Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Sabai


Franky R.

Citaat van: Sabai op 13 augustus 2014 - 14:05:05
Citaat van: Jehoentelaar op 13 augustus 2014 - 12:54:19
Montoya is on fire: http://www.autosport.com/news/report.php/id/115359?source=mostpopular


Montoya kan beter zijn mond houden komt allemaal onzin uit.
Zou het?
De kloof tussen de sport en de fans is de laatste jaren anders flink gegroeid, IMHO. En het 'verstoppen' van de sport achter decoders hielp ook niet echt.


http://www.gppits.net/nieuws/montoya_bekritiseert_de_formule_1_/

Jehoentelaar


Jozef


Edwin90

Ik vraag me af of Montoya niet wat anders te doen heeft dan te bitchen over de Formule 1. Elke maand komt er wel een dergelijk berichtje van hem naar buiten. Volgens mij zou hij iets drukker moeten zijn met het behalen van de Indycar titel, had hij daar niet nog een kans op met twee of drie races te gaan?

Miguel

Montoya heeft volkomen gelijk. IndyCar biedt de beste races in alle autosport en de beste toegankelijkheid van coureurs op topniveau (samen met WEC). Een simpele blik op de afgelopen drie jaar laat dat zien. Maar daarvoor moet je objectief naar autosport kunnen kijken, en ik snap dat dat soms lastig is. IndyCar is op weg terug en zal de komende jaren alleen maar populairder worden, of F1-fanboys dat nou leuk vinden of niet.
Peace out yo.

0634

Zo is het van niemand mag een eigen mening hebben. Dan ben je een fanboii die niet wil toegeven.

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 13 augustus 2014 - 15:41:31
Ik vraag me af of Montoya niet wat anders te doen heeft dan te bitchen over de Formule 1. Elke maand komt er wel een dergelijk berichtje van hem naar buiten. Volgens mij zou hij iets drukker moeten zijn met het behalen van de Indycar titel, had hij daar niet nog een kans op met twee of drie races te gaan?

Zo denk ik er ook over.En Indycar is juist zoals ik het niet wil zien imo.

Sabai

Citaat van: Miguel op 13 augustus 2014 - 15:50:58
Montoya heeft volkomen gelijk. IndyCar biedt de beste races in alle autosport en de beste toegankelijkheid van coureurs op topniveau (samen met WEC). Een simpele blik op de afgelopen drie jaar laat dat zien. Maar daarvoor moet je objectief naar autosport kunnen kijken, en ik snap dat dat soms lastig is. IndyCar is op weg terug en zal de komende jaren alleen maar populairder worden, of F1-fanboys dat nou leuk vinden of niet.


Indycar is imo geen reet aan en zo nep als de tieten van Pamela Anderson.

Kootje

Net als bij zoveel (oud) F1-coureurs, wordt ook Montoya gewoon gevraagd naar zijn mening. Dit in tegenstelling tot ons allen op de diverse fora. Waarom hij dan z'n mond moet houden en wij niet is mij 'n raadsel. Ik zou dan toch eerder andersom verwachten.

Sabai

Citaat van: Kootje op 13 augustus 2014 - 18:45:49
Net als bij zoveel (oud) F1-coureurs, wordt ook Montoya gewoon gevraagd naar zijn mening. Dit in tegenstelling tot ons allen op de diverse fora. Waarom hij dan z'n mond moet houden en wij niet is mij 'n raadsel. Ik zou dan toch eerder andersom verwachten.

Omdat hij net als Villeneuve een azijnpisser is die nooit iets positiefs te melden heeft. En ik zit niet op hun mening te wachten.  Dus mogen ze van mij hun mond houden.

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 13 augustus 2014 - 14:46:42
Citaat van: Sabai op 13 augustus 2014 - 14:05:05
Citaat van: Jehoentelaar op 13 augustus 2014 - 12:54:19
Montoya is on fire: http://www.autosport.com/news/report.php/id/115359?source=mostpopular


Montoya kan beter zijn mond houden komt allemaal onzin uit.
Goede inhoudelijke reactie, kunnen we wat mee.

Het was ook geen inhoudelijke reactie.Heb het stuk geeneens gelezen.   Ik zit gewoon niet te wachten op zijn mening. Zal er volgende keer een  ;) bijzetten.

Miguel

Citaat van: Sabai op 13 augustus 2014 - 18:44:35
Indycar is imo geen reet aan en zo nep als de tieten van Pamela Anderson.
En waarom? Omdat IndyCar geen DRS heeft? Omdat IndyCar geen oersaaie races heeft? Omdat IndyCar geen eenheidsworst is? Omdat IndyCar geen coureurs heeft die monddood zijn gemaakt ? Omdat IndyCar geen Tilke circuits heeft?
Peace out yo.

0634

Waarschijnlijk omdat er gewoon niet zoveel aan is. Heb ik overigens ook nooit gevonden. Ieder zijn meug, maar ik vind er weinig aan. Maar ja, dat mag ik niet zeggen want dan kijk ik niet objectief en ben ik een fanboy.

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 13 augustus 2014 - 18:44:35
Citaat van: Miguel op 13 augustus 2014 - 15:50:58
Montoya heeft volkomen gelijk. IndyCar biedt de beste races in alle autosport en de beste toegankelijkheid van coureurs op topniveau (samen met WEC). Een simpele blik op de afgelopen drie jaar laat dat zien. Maar daarvoor moet je objectief naar autosport kunnen kijken, en ik snap dat dat soms lastig is. IndyCar is op weg terug en zal de komende jaren alleen maar populairder worden, of F1-fanboys dat nou leuk vinden of niet.


Indycar is imo geen reet aan en zo nep als de tieten van Pamela Anderson.
Zie je de mogelijkheid om ook eens inhoudelijk ergens op te reageren of bevind je je daarvoor in de verkeerde fase van de maandelijkse cyclus?