citaat van: 0634 op 30 oktober 2010 - 10:11:03
Nou, dat betwijfel ik. Dat ging zo snel. Maar hij had ook geen teamhulp nodig want hij keek Rosberg bijna aan.

Dat is waar...

0634

Voor de duidelijkheid, hier een linkje naar de crash.

http://www.streetfire.net/video/2010-f1-korea-mark-webber-crash-into-rosberg_2077122.htm

Kan je mij toch niet wijsmaken dat Webber heel goed in de gaten had dat het Rosberg was die op hem afkwam. Daarom kan ik me ook niets voorstellen bij alle conspiracy theorie verhalen.

T.Nuvolari

Tuurlijk niet. Dit is het ondertussen klassieke verhaal van 'hoe meer oenen iets op het internet kunnen gooien, hoe meer andere oenen het gaan overnemen'.


janke

Team orders zijn niet meer nodig, want Alonso gaat er mee aan de haal. :)
Some things are too important to be left in the past.

JimmySPA

Citaat van: janke op 31 oktober 2010 - 18:15:40
Team orders zijn niet meer nodig, want Alonso gaat er mee aan de haal. :)

Amen! ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"