Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Niels_

Er zijn al veel te veel absurde ideeën geweest de laatste jaren. Zo was er volgens mij ook sprake van een F1 race in Disneyland Parijs. Ik vind de F1 leuk en ik heb ook Disneyland nog bezocht vorige maand, maar een combinatie van beiden daar zit echt niemand op te wachten.

Maar zo gaat het nu eenmaal altijd tegenwoordig. Ons boeit het vooral wat er op de baan gebeurd, voor Bernie is het plaatje er rond minstens even belangrijk. Een race op Spa is misschien niet zo indrukwekkend in dat opzicht, maar als je er 100 GP's rijdt zal die 99x boeiender zijn dan 1 in de straten van Bangkok.

Perton

Volgens mij was het niet letterlijk in Disneyland, maar in dezelfde wijk/buurt/suburb/hoe dat ook heet. Als dat een moderne wijk met brede wegen is en nog wat bouwruimte is het vrij logisch dat ze voor die locatie kiezen. Heeft Disneyland vrij weinig mee te maken, behalve dat het er toevallig ook ligt. Dus zo absurd was het niet.

http://www.grandprix.com/ns/ns18911.html Dit artikel suggereert ook een beetje wat ik zeg.

Tuesday

Citaat van: Perton op 07 maart 2014 - 21:39:37
Volgens mij was het niet letterlijk in Disneyland, maar in dezelfde wijk/buurt/suburb/hoe dat ook heet. Als dat een moderne wijk met brede wegen is en nog wat bouwruimte is het vrij logisch dat ze voor die locatie kiezen. Heeft Disneyland vrij weinig mee te maken, behalve dat het er toevallig ook ligt. Dus zo absurd was het niet.

http://www.grandprix.com/ns/ns18911.html Dit artikel suggereert ook een beetje wat ik zeg.
of jij zegt wat dat artikel suggereert ;)

Perton

Nee, ik googelde er pas op nadat ik mijn eigen stukje had geschreven ;)

Gonzalo

Grote prijs van Frankrijk zou ook terugkeer maken. Gaan ze binnen een jaar of drie elk weekend een race houden?

Jehoentelaar

Als ze willen dat een derde van het veld verdwijnt moeten ze dat vooral doen.

0634

Werd toen voorgesteld om te gaan afwisselen met Spa. Is dat nu van de baan?

Arthur

Wissel Hongarije maar af met Valencia of skip ze allebei. Ik zal er geen traan om laten ieder geval. Aan de andere kant Spa, die mag [moet] altijd blijven!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Op één of andere manier vind ik Hongarije juist altijd wel wat hebben.  :-X

0634

Valencia? Die is al weg hoor ;).

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 18:06:53
Valencia? Die is al weg hoor ;).

En maar goed ook, was me dat een gedrocht zeg.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 18:06:53
Valencia? Die is al weg hoor ;).

Ja?

Die zouden toch gaan wisselen met Barcelona? Is dat ook al van de baan dan?

Arthur

Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 18:30:45
Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 18:06:53
Valencia? Die is al weg hoor ;).

Ja?

Die zouden toch gaan wisselen met Barcelona? Is dat ook al van de baan dan?

Dat zal dan wel lijkt me ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 18:30:45
Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 18:06:53
Valencia? Die is al weg hoor ;).

Ja?

Die zouden toch gaan wisselen met Barcelona? Is dat ook al van de baan dan?
Ja. Tenminste.. volgens mij is daar nooit officieel iets over gezegd, maar Valencia was dit jaar aan de beurt en staat uiteraard niet op de kalender. Die komt ook niet meer terug.

Daarentegen is de Nürburgring schijnbaar overgenomen door wat Amerikaanse investeerders, dus Duitsland is voorlopig gewoon weer gered, ondanks al dat gehuil van Ecclestone de afgelopen dagen.

Kootje

Ik had juist begrepen dat dat roulatiesysteem pas dit jaar van start zou gaan en Valencia dus volgend jaar weer aan de beurt is.  :-\