Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 27 juli 2014 - 19:25:05
Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 18:23:06
Citaat van: Maikel0230 op 27 juli 2014 - 00:34:48
Sorry voor de dubbelpost heren maar om de discussie weg te lokken van dit welles nietes spelletjes - waarvoor overigs mijn excuses

Wat vinden we hiervan

http://www.autosport.com/news/report.php/id/115160

Lol, het ergste uit dat artikel vind ik dit: "Red Bull boss Christian Horner caused a stir on Friday when he accused the media of being too negative about F1." Dat had ik nog niet gehoord. Is wel extreem komisch komende van de baas van het team dat zelf de voorbije maanden niks anders heeft gedaan dan zagen en zeuren over de F1.


Iedereen klaagt, behalve meneer Horner... :P
als jullie je iets meer hadden verdiept in de opmerkingen van Horner dan had je gezien (of gehoord) dat het om politieke issues aangaande Rusland, Azerbeidjan etc ging.

Jozef

Dat is in ieder geval niet wat er in dat artikel van Autosport staat. Dus schiet je beschuldigingen maar op iemand anders.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 22:38:17
Dat is in ieder geval niet wat er in dat artikel van Autosport staat. Dus schiet je beschuldigingen maar op iemand anders.
ik schiet geen beschuldigingen, dat doen jullie. In dat artikel staat 1 zinnetje over Horner, er staat ook een artikel op autosport met het hele verhaal en het transcript van de persco staat op f1.com.

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 22:48:37
Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 22:38:17
Dat is in ieder geval niet wat er in dat artikel van Autosport staat. Dus schiet je beschuldigingen maar op iemand anders.
ik schiet geen beschuldigingen, dat doen jullie. In dat artikel staat 1 zinnetje over Horner, er staat ook een artikel op autosport met het hele verhaal en het transcript van de persco staat op f1.com.


Sorry, maar jij bent toch echt de enige die ons aanvalt. Ik reageerde op Jozef, en vervolgens wijs je naar mij? En het is toch waar dat Horner de laatste tijd veelvuldig klaagde?

Jozef

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 22:48:37
Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 22:38:17
Dat is in ieder geval niet wat er in dat artikel van Autosport staat. Dus schiet je beschuldigingen maar op iemand anders.
ik schiet geen beschuldigingen, dat doen jullie. In dat artikel staat 1 zinnetje over Horner, er staat ook een artikel op autosport met het hele verhaal en het transcript van de persco staat op f1.com.

Oké, laat ik dan even Horner citeren:

"We should be talking about the drivers, about the spectacular racing that happened between our drivers and the Ferrari drivers at the last grand prix.

"We should be talking about what a great race it was for Lewis Hamilton to come through the grid.

"Yet all we do is focus on the negatives, and it has to be said, it gets pretty boring for us to sit up here and field these questions.

"So how about asking some questions about what's going to happen in the race on Sunday, [or] what's going to happen in qualifying tomorrow


Wel, of het nu over de negativiteit ivm Rusland/Azerbeidzjan gaat, of over de negativiteit ivm turbo's, ERS en Pirelli's die we veelvuldig hebben moeten horen van Red Bull: dezelfde argumenten gelden en de uitspraken van Horner zijn nog steeds dolkomisch.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 22:59:03
Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 22:48:37
Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 22:38:17
Dat is in ieder geval niet wat er in dat artikel van Autosport staat. Dus schiet je beschuldigingen maar op iemand anders.
ik schiet geen beschuldigingen, dat doen jullie. In dat artikel staat 1 zinnetje over Horner, er staat ook een artikel op autosport met het hele verhaal en het transcript van de persco staat op f1.com.

Oké, laat ik dan even Horner citeren:

"We should be talking about the drivers, about the spectacular racing that happened between our drivers and the Ferrari drivers at the last grand prix.

"We should be talking about what a great race it was for Lewis Hamilton to come through the grid.

"Yet all we do is focus on the negatives, and it has to be said, it gets pretty boring for us to sit up here and field these questions.

"So how about asking some questions about what's going to happen in the race on Sunday, [or] what's going to happen in qualifying tomorrow


Wel, of het nu over de negativiteit ivm Rusland/Azerbeidzjan gaat, of over de negativiteit ivm turbo's, ERS en Pirelli's die we veelvuldig hebben moeten horen van Red Bull: dezelfde argumenten gelden en de uitspraken van Horner zijn nog steeds dolkomisch.
idd, hij wil het over F1 hebben en niet over politiek. Dat staat toch los van kritiek van Horner op de F1? ik zie die link niet iig. Ik zie ook niet wat hier dolkomisch aan is. Maar goed, waarschijnlijk moet je daarvoor wel een enorme afkeur voor RBR hebben. Objectief gezien is er nl niks komisch aan.

Jozef

Veel plezier nog daar in je eigen wereldje!

Tuesday

Thanks. Voor mensen met hetzelfde gevoel voor humor als Jozef, hier de volledige quote;
Citaat van: Cristian Horner
After consecutive questions about whether associating with these countries could harm the sport, Horner erupted during the FIA's official Friday afternoon press conference in Hungary.

"We're only focusing on the negativity," he said.

"When we sign up for the championship we put our faith and trust in the promoter and the FIA, and we will attend those races unless they deem it unnecessary for us to be there.

"All of you [media] will be at those races, the vast majority of you. Why? Because you're either passionate about the sport or because you earn a living out of the sport.

"I think it's wrong to make Formula 1 a political statement or subject when we are a sport.

"We should be talking about the drivers, about the spectacular racing that happened between our drivers and the Ferrari drivers at the last grand prix.

"We should be talking about what a great race it was for Lewis Hamilton to come through the grid.

"Yet all we do is focus on the negatives, and it has to be said, it gets pretty boring for us to sit up here and field these questions.

"So how about asking some questions about what's going to happen in the race on Sunday, [or] what's going to happen in qualifying tomorrow, because if you've got these questions, please point them at Mr Todt or Mr Ecclestone rather than the teams."

Force India boss Vijay Mallya agreed questions over where F1 races should be addressed to the sport's governing body.

"I don't think the teams should be holding their own individual positions to determine social, political issues," he said.

"The FIA is perfectly competent to determine where Formula 1 should be staged and not be staged."

Sabai

Zie niks komisch in die quote eigenlijk. Ze hebben gelijk dat ze geen antwoorden willen geven op die vragen.  Dat de vragen gesteld worden is prima maar dan wel aan de juiste mensen. Bernie bijvoorbeeld.

Jozef

En wat denk je daarmee aan te tonen Tuesday? Hij zegt dat we het over rijders moeten hebben, over races, over inhaalacties. Welnu, daar ben ik het dus roerend mee eens. En we moeten het dus niet hebben over hoe stom de fuel flow-regels zijn en hoe stom het wel is dat niet iedereen met de Pirelli's kan doen wat hij wil. Precies de dingen waar het Red Bull-kamp zo graag over huilt in de media.

En ik mag dat dus niet grappig vinden, want dan heb ik een afkeer van Red Bull? En jouw visie is per definitie objectief? Kom nu, even serieus hé...

Tuesday

Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 23:35:01
En wat denk je daarmee aan te tonen Tuesday? Hij zegt dat we het over rijders moeten hebben, over races, over inhaalacties. Welnu, daar ben ik het dus roerend mee eens. En we moeten het dus niet hebben over hoe stom de fuel flow-regels zijn en hoe stom het wel is dat niet iedereen met de Pirelli's kan doen wat hij wil. Precies de dingen waar het Red Bull-kamp zo graag over huilt in de media.

En ik mag dat dus niet grappig vinden, want dan heb ik een afkeer van Red Bull? En jouw visie is per definitie objectief? Kom nu, even serieus hé...
nou, fuel flow, pirelli etc dat is wel iets waar je als team en als teambaas mee te maken hebt en dat zijn ook dingen waar je doorgaans over praat tijdens persco s met teambazen.
Je mag het van mij grappig vinden, maar er is niks grappigs aan. Je noemt het grappig, maar je bedoeld bespottelijk. En nee, ik ben ook niet altijd objectief, maar ik heb iig geen voorkeur voor bepaalde teams oid en vind alle teambazen in de F1(iig van de topteams) meer dan ok. Horner is ook gewoon een goede gast.

Jozef

Ik zeg ook niet dat hij geen goede gast is, maar ik vind dit wel erg grappig. Mag het?

En kun je me alsjeblieft niet uitleggen wat IK bedoel? Dat zou discussiëren er ook gemakkelijker op maken.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 23:52:48
Ik zeg ook niet dat hij geen goede gast is, maar ik vind dit wel erg grappig. Mag het?

En kun je me alsjeblieft niet uitleggen wat IK bedoel? Dat zou discussiëren er ook gemakkelijker op maken.
of juist wel, dan weet je iig hoe ik het lees. Dat geeft jou de kans om het nog recht te zetten. En je zou ook gewoon kunnen zeggen wat er grappig is, want ik zie het echt niet.

Jozef

Ik heb het al een keer of drie uitgelegd, misschien is de conclusie dan dat je het gewoon niet wilt zien.

Maikel0230

Heren laten we het gezellig houden ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25