Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Flashback007

Persoonlijk vond ik het wel meevallen wat Karam deed, ik heb wel eens veel gekkere dingen gezien in de IndyCar en zelfs in de F1. Maar zelfs dan nog zou ik zeggen dat zo'n regel gewoon niks moet doen. Tuurlijk mogen coureurs weleens op de vingers getikt worden (wat ik al zei Power is echt wel eentje die vrij scherp van de tong is), maar liever dat dan zo politiek correct als de meeste F1-coureurs zijn tegenwoordig.

0634


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Weinig schokkends dan... Alleen de achterbanden en vleugel worden verbeterd.

Maikel0230

Nou ja het ligt toch iets genuanceerder dan dat. De wagens worden overigs wat langer weer.



Daarbij worden ze ook breder


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs


Franky R.


Pancake Shield

Zie ik het verkeerd of lijkt de nieuwe wagen wat kleiner?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

Citaat van: Pancake Shield op 23 juli 2015 - 14:18:39
Zie ik het verkeerd of lijkt de nieuwe wagen wat kleiner?
Nee juist groter (breder en langer). Alhoewel ik nu beter kijk: de auto's zelf blijven even lang, de vleugels steken echter verder naar voor en achter uit.

Pancake Shield

Citaat van: Matthijs op 23 juli 2015 - 14:28:33
Citaat van: Pancake Shield op 23 juli 2015 - 14:18:39
Zie ik het verkeerd of lijkt de nieuwe wagen wat kleiner?
Nee juist groter (breder en langer). Alhoewel ik nu beter kijk: de auto's zelf blijven even lang, de vleugels steken echter verder naar voor en achter uit.

Sorry ik had iets duidelijker moeten zijn. Qua hoogte lijkt ie iets minder hoog dan de huidige auto.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

De achtervleugel is lager, lijkt wel weer op het niveau van 2008 en eerder. Is toch vreemd?

Jozef

Nog langere auto's zit ik niet op te wachten, het lijken nu al limousines. Een kortere auto ziet er veel wendbaarder (en dus sneller) uit. Ik weet echter niet waar deze lengte op gebaseerd is, aangezien lengte op dit moment niet gereguleerd is.

Wel is gereguleerd hoe ver voor en achter de wielen de vleugels mogen uitsteken, wellicht dat dat dus gaat veranderen.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 24 juli 2015 - 13:03:27
Nog langere auto's zit ik niet op te wachten, het lijken nu al limousines. Een kortere auto ziet er veel wendbaarder (en dus sneller) uit. Ik weet echter niet waar deze lengte op gebaseerd is, aangezien lengte op dit moment niet gereguleerd is.

Wel is gereguleerd hoe ver voor en achter de wielen de vleugels mogen uitsteken, wellicht dat dat dus gaat veranderen.


Lengte is gebaseerd op de tankinhoud. Door het afschaffen van de tankstops werden de brandstoftanks groter en daarmee ook de auto's...Een van de redenen dat ik het jammer vindt dat er afwijzend werd gereageerd op een terugkeer van het bijtanken.

Miguel

Ziet er leuk uit, maar de teams gaan wel weer een manier vinden om ook dit weer te verpesten.
Peace out yo.

Maikel0230

#3854
Het heeft lang geduurd maar de volgende kopzorgen voor Bernie en CVC zijn er

http://www.gppits.net/nieuws/twee_teams_vragen_eu_onderzoek_naar_f1/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25