Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Franky R.

Citaat van: Figge op 08 juli 2014 - 16:49:14
Eens dat de vangrail gerepareerd moet worden. Maar dat kan er wel sneller lijkt mij. Ze moeten gewoon een wagen met zwaarder gereedschap klaar zetten in de pits. Dan kunnen de knutselaars het gewoon melden als er een probleem is dat ze niet snel kunnen fixen. Dat scheelt een hoop tijd en energie.


Je hebt net beschreven hoe men het in de VS bij de Indycars en NASCAR aanpakt... ;)

Figge

Citaat van: Franky R. op 08 juli 2014 - 16:51:07
Citaat van: Figge op 08 juli 2014 - 16:49:14
Eens dat de vangrail gerepareerd moet worden. Maar dat kan er wel sneller lijkt mij. Ze moeten gewoon een wagen met zwaarder gereedschap klaar zetten in de pits. Dan kunnen de knutselaars het gewoon melden als er een probleem is dat ze niet snel kunnen fixen. Dat scheelt een hoop tijd en energie.


Je hebt net beschreven hoe men het in de VS bij de Indycars en NASCAR aanpakt... ;)
[/quote

Ja lees ik ook nu net ;)

Gonzalo


Gonzalo

Wat vinden we trouwens van de grotere banden, die Pirelli heeft voorgesteld bij de test in Silverstone gisteren?

Ik ben voor en vraag me zelfs af waarom ze er zo lang mee wachten. Er is nog geen akkoord over de invoering, toch?

Franky R.

Citaat van: Gonzalo op 09 juli 2014 - 12:07:31
Wat vinden we trouwens van de grotere banden, die Pirelli heeft voorgesteld bij de test in Silverstone gisteren?

Ik ben voor en vraag me zelfs af waarom ze er zo lang mee wachten. Er is nog geen akkoord over de invoering, toch?


Oogt best gruwelijk...en dan bedoel ik niet positief...maar als men een goede ontwerper op de wielen loslaat, kan het wel wat worden. ;)

Figge

Hahaha zo met die gouden wielen is het niet super fraai nog.
Maar ik zeg doe maar. Dat betekent vering meer mechanisch dan via de wang van de band.
De banden worden ook breder toch? Dan ben ik helemaal voor

Sabai

Ik vind het niet lelijk. En misschien kunnen ze voor Lewis meteen ook chromen spinners maken voor zijn velgen.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 09 juli 2014 - 19:11:46
Ik vind het niet lelijk. En misschien kunnen ze voor Lewis meteen ook chromen spinners maken voor zijn velgen.


Jij leeft nog in 2009? ::)
Tegenwoordig is het helemaal 'dope' om je 'Bigga Ass'-velgen te voorzien van diamantjes... :P

Sabai

Citaat van: Franky R. op 09 juli 2014 - 19:21:51
Citaat van: Sabai op 09 juli 2014 - 19:11:46
Ik vind het niet lelijk. En misschien kunnen ze voor Lewis meteen ook chromen spinners maken voor zijn velgen.


Jij leeft nog in 2009? ::)
Tegenwoordig is het helemaal 'dope' om je 'Bigga Ass'-velgen te voorzien van diamantjes... :P

  ;D

SDG

Citaat van: Gonzalo op 09 juli 2014 - 12:07:31
Wat vinden we trouwens van de grotere banden, die Pirelli heeft voorgesteld bij de test in Silverstone gisteren?

Ik ben voor en vraag me zelfs af waarom ze er zo lang mee wachten. Er is nog geen akkoord over de invoering, toch?

Ik vind er niets mis mee. Ik had er vooraf mijn twijfels over, maar nu ik het resultaat zie vind ik het absoluut geslaagd en in ieder geval een stuk meer verantwoord dan die *censuur*.

gloudiesaurus




Zo snel mogelijk invoeren  ;)
Ik vind het mooi. Zeker met die gouden wielen van Lotus.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Nog een mooie plaatje om het te vergelijken:
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Mjah ik ben dat oude zo gewend dat ik nu het gevoel krijg naar een Monster Jam-versie van een F1-auto te kijken. Kwestie van gewenning.

Miguel

Wie denkt dat een vangrail in no-time gemaakt kan worden, moet eens naar de Nürburgring gaan. Als de fundering verbogen is ben je zo een uur kwijt, als je supersnel werkt. En daar worden vangrails regelmatig gesloopt en weer gerepareerd. Maar de beste stuurlui staan aan wal, nietwaar?
Peace out yo.

Franky R.

Citaat van: Miguel op 10 juli 2014 - 09:50:14
Wie denkt dat een vangrail in no-time gemaakt kan worden, moet eens naar de Nürburgring gaan. Als de fundering verbogen is ben je zo een uur kwijt, als je supersnel werkt. En daar worden vangrails regelmatig gesloopt en weer gerepareerd. Maar de beste stuurlui staan aan wal, nietwaar?


Maar we hebben het niet over de Nürburgring, wel over een circuit waar een officiële GP werd gehouden... ::)