Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Franky R.

Ik zal het raadseltje maar onthullen?


De Ferrari 312 T4 a.k.a. de Hamerhaai! Een lolletje van Bernie... ;)

Franky R.


janke

Citaat van: Franky R. op 14 november 2013 - 03:48:37
Ik zal het raadseltje maar onthullen?


De Ferrari 312 T4 a.k.a. de Hamerhaai! Een lolletje van Bernie... ;)


Een andere hamerhaai. Williams FW26.  ;) De 312T4 vind ik een van de mooiste Ferrari's ooit.

Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Die Williams had meer een walrusneus...

Kootje

Citaat van: Fabian op 15 november 2013 - 21:00:32
Die Williams had meer een walrusneus...

Dat was wel de Nederlandse bijnaam toendertijd.

Sabai

De auto werd er alleen niet echt sneller van.

Heeft Honda ook niet zo'n lelijke neus gehad met van vleugels erop.

Kootje

#1671
Niet sneller nee, maar toen men afstapte van dat design werd de auto ook niet sneller. Je kan dus niet zeggen dat het ontwerp niet werkte, al werd de ontwerpster dat wel aangerekend.


CitaatHeeft Honda ook niet zo'n lelijke neus gehad met van vleugels erop.

Mwah .... ik vond die walrusneus wel wat hebben eigenlijk. Jammer dat het niet het beoogde effect had.
Die van Honda vond ik wel lelijk. Die vikinghoorns gingen nog wel, maar die olifantoren op de neus .... afschuwelijk.


T.Nuvolari

Was ook uit de tijd dat elke F1 wagen vol stond met van die uitstulpingen. Sommigen vonden het mooi en hoogtechnologisch, ik vond ze vooral afschuwelijk.

Kootje

sommigen vond ik mooi, anderen afschuwelijk


SanderD

Van mij mogen ze zo weer de wagens van 2008 uit de kast halen en daar mee gaan racen!

T.Nuvolari

Die stekelvarkens? Bweik...

robbert

zo zie je maar, f1 wagens zijn eigenlijk lelijke wagens. Het was van in 2006 of 2007 dat die lelijke wagens er zijn, en het zal niet beteren want volgend jaar komen er nog lelijke wagens. Niet goed voor het imago, want sommige niet diehardfans zullen de f1 niet meer volgen omdat ze telkens naar lelijke wagens moeten zitten kijken

Kootje

er zijn altijd al lelijke F1 wagens geweest, dat is echt niet iets van deze eeuw
ik bedoel .... je gaat me toch niet vertellen dat je deze March 711 uit '72 mooi vond



of deze Ensign N179 uit '79



en wat dacht je van dit gedrocht, de Brabham BT34 uit '71




Matthijs

Precies, het succes van de F1 hangt echt niet af van 1 of meer lelijke elementen aan een formule 1 auto.

0634

Dat is leuk, een paar lelijke auto's noemen, maar tegenwoordig zijn ze allemaal lelijk en in die jaren waren de meesten gewoon mooi. Althans, dat is mijn mening.

Die hele lichting auto's van de laatste 4,5 jaar is dramatisch voor het oog.