Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Kootje

Fernandes ontkent dat het team überhapt te koop staat, maar wellicht dat hij 't daarom weer uit de verkoop heeft gehaald. ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/311375/fernandes-de-caterham-group-staat-niet-te-koop/

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 mei 2014 - 12:49:02
Fernandes ontkent dat het team überhapt te koop staat, maar wellicht dat hij 't daarom weer uit de verkoop heeft gehaald. ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/311375/fernandes-de-caterham-group-staat-niet-te-koop/


Wat wil die gast nou? :P  Kopen, verkopen, kopen, verkopen...net een vrouw die Fernandes... ;D
;)

Franky R.


Kootje

Geen idee.

Alonso schrijft hem 'n mooie loopbaan in F1 voor, maar zelf zie ik 'm nooit verder komen dan 'n middenmoot team. Nu weet ik niet hoe het met de contracten bij die teams zit, maar daar liggen wellicht wat kansen. Hij heeft zich iig weer in the picture gereden afgelopen weekend.

Perton

Sauber is niet langer het troetelkindje van Ferrari, dus dat lijkt me geen optie (sponsoren daargelaten, maar dat heeft Bianchi volgens mij niet zoveel). Lotus beweerde eerder bang te zijn Grosjean na dit jaar kwijt te raken, Williams kan nog wel even door met Bottas/Massa en de topteams zitten voor 2015 ook al wel vol, al weet je natuurlijk nooit wat Button gaat doen.

Ik zie dus eigenlijk alleen Lotus als reële kans, en dan is het nog een minieme kans ook.

Franky R.

Citaat van: Perton op 28 mei 2014 - 13:09:03
Sauber is niet langer het troetelkindje van Ferrari, dus dat lijkt me geen optie (sponsoren daargelaten, maar dat heeft Bianchi volgens mij niet zoveel). Lotus beweerde eerder bang te zijn Grosjean na dit jaar kwijt te raken, Williams kan nog wel even door met Bottas/Massa en de topteams zitten voor 2015 ook al wel vol, al weet je natuurlijk nooit wat Button gaat doen.

Ik zie dus eigenlijk alleen Lotus als reële kans, en dan is het nog een minieme kans ook.


Lotus miniem? Ik weet het niet hoor, Perton. Dat gedoe met PDVSA blijft nog wel even nasmeulen?

Breaktest

Citaat van: Franky R. op 28 mei 2014 - 12:55:40
Citaat van: Kootje op 28 mei 2014 - 12:49:02
Fernandes ontkent dat het team überhapt te koop staat, maar wellicht dat hij 't daarom weer uit de verkoop heeft gehaald. ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/311375/fernandes-de-caterham-group-staat-niet-te-koop/


Wat wil die gast nou? :P  Kopen, verkopen, kopen, verkopen...net een vrouw die Fernandes... ;D
;)
Inderdaad. "We zoeken investeerders." Dat noemen we hier gewoon "in brokjes leuren met je miskoop." Ik zou zeggen bel Boekhoorn. Die is lekker wispelturig en doet in 2e hands troep. 

Perton

Citaat van: Franky R. op 28 mei 2014 - 13:20:35
Citaat van: Perton op 28 mei 2014 - 13:09:03
Sauber is niet langer het troetelkindje van Ferrari, dus dat lijkt me geen optie (sponsoren daargelaten, maar dat heeft Bianchi volgens mij niet zoveel). Lotus beweerde eerder bang te zijn Grosjean na dit jaar kwijt te raken, Williams kan nog wel even door met Bottas/Massa en de topteams zitten voor 2015 ook al wel vol, al weet je natuurlijk nooit wat Button gaat doen.

Ik zie dus eigenlijk alleen Lotus als reële kans, en dan is het nog een minieme kans ook.


Lotus miniem? Ik weet het niet hoor, Perton. Dat gedoe met PDVSA blijft nog wel even nasmeulen?
Jawel, maar vooralsnog is daar niet veel aan de hand, ondanks wat uitspraken van een minister. Maldonado zelf beweert dat die minister er niks over te zeggen heeft. Of dat waar is of niet, geen idee, maar voorlopig zie ik Maldonado nog steeds in de auto zitten, dus waarschijnlijk valt het inderdaad allemaal erg mee.

Daarom noem ik de kans ook miniem, er spelen wel wat zaakjes, maar die moeten net de goede kant opvallen voor Bianchi. Bovendien moeten we ook niet vergeten dat er ook nog een hele stapel Gravity-coureurs zijn waar Lotus misschien wat in ziet. Stel Stanaway maakt gigantische indruk in de GP3 dit jaar en Gravity wil hem volgend jaar direct de F1 in hebben... en Sorensen is nu derde rijder.

Daarom denk ik niet dat het een gelopen zaak is dat Bianchi naar Lotus gaat als één van de twee coureurs daar vertrekt. Er speelt meer, en dus vind ik het een minieme kans ;)

Jehoentelaar

Tja, na de fraaie stoelendans van afgelopen winter zit de boel voor volgend jaar redelijk op slot. En wat Perton al zegt, de concurrentie is wederom gigantisch.

robbert

Citaat van: Franky R. op 28 mei 2014 - 12:58:14
http://www.gppits.net/nieuws/bianchi_kijkt_verder_na_eerste_punten/


Bianchi wil een betere auto, maar waar kan hij naartoe? Wat jullie?

Stel dat alonso zou vertrekken naar mclaren, dan kan bianchi mss gewoon bij ferrari nog wat ervaring opdoen, om dan na 1 of 2 seizoenen naar mercedes of redbull vertrekken.

Fabian

Ferrari is toch een betere wagen dan Marussia?

0634

Denkt iemand serieus dat Bianchi naar teams als Ferrari of Mercedes kan gaan dan?

Maikel0230

#2607
Stel dat we de overstap van Alonso terug naar McLaren serieus nemen, dan moet er toch iemand zijn plaats opvullen bij Ferrari?

Ik denk dan aan een Hulkenberg of een Grosjean maar je mag Bianchi dan toch wel bij de kanshebbers rekenen, je mag nooit vergeten dat hij nog steeds rijdt voor de Ferrari Driver Academy

allemaal hypothetisch natuurlijk!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Daar geloof ik persoonlijk echt helemaal niks van. Bianchi is geen Ferrari-materiaal en dat heeft Ferrari ook allang gezien. Perez werd ook aan de kant gezet. Er zijn zat betere opties in mijn ogen. Van Bottas tot Hulkenberg tot Grosjean.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 28 mei 2014 - 21:09:59
Daar geloof ik persoonlijk echt helemaal niks van. Bianchi is geen Ferrari-materiaal en dat heeft Ferrari ook allang gezien. Perez werd ook aan de kant gezet. Er zijn zat betere opties in mijn ogen. Van Bottas tot Hulkenberg tot Grosjean.
die kunnen alle 5 in principe wel als 2e rijder bij Ferrari, maar geen van hen zal Alonso gaan vervangen. Als Ferrari geen betere optie heeft dan laten ze Alonso never nooit gaan.
Trouwens, heeft Ferrari Perez aan de kant gezet, of is ie gewoon door McLaren weggekaapt?? volgens mij dat laatste.