Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Jehoentelaar

Dat ontkent Miguel ook niet, Franky. Wat hij zegt is dat als de boel eenmaal echt stuk is, het best even kan duren. Het zag er wat knullig uit in eerste instantie, maar -oprechte vraag- wie weet of ergens te achterhalen was wat de precieze schade aan de vangrail was?

Sabai

Het is overduidelijk in beeld geweest wat de schade was. En dat was een stuk van 3m. Het is logisch dat je niet in 5 min de vangrails vervangt. Het gaat erom dat je als organisatie er goed op voorbereid bent. En het kwam niet over dat ze dat waren toen ik die man met een steeksleutel een verwrongen bout (vangrails) probeerde te demonteren.

Jehoentelaar

Heel bijdehand door te zeggen dat het overduidelijk in beeld was, maar Miguel benadrukt juist dat het lang kan duren als de fundering van het ding ook beschadigd is. Heb je daar beelden van gezien, en zo ja, kun je een screentje posten?

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 10 juli 2014 - 16:18:02
Heel bijdehand door te zeggen dat het overduidelijk in beeld was, maar Miguel benadrukt juist dat het lang kan duren als de fundering van het ding ook beschadigd is. Heb je daar beelden van gezien, en zo ja, kun je een screentje posten?

Bedoelde het niet bijdehand.

Dat zou ik niet weten,maar kon wel zien dat er 1 paal behoorlijk beschadigd was. Eigenlijk vind ik een uur wel meevallen als je ze zag stuntelen. Maar toen het beschadigde deel verwijderd was zat het nieuwe er zo op. Imo zou er dan ook net als bij de indycar, elke race een "Holmatro" team klaar moeten staan. Dan heb je een goed voorbereid vakkundig team klaarstaan met het juiste gereedschap.

rawes

F1 vind ikzelf niet de moeite meer om te kijken,,,,,,samenvatting van 5 min is heden ten dage ,,,helaas voldoende,,,,,
Vettel/Alonso,,die klagen over tracklimits/minimale schuivers,die heden ten dage als "zware crashes worden omschreven"
Dit is niet mijn F1,niet meer(F1 watcher since 1991) ADIEU,ADIEU

robbert

Citaat van: rawes op 12 juli 2014 - 00:51:29
F1 vind ikzelf niet de moeite meer om te kijken,,,,,,samenvatting van 5 min is heden ten dage ,,,helaas voldoende,,,,,
Vettel/Alonso,,die klagen over tracklimits/minimale schuivers,die heden ten dage als "zware crashes worden omschreven"
Dit is niet mijn F1,niet meer(F1 watcher since 1991) ADIEU,ADIEU

zet jij altijd overal dezelfde mening?

Jozef

Ja Robbert, het lijkt erop dat je concurrentie krijgt. ;)

robbert

Citaat van: Jozef op 13 juli 2014 - 12:46:57
Ja Robbert, het lijkt erop dat je concurrentie krijgt. ;)

ow, mijn excuses voor mijn gedrag uit het verleden. Ik probeer er toch aan te denken . Want door iedereen in de grond geboord te zijn is eigenlijk niet zo plezant. Had toen ook privé wat problemen, dus het kwam mij toen ff te veel.
Dus nogmaals mijn excuses daarvoor

SDG

Citaat van: robbert op 13 juli 2014 - 12:56:10
Citaat van: Jozef op 13 juli 2014 - 12:46:57
Ja Robbert, het lijkt erop dat je concurrentie krijgt. ;)

ow, mijn excuses voor mijn gedrag uit het verleden. Ik probeer er toch aan te denken . Want door iedereen in de grond geboord te zijn is eigenlijk niet zo plezant. Had toen ook privé wat problemen, dus het kwam mij toen ff te veel.
Dus nogmaals mijn excuses daarvoor

Je moet die post van Jozef niet zo serieus nemen, hoor. Heb je die smiley achter zijn zin niet opgemerkt?  ;)

robbert

Citaat van: SDG op 13 juli 2014 - 12:58:12
Citaat van: robbert op 13 juli 2014 - 12:56:10
Citaat van: Jozef op 13 juli 2014 - 12:46:57
Ja Robbert, het lijkt erop dat je concurrentie krijgt. ;)

ow, mijn excuses voor mijn gedrag uit het verleden. Ik probeer er toch aan te denken . Want door iedereen in de grond geboord te zijn is eigenlijk niet zo plezant. Had toen ook privé wat problemen, dus het kwam mij toen ff te veel.
Dus nogmaals mijn excuses daarvoor

Je moet die post van Jozef niet zo serieus nemen, hoor. Heb je die smiley achter zijn zin niet opgemerkt?  ;)

ja mss is dat niet slecht bedoeld, maar ik wil niet meer terugdenken aan toen. Heb toen te veel afgezien. Maar ik neem het hem niet kwalijk hoor, het is trouwens toch door mijn gedrag hier op het forum dat men zo doet tegen mij. Maar het doet nog altijd veel pijn. Dus nogmaals mijn excuses daarvoor


gloudiesaurus

Mexico - was te verwachten met twee Mexicaanse coureurs en veel geld van Carlos Slim  :)

Kan een leuk baantje zijn, heb wel eens wat filmpjes gezien.
Maar ze moeten flink wat upgraden volgens mij. Het circuit was altijd extreem hobbelig.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Kan me niet zo heel veel soeps van die baan herinneren om eerlijk te zijn. Is ook wel lang geleden hoor, maar het is niet zo dat het heel veel indruk maakte blijkbaar. Maar we zullen zien.

gloudiesaurus

Ik ken het baantje van youtube.
En vroeger reed ik er met het spelletje Mansell graag op met de gameboy  :D :D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 22 juli 2014 - 21:39:55
Mexico - was te verwachten met twee Mexicaanse coureurs en veel geld van Carlos Slim  :)

Kan een leuk baantje zijn, heb wel eens wat filmpjes gezien.
Maar ze moeten flink wat upgraden volgens mij. Het circuit was altijd extreem hobbelig.


Nee, niets aan veranderen...Ze willen vonken? Nou, op die baan zullen ze dan vonken krijgen... ;D ;D ;D