Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Wings

Citaat van: Jeroen op 10 maart 2014 - 06:42:50
Hongarije is niet top, maar ik heb de vaker leuke races gezien dan op Monaco. Dus als ik even de mooie plaatjes achterwege laat...

Vergeet niet de emotionele en historische waarde. ;)

0634

Die telt mee, maar heeft niet echt veel te maken met het racen zelf.

Wings

Wel met het aanblijven van de Grand Prix. Prestige. Overigens vind ik Monaco wel weer wat hebben. Vooral omdat ieder klein momentje fataal kan zijn. Straatraces brengt wat dat aangaat altijd een soort van extra spanning mee. Maar als je de showgehalte gaat beoordelen scoren ze niet al te hoog. Dat ben ik wel met je eens.

0634

O ik vind ook dat Monaco moet blijven hoor. Gewoon omdat dat hoort. Geen discussie wat mij betreft.


Arthur

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2014 - 18:38:23
O ik vind ook dat Monaco moet blijven hoor. Gewoon omdat dat hoort. Geen discussie wat mij betreft.

Monaco staat bij mij nooit ter discussie. Aan de andere kant zijn daar ook meer saaie races dan me lief is. Sobeit!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Laat ik het zo zeggen, liever 10 saaie optochten in Monaco dan in Abu Dhabi, in Monaco is er teminste nog het gevecht tussen man en barrière, in Abu Dhabi is er nog een kilometer 'excape road'

'Nuff Said

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Nou, 1 saaie optocht in Monaco is mij wel genoeg hoor.

Matthijs

Monaco is als een lekker wijf met hangtieten. Je verwacht elke keer iets bijzonders, maar het valt telkens weer tegen.

Sabai

Citaat van: Matthijs op 15 maart 2014 - 20:00:05
Monaco is als een lekker wijf met hangtieten. Je verwacht elke keer iets bijzonders, maar het valt telkens weer tegen.


;D Er lopen daar anders altijd wel genoeg andere mooie vrouwen om het te compenseren.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 15 maart 2014 - 20:00:05
Monaco is als een lekker wijf met hangtieten. Je verwacht elke keer iets bijzonders, maar het valt telkens weer tegen.


Nou, je weet niet wie die hangtieten best wel kan waarderen... :P
;D ;D ;D

Arthur

Die hangtieten zijn dan weer net zo als een saaie race ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 15 maart 2014 - 20:00:05
Monaco is als een lekker wijf met hangtieten. Je verwacht elke keer iets bijzonders, maar het valt telkens weer tegen.
da's absoluut de beste opmerking van vandaag. Maar goed, in Monaco gebeurd toch altijd wel wat, er kan alleen amper ingehaald worden. Ik vind het iig een welkome afwisseling op de kalender en daarna is t ook altijd weer lekker als je de auto's weer op een gewoon circuit ziet rijden. Maar Monaco is wat mij betreft wel de laatste race die ze van de kalender mogen halen (met kort daarachter Spa en Monza). Maar misschien moeten ze eens nadenken over een alternatief voor de race, want die 70 rondjes optocht die het soms is, valt idd wat tegen na vaak wel de mooiste en spannendste aanloop van het seizoen.

Arthur

Ik zou daar 150 punten uitdelen voor degene die van plaats 10 naar de zege rijdt  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Hij is al bijna 20 jaar bezig, volhardend mannetje. Helemaal gebakken lucht (zoals Quantum) is die vent niet, anders had ie nooit de Toyota-chassis kunnen kopen destijds. Zijn klacht bij de Europese Commissie, dat teams die met Cosworth-motoren zouden rijden bevooroordeeld werden, geloof ik eigenlijk ook best wel (Tenzij iemand een betere verklaring kan geven waarom Prodrive is afgewezen, blijf ik van mening dat Cosworth een grote rol heeft gespeeld in het tenderproces van de FIA). Qua voorbereidingen heeft Stefan Grand Prix het destijds een stuk verder geschopt dan een team als US F1, dat wel gewoon een startbewijs kreeg.

Uiteraard is jouw stuk objectief, maar er zijn genoeg mensen die een beetje lacherig doen over Stefanovic. Dat heb ik nooit zo goed begrepen. Dit zou al zijn vijfde poging zijn. Je moet wel een heel grote fantast zijn, heel diepe zakken hebben of daadwerkelijk serieus zijn om vijf pogingen te ondernemen in de Formule 1 te komen.