Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Jehoentelaar

Een bekende truc is je artikel zin voor zin van beneden naar boven lezen. Heeft mij in het verleden wel geholpen, al geeft het natuurlijk nog steeds geen garanties dat stukjes van wie dan ook foutloos online gaan.

Franky R.


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 10 februari 2014 - 21:51:43
;D ;D

Ik weet hoe het is hoor. En zelfs als je het wel gecheckt hebt, lees je het twee dagen later nog is, staat er toch een foutje in.  ;D


Vertel mij maar niets meer... :P
;) ;) ;)

0634

Citaat van: Kootje op 16 februari 2014 - 18:04:32
Vind ik wel. Voor Bernie was er ook verdeeldheid binnen de teams en dat heeft de F1 tot de rand vd afgrond gebracht. Nu wil ik niet zeggen dat dat nu weer gebeurd, maar het zou 'n stuk prettiger zijn als de teams weer op één lijn lagen en het belang vd sport boven hun eigen belang zouden stellen.

Dat is al jaren zo. De FOTA is al een tijdje niks meer. Weet ook niet of dat zo erg is trouwens.

Perton

Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 18:29:00
Er was een tijd dat coureurs binnen kwamen zonder een betalende sponsor.

Wanneer was dat dan?

janke

Citaat van: Perton op 16 februari 2014 - 19:49:38
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 18:29:00
Er was een tijd dat coureurs binnen kwamen zonder een betalende sponsor.

Wanneer was dat dan?

Toen was jij blijkbaar nog niet geboren. ;) Grote wereldkampioenen hadden geen Marlboro en weet ik wat voor een sponsoring nodig. Die deden het op kwaliteit.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 19:53:13
Citaat van: Perton op 16 februari 2014 - 19:49:38
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 18:29:00
Er was een tijd dat coureurs binnen kwamen zonder een betalende sponsor.

Wanneer was dat dan?

Toen was jij blijkbaar nog niet geboren. ;) Grote wereldkampioenen hadden geen Marlboro en weet ik wat voor een sponsoring nodig. Die deden het op kwaliteit.


Dat is waar, Janke....maar toen was geluk nog heel gewoon en de F1 ook stukken kleinschaliger... ;)

janke

Citaat van: Franky R. op 16 februari 2014 - 19:59:12
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 19:53:13
Citaat van: Perton op 16 februari 2014 - 19:49:38
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 18:29:00
Er was een tijd dat coureurs binnen kwamen zonder een betalende sponsor.

Wanneer was dat dan?

Toen was jij blijkbaar nog niet geboren. ;) Grote wereldkampioenen hadden geen Marlboro en weet ik wat voor een sponsoring nodig. Die deden het op kwaliteit.


Dat is waar, Janke....maar toen was geluk nog heel gewoon en de F1 ook stukken kleinschaliger... ;)

Ohh, Leg uit. Of je nu 8 races rijd of nu 19 of weet ik veel. Ascari en een JM Fangio hadden het van hun kwaliteiten, die hadden geen sponsor nodig.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 16 februari 2014 - 16:17:50
Zodra de Formule 1 in zwaar weer zit wordt de rode vlag uitgehangen, dus dat zal wel meevallen.

Die hangt dan ook uit. Niet alleen wordt de techniek bijgeschaafd, het roer gaat volledig om, men sluit een compleet tijdperk af. Zowel de techniek, de aerodynamica, het financieel plaatje én de vorm buigt men om in een hoek van 90 graden. Roder kan die vlag niet worden. ;)

Sabai

Citaat van: Jeroen op 16 februari 2014 - 19:17:04
Citaat van: Kootje op 16 februari 2014 - 18:04:32
Vind ik wel. Voor Bernie was er ook verdeeldheid binnen de teams en dat heeft de F1 tot de rand vd afgrond gebracht. Nu wil ik niet zeggen dat dat nu weer gebeurd, maar het zou 'n stuk prettiger zijn als de teams weer op één lijn lagen en het belang vd sport boven hun eigen belang zouden stellen.

Dat is al jaren zo. De FOTA is al een tijdje niks meer. Weet ook niet of dat zo erg is trouwens.


Voor mjn gevoel heeft Bernie de FOTA ook tegen elkaar uit gespeeld door dealtjes te maken met verschillende teams door hun een bevoordeelde positie te geven.

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 19:53:13
Citaat van: Perton op 16 februari 2014 - 19:49:38
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 18:29:00
Er was een tijd dat coureurs binnen kwamen zonder een betalende sponsor.

Wanneer was dat dan?

Toen was jij blijkbaar nog niet geboren. ;) Grote wereldkampioenen hadden geen Marlboro en weet ik wat voor een sponsoring nodig. Die deden het op kwaliteit.
En wanneer was het tijdperk dat alle coureurs grote kampioenen waren? Of deden er ooit maar vier coureurs mee aan een Grand Prix?

janke

Citaat van: Sabai op 16 februari 2014 - 20:07:37
Citaat van: Jeroen op 16 februari 2014 - 19:17:04
Citaat van: Kootje op 16 februari 2014 - 18:04:32
Vind ik wel. Voor Bernie was er ook verdeeldheid binnen de teams en dat heeft de F1 tot de rand vd afgrond gebracht. Nu wil ik niet zeggen dat dat nu weer gebeurd, maar het zou 'n stuk prettiger zijn als de teams weer op één lijn lagen en het belang vd sport boven hun eigen belang zouden stellen.

Dat is al jaren zo. De FOTA is al een tijdje niks meer. Weet ook niet of dat zo erg is trouwens.


Voor mjn gevoel heeft Bernie de FOTA ook tegen elkaar uit gespeeld door dealtjes te maken met verschillende teams door hun een bevoordeelde positie te geven.

Hoe kun je nou de FOTA tegen de FOTA uitspelen.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 16 februari 2014 - 20:17:10
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 19:53:13
Citaat van: Perton op 16 februari 2014 - 19:49:38
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 18:29:00
Er was een tijd dat coureurs binnen kwamen zonder een betalende sponsor.

Wanneer was dat dan?

Toen was jij blijkbaar nog niet geboren. ;) Grote wereldkampioenen hadden geen Marlboro en weet ik wat voor een sponsoring nodig. Die deden het op kwaliteit.
En wanneer was het tijdperk dat alle coureurs grote kampioenen waren? Of deden er ooit maar vier coureurs mee aan een Grand Prix?

Uhh??
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 20:20:25
Citaat van: Sabai op 16 februari 2014 - 20:07:37
Citaat van: Jeroen op 16 februari 2014 - 19:17:04
Citaat van: Kootje op 16 februari 2014 - 18:04:32
Vind ik wel. Voor Bernie was er ook verdeeldheid binnen de teams en dat heeft de F1 tot de rand vd afgrond gebracht. Nu wil ik niet zeggen dat dat nu weer gebeurd, maar het zou 'n stuk prettiger zijn als de teams weer op één lijn lagen en het belang vd sport boven hun eigen belang zouden stellen.

Dat is al jaren zo. De FOTA is al een tijdje niks meer. Weet ook niet of dat zo erg is trouwens.




Voor mjn gevoel heeft Bernie de FOTA ook tegen elkaar uit gespeeld door dealtjes te maken met verschillende teams door hun een bevoordeelde positie te geven.

Hoe kun je nou de FOTA tegen de FOTA uitspelen.

De leden van de FOTA. ::)

Franky R.

Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 20:06:19
Citaat van: Franky R. op 16 februari 2014 - 19:59:12
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 19:53:13
Citaat van: Perton op 16 februari 2014 - 19:49:38
Citaat van: janke op 16 februari 2014 - 18:29:00
Er was een tijd dat coureurs binnen kwamen zonder een betalende sponsor.

Wanneer was dat dan?

Toen was jij blijkbaar nog niet geboren. ;) Grote wereldkampioenen hadden geen Marlboro en weet ik wat voor een sponsoring nodig. Die deden het op kwaliteit.


Dat is waar, Janke....maar toen was geluk nog heel gewoon en de F1 ook stukken kleinschaliger... ;)

Ohh, Leg uit. Of je nu 8 races rijd of nu 19 of weet ik veel. Ascari en een JM Fangio hadden het van hun kwaliteiten, die hadden geen sponsor nodig.


Nou, niet helemaal waar, Janke. Zo betaalde de Argentijnse autosportbond de eerste twee raceauto's van Fangio. Enne, ook in die tijd moest je diepe zakken hebben, wilde je je in de beste auto van het moment laten glijden.


Wel was het toen zo dat een getalenteerde race-monteur het tot coureur kon schoppen. Maar hoeveel privé-teams had je toen? Bijna alle teams kwamen voort uit autofabrikanten, dan is het vrij logisch dat je toen minder paydrivers had. Maar ze waren er wel , hoor!