Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

0634

Maar toch blijkt er een bepaalde balans te moeten zijn, want anders is het ook weer niet goed.

Jehoentelaar

De ideale Formule 1 bestaat niet.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 27 juni 2015 - 10:52:36
De ideale Formule 1 bestaat niet.


Nou.....de Cosworth-jaren [1970s] kwamen dicht in de buurt van de ideale F1. Maar ook toen had je saaie races en dominantie. Perfectie bestaat nu eenmaal niet, nee! :-X

Jehoentelaar

Die jaren zeventig waren weer een stuk slechter qua veiligheid. Daarom bestaat er wat mij betreft geen ideale Formule 1. :)

Perton

F1 waarbij Lewis wint en Red Bull struggelt vind ik wel een vrij ideale F1. Als ze iets zouden verzinnen om dat voor elkaar te krijgen, zou ik wel content zijn.

Franky R.

Citaat van: Perton op 27 juni 2015 - 16:29:48
F1 waarbij Lewis wint en Red Bull struggelt vind ik wel een vrij ideale F1. Als ze iets zouden verzinnen om dat voor elkaar te krijgen, zou ik wel content zijn.
:P

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 27 juni 2015 - 15:06:32
Die jaren zeventig waren weer een stuk slechter qua veiligheid. Daarom bestaat er wat mij betreft geen ideale Formule 1. :)


Lauda en Kimi wilde toch meer gevaar hebben in de F1? Nou dan! ;D
;) ;) ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Perton op 27 juni 2015 - 16:29:48
F1 waarbij Lewis wint en Red Bull struggelt vind ik wel een vrij ideale F1. Als ze iets zouden verzinnen om dat voor elkaar te krijgen, zou ik wel content zijn.

Een Red Bull in de 'problemen' geniet ik tweewekelijks van. Verzacht de pijn van het standaard zien uitvallen van een zekere Spanjaard achteraan de grid.

0634

Ik zie graag een Red Bull dat zichzelf weer opricht. Zit er vooralsnog namelijk in dat Red Bull het eerstvolgende team van Verstappen zal zijn...

Jehoentelaar

T.z.t. mag het van mij wel weer. Keurige tweede achter het miraculeus naar de top gevlogen McLaren-Honda.

Ha, dat klinkt bizar.

0634


0634

www.autosport.com/news/report.php/id/119740

Goed stuk van Toto. In mijn ogen heeft hij helemaal gelijk. Als je links en rechts zo op het www leest lijkt er helemaal niets aan de F1 te deugen, maar dat is in mijn ogen quatsch. Ik zie zat leuke dingen en races, maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen. F1 sucks is de algmene tendens.


Pancake Shield

Mensen roepen heel snel: "Er is niks aan de Formule 1 aan. Vroeger was het beter". En dan gaan ze mijmeren over de tijden van Prost, Senna, Piquet en Mansell. Vaak blijken het dan jochies van 13 of 14 te zijn. Bovendien was het vroeger niet altijd beter.

Thuis, op school of het werk hebben ze niks tot weinig te zeggen dus kiezen ze het internet als hun uitlaatklep, daarbij vaak niks ontzienend en compleet onintelligent antwoordend op kwesties waar ze geen weet van hebben. Probleem is dat, dat vaak de vocale en meest gehoorde mening is. Mensen worden heel snel persoonlijk en met die achtelijke Facebook-reacties is het alleen maar erger. Ik erger mij dan ook vaak meer aan de mensen die de mening geven dan aan de mening zelf. En zeker met het feit dat Verstappen nu in de F1 zit. Ik bedoel wij zeggen hier wel eens dat we niet allemaal even neutraal zijn, maar hier valt het alles nog mee. Mensen worden compleet afgemaakt op het internet als ze iets negatief over Verstappen zeggen. En dan de reacties over de 'huidige' F1 zijn ook gewoon triest vaak. Hopelijk laat met die enquete die ze pas geleden de deur uitdeden ook de minder vocale mening zich wat horen.

Wat betreft is de F1 vrij goed nu. Ik erger mijzelf niet aan het geluid. Ik bedoel F1 moet toch een innovatieve sport zijn en de toekomst voor de straatwagens? Volgens mij rijden mij in de toekomst uiteindelijk allemaal in hybride wagens, wat is er dan mis met die motoren. We zien bovendien gewoon wel leuke races.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Hamilton#44

Citaat van: Franky R. op 27 juni 2015 - 16:59:13
Citaat van: Jehoentelaar op 27 juni 2015 - 15:06:32
Die jaren zeventig waren weer een stuk slechter qua veiligheid. Daarom bestaat er wat mij betreft geen ideale Formule 1. :)


Lauda en Kimi wilde toch meer gevaar hebben in de F1? Nou dan! ;D
;) ;) ;)

Ik denk dat ze meer het 'gevaar' bedoelden om op de limiet te rijden, niet dat coureurs gewond raken.

Matthijs

Gevaar om uit te vallen, gevaar om te crashen. Niet om te overlijden.